Parhaat huomautukset

Ei nyt varsinaisesti ole huomautus, mutta ei tässä kai sopivampaakaan threadia löydy:

Eräs tyyppi tuli kaverini puhelimeen, kun olivat jossain juhlimassa ja alkoi kyselemään kuurittelusta. Siinä sitten aluksi toppuuttelin, että eiköhän olisi parempi pistää muut osa-alueet kuntoon kuin alkaa suoraan kuurittelemaan -> teki sitten selväksi, että sitä lihasta pitää nyt saada ja nopeasti. Viitisen minuuttia siinä jaaritellaan ja vastailin mihin osasin. Jossain vaiheessa sitten kysyy: "Oletkos sinä käyttänyt hormooneja?" - "En" - "No sitten en kyllä käytä minäkään!" :D

eilen illalla oltii juomassa kaveri porukalla,ni (mies puolinen:jahas: )tuli kehumaan että perkele sulla on kauniit kädet ja niska:dance2:

yks tuttu muija älyttömässä kännissä painoi sormellaan mua vatsaan, ja totesi "KALJAMAHA!". oli mulla tiedossa, että oon bulkatessa saanu ihraakin, mut että kaljamaha :D

Sisko sano lohduttavasti... "jos saat vielä paljon lihasta nii alat jo näyttämään lihaksikkaalta."

Hooh.

Tanssittiin kaverin kans baarissa, pöydillä ja siinä sit liimautu pari maturea siskoa kainaloon ja tietty pienessä hiprakassa kun olivat, lääppivät minkä kerkesivät. Siinä sitten se hehkeempi päätti ruveta vertailemaan meitä ja kokeili vuorotellen kummalla on timminpää lihaa ja totes mulle, että " sulla on tää keskivartalo paljon treenatumpi"
Ja tää tarina ei kerro asiasta kiinnostuneille, mitä tapahtui loppuillasta...
:whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oltiin suvun voimin juuri rupeamassa syömään jouluateriaa niin setää sanoo kuuluvasti " Kyöpeli on kyllä lihonut!" Olen jopa laihtunut :(

Itselleni on paras kun menin dressmanista ostamaan L:n kauluspaitaa. Siellä myyjä sanoi,että sun pitää ottaa XL, kun sulla tota niskaa näyttää olevan :)

Olin tos joku aika sit ostamas farkkuja niin sanoin myyjälle ku se oli siin lähellä et " Näitten farkkujen kaa saa aina tuskailla et menee jalkaa" ni siihe se et "Noh noh, se on hyvä että on voimaa jaloissa". Sit se viel totes "nii pelaatko lätkää vai mitä?" Eiku mä käyn tuol salil nostelamas vähä painoja. Siihe se sit vaa et "Juu Juu":D

Totta, ite tekeydyn hokariks ihan tahallaan aina. Eli lätsä väärinpäin, ylimielinen ilme ja purkka huuleen biitiks;) ja jos joku kysyy et pelaatko ni sanon et totta vitus. Luulis ainaki baarissa toimivan:)

Siskon 5-vuotias poika sai joululahjaksi jonkin sortin lääkärilelusetin ja halusi välttämättä saunan jälkeen mitata minun verenpaineen. Sitten kun rupesi vääntämään sitä remmiä paikalleen mutisi jotain että onpas paksu käsi. Kuukauden salillakäynnillä käsi varmasti paksuuntunut ihan älyttömästi.:lol2:

Totuushan kuuluu aina lasten suusta?:D

Suositut

Back
Ylös Bottom