Parhaat huomautukset

Tänään saunassa avovaimo hokes:
"Siis on se kivaa et sust on tullu hirvee kaappi, mut nyt alkaa jo tulla raja vastaan..
Meinaan, kaikki mitä teet on niin raskasta ja hidasta, etkä sä 'taivu' samanlaisiin suorituksiin sängyssä ku ennen."

:rock:
Kannattais varmaan joskus myös venytellä.

Nyt ei oo kyllä kuulunu vähään aikaan kummempia, äiti tietysti aina sanoo nähdessä: "Taas oot kasvanu, älä ennää tee!" .

Omasta mielestä ei kyllä koskaan oo ollu aihetta, mutta alkuaikoina jotain muutosta varmaan näky ja sillon niitä kommenttejakin tuli enemmän, esim:

Parturissa:
"Ruvennu pulisongitki kasvamaan. Nyt ootki valmis ovelle seisomaa."

Kaveri kännissä:
"Heitän teiät vittu tonne jokeen! Sut, sut, sut.. no emmä sua, ku oot tommone.."

Tuttu:
"Minä lihon mahasta ja sinä lihot hartioista"

jne.

:D, puolustukseksi voit sanoa, että eikös se kuitenkin oo oleellisempaa että nainen taipuu, ei mies. :david:

mulle on tainnut kerran jos toisenkin tullu samankaltasta kommenttia poikkikselta, että ei taivu... :nolo:

ei siinä muuten mitään, mutta kyseessä on mua n. puolet painavampi tyyppi, ja se venyy paremmin. tulee nöyrä olo. no on mul selkä silti lyömätön notkeudessaan et on se sentään jotain! :D

Pari päivää sitte istuin bussissa. Takana istui 2 kukkahattutätiä, kohta kuulin kun toinen sanoi "toi tarvis ainaki kaks penkkiä ku on niin leveet hartiat että tulee puoli metriä käytävän puolelle" :D

Olin ostamassa ulsteria tumman puvun päälle. Pyysin sitten sovituskappaleeksi puvuntakkia ja täti lähti hakemaan. Hän oli jo palaamassa jonkun takin kanssa mun luo kun otin toppatakin päältä pois. Täti käännähti samantien kannoillaan tulosuuntaansa ja totesi "Jaa sulla oliki noin paljo noita hartioita. Tämä takki ei mahdu sun viereenkään, käyn hakemassa isomman".

Ei tarvinnut paljon treenimotivaatiota sinä päivänä kaivella :D

Vaihdoin salia noin 1½kk sitten ja ekana päivänä, kun minulle sali esiteltiin niin esittelyä tehnyt mimmi kysyi "Oletko sä käynyt paljon salilla?"

...vastasin "Joo."

Siis kyllähän classiccimies pieni on (varsinkin takki päällä) heti dieetin/kisan jälkeen, mutta camoon... että surkeen pieni??

Vaihdoin salia noin 1½kk sitten ja ekana päivänä, kun minulle sali esiteltiin niin esittelyä tehnyt mimmi kysyi "Oletko sä käynyt paljon salilla?"

...vastasin "Joo."

Siis kyllähän classiccimies pieni on (varsinkin takki päällä) heti dieetin/kisan jälkeen, mutta camoon... että surkeen pieni??

Masentavaa :D Tuossa olisi pitänyt repiä takki ja paita pois päältä ja vastata vasta sen jälkeen.

T-101 sanoi:
Kaikkia amatöörejä ne pistääkin salitiskin taakse. Ei nyt tunnista CBB pronssimitalistia.:jahas: .... :D

...vastasin "Joo."

:offtopic:
Mä yritän motivoida itseeni käymään kyseisellä salilla mutta ei oikein suju..
Jotenki tuntuu ettei siellä oikein osata/haluta treenata kovaa/tehokkaasti...:jahas:
Ehkä olen vain käynyt väärään aikaan salilla?:D

Mun mielestä henkilökunnankin pitäisi olla sellaista että niiden kanssa voi jutella treeniasioista ja saada vaikka uusia vinkkejä.

Sulla näytti vähän olevan yritystä kun kerran samaan aikaan osuttiin salille.:thumbs:

:offtopic:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Paras oli kyllä ehdottomasti se, kun olin koneella hämärässä huoneessa, niin sisko ja sano: Sie ku oot siellä pimeessä, nii sie näytät ihan siltä vihreältä möykyltä, siitä fantasic fourista:D

Nojaa, eikö nää parhaat huomautukset pitäis liittyä tähän salilla käyntiin?

- Fantasitic fourissa ole mitään vihreää möykkyä!

Tai no ei se nyt paras ollu, mut hauskin ja totta , ei siinä kyllä mitään vihreää mökkyä taida ollaakkaan.

Sen hahmon nimi on Möykky(Thing).

Se on tosin oranssi kiviläjä.

1.Luitsä netist et japanis(?) oli keksitty miesten rintaliivit. Kannattaiskoha sun alkaa käyttää niit?

2. Eka sä olit laiha sit läski ja nyt tommone, paljo sä oikee käyt salil?

3.Oot jo tarpeeks iso älä treenaa enempää. (vitut)

Paras kommenti minkä olen kuullut tuli liikunnanopettajaltani yhdelle kaverilleni, jota opettajani ei ollut nähnyt pariin vuoteen. "Onko sulla joku allerginen reaktio, kun nuo sun hauikset on turvonnu noin paljon"

Samantyylinen kommentti tuli eile, kun olin fysiatrilla: "Onks nää selkälihakset jotenki tulehtunu, kun ne pullottaa tolleen? Tai ehkä ne on vaa nii voimakkaat."

täs joku pari viikkoa sitte yhes yökerhossa nainen tuli tökkimään ensin sormella mun rintaa ja sitten puristeli sitä. mä kattelin huuli pyörineenä et mitä vittua. nainen vaan tokas, halusin kokeilla onko nää aidot ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom