Parhaat huomautukset

en muista oonko tänne heittäny... yks ilta töissä (yökerhossa) kävelin kohti taukotiloja ja joku tuli tökkimään selkään. käännyin kattoon ja siinä oli semmonen nuori kundi kyselemässä: "mikähän neidin laji mahtaa olla?" katsoin hieman kysyvästi niin poika sitten tokas - "niin kun sulla on tosi vahvan näköset jalat...ootko cheerleaderi?" :D siinä tuli sitte illan naurut naurettua ja totesin arvauksen menneen pieleen :) "hitsi kun ois treenivinkkei kyselly..." :D

Tänää näin kaverin pitkästä aikaa. Ei olla nähty 4kk sano: "jätkähän on kasvannu leveyttä vaa" kyllä alko hymyilyttää :) Kyllä taas reeni maistuu, kun kuulee positiivisia asioita!

tänään puntilla kaveri tokas: paljonko sä painat?mä sihen että -90kg tai vähän alle... kaveri sano että oikeesti vai,taitaa moni luulla sua painavammaks mitä olet,oisin arvellu että 95-97kg... ja taas treeni maittaa :thumbs::dance:

tänään puntilla kaveri tokas: paljonko sä painat?mä sihen että -90kg tai vähän alle... kaveri sano että oikeesti vai,taitaa moni luulla sua painavammaks mitä olet,oisin arvellu että 95-97kg... ja taas treeni maittaa :thumbs::dance:
Tätä en oikeen ymmärrä, että miksi ihmiset haluaa olla mahdollisimman painavia? Onko se sitten hieno juttu? Tietenkin monet haluaa mahdollisimman suuren lihasmassan, mutta toi pelkkä painon tuijottelu usein vähän ihmetyttää. Itse ottaisin loukkauksena jos mua luultaisiin painavemmaksi, koska silloin olisin myös suhteessa heikompi.

Tätä en oikeen ymmärrä, että miksi ihmiset haluaa olla mahdollisimman painavia? Onko se sitten hieno juttu? Tietenkin monet haluaa mahdollisimman suuren lihasmassan, mutta toi pelkkä painon tuijottelu usein vähän ihmetyttää. Itse ottaisin loukkauksena jos mua luultaisiin painavemmaksi, koska silloin olisin myös suhteessa heikompi.
joo no jäi äsken kirjoittamatta että sama tyyppi sanoi myös että: "sulla taitaa olla sen verran massaa hartioissa ja käsissä että tekee isomman näköiseks..." :)

Ja muutenkin jos on puntilla käynyt yleensä ihmiset arpovat kymppejä liian vähän vaikken edes mikään kovin laiha ole ollut aikoihin.
Parasta oli kyllä kun pukukopissa kaveri kysy et oonko siinä 75- matsissa :rock: ku olin menossa superin(91+) matsiin. Silloin tuli sellainen fiilis että on dieetti ja bulkki onnistunut oikein.

Sain eilen ensimmäiset roinavihjailut ikinä. Tennisvalkku osoitti olkavartta, jossa mulla oli jotain punaisia pisteitä ihottuman takia ja kysyi: "Pistätkö sä vai suoraan habaan? Mä kun luulin sun kasvavan ihan vaan sillä broilerin rintafileellä, mutta jokainen erehtyy joskus." :)

On se mukavaa, kun saa positiivista palautetta. Veljeni kihlattu sanoi minulle, että näytän urheilulliselta, kun bostailin ilman paitaa ympäri kämppää. : )

en tiiä otinko kehuna ja oliko kehu... no tos yks päivä salil yks tuttu nähää vaan ku törmätään nii sano et oot kyl kasvanu siitä ku ekan kerran nähtii ja siit on 4 vuotta:hyper: joo olenhan mä kasvanu mut aika moni kasvaa viel 16 vuotiaasta :wtf:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Johtuisikohan siitä että harvoin sitä ollaan 70 kiloisina kauhean massiivisia?

edit. Ja onhan se hienompi painaa 100kg kun esim 70 kiloa..
Niin, mielipideasiahan se on. Riippuu mikä on itselle "massiivinen". Siinä oot kyllä oikeassa, että vaikka olisi todella lyhyt ja kireä niin 70 kilosena ei kovin massiivinen ole. Tosin kaikilla ei varmaankaan tavoitteena ole olla mahdollisimman massiivinen.

Hyvä, että se on sulle hieno asia. Aina pitää olla unelmia ja tavoitteita. Itse en tosin haluaisi koskaan painaa 100 kiloa, mutta en ole kovin pitkäkään.

Kaverilta tuli joskus kova letkautus kun tein voimapyörää. "Ei jumalauta, kattokaa noita tankkeja (käsiä), pystyykö noita edes liikuttamaan?" :lol2:

Mutsi sano äsken kun olin lyhyessä ja kireässä t-paidassa himassa että "herranjumala kun sää oot iso tuolta ylhäältä:wtf:" :D sano toki vielä että "on sulle vähän mahaakin tullut mutta ei kyllä pahasti:D" ja kysäs vielä päälle että "paljos nyt nousee penkiltä":D

Mutsi sano äsken kun olin lyhyessä ja kireässä t-paidassa himassa että "herranjumala kun sää oot iso tuolta ylhäältä:wtf:" :D sano toki vielä että "on sulle vähän mahaakin tullut mutta ei kyllä pahasti:D" ja kysäs vielä päälle että "paljos nyt nousee penkiltä":D

Kai se paita oli pinkki?

kannattaa suhtautua kriittisesti äitiltä tulevaan palautteeseen, ylistyksissä voi olla mukana ripaus äidinrakkautta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom