Parhaat huomautukset

En ite ole todellakaan mikään kaappi, mutta baarissa mua reilusti pienempi jätkä totesi mun kävellessä ohi: "Aina näkee näitä rintahauispellejä". Treenaan kyllä ihan koko kroppaa.

Kyse onkin usein siitä että kuinka sen ruotonsa kantaa. Lihat esillä - paidassa käveleminen, vielä niin että olkapäät ovat edessä ja tennispallot kainaloissa niin kyllä se nyt vaan on helvetin tyhmän näköistä.

Kannattaa alkaa tehdä tempausta, niin olkapäät painuvat hauskan lajinomaisesti alaspäin ja pääkin vähän kumaraan. Ei dorkat vittuile kun oot sen näköinen ettet ole ikinä mitään tehnytkään :D

<frances_> koulussa kiertää huhua että sä roinaat :D
*tipahti* :hyvä:

Ei mitenkään positiivistä, mutta usein kun rupean jostain salista puhumaan niin seuraavanlaista kommenttia tipahtaa, "älä ota sitä niin vakavasti". Saatoin esim. kommentoida että lähdetään vasta 7:n jälkeen illalla kun tarvii salilla käydä. Hohhoijaa :jahas: Onko sitten siitä kiinni kun joku muu ei jaksa omistautua asialle niin pitää sitten kuittailla. :down:

Tilitin tuossa yhtenä päivänä mesessä yhelle tytölle jotain, että "ei siinä yhen pienen ihmisen mielipidettä paljon kuunnella". Siihen tyttö sit sanoi "et sä kyllä mikään pieni ole". Siihen sit vastasin "enkö:eek:". Tyttö sanoi sit siihen "sulle on kertynyt aika hyvin tuota lihasmassaa". Johon minä sit vastasin "On niitä isompiakin ukkoja nähty:wtf:". Tyttö sit vielä lopuksi sanoi "no on sulla ainakin keskivertoa enemmän lihasta":dance2:

Koulussa tuli vastaan sellainen nyrkillä tapettavan kokoinen itikka, joka sitten heitti ohimennen: "vitun ruipelo". En mitään tohon jaksanut vastata, mutta tuli vain jälkeenpäin mieli kysyä, että miksi sä sen juuri mulle sanoit, etkä jollekin toiselle koulun 700 oppilaasta.

Oon aika hoikassa kunnossa ja helvetin pitkä joten lihakset ei sinänsä oo kummosen näköset arkitilanteissa. Sitten kun kavereiden kanssa tulee puhetta punttaamisesta niin joku haluaa aina nähdä patin jännitettynä.

Kommentit on luokkaa "voi jumavitunlauta mistä sulle tommonen on ilmestynyt"

Kerran latasin tankoon n. 150kg maastavetoa varten. Joku vanhempi herra tuli siihen läpällä heittämään että rinnallekko ajattelit vetää, johon vastasin että mavepainojahan nää vaan on. "On se silti perkeleesti noin laihalle kundille."

Se lämmitti mieltä. Varsinkin kun rykäsin sillä tangolla heti perään vitosen.

viime vkl tuli taas pitkästä aikaa näitä kommentteja ihan urakalla ku olin baarissa vähän kireämpi paita päällä. mm "mitäs kuuluu? salilla oot ilmeisesti ainakin käyny"(naiselta jota en ole pariin vuoteen nähny). "mitä se täällä pullistelee?"(näitä tuli ainakin 4 ihmiseltä joista yhdelle pahimmista ruikuttajista näytin sitten että "jos pullistelen niin näytän sillo tämmöseltä" niin kaveri jäätytotaalisesti :D )

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
työkaveri: "Mitäs saatanan hevoshormoonia sitä syödään, hirnutaan samalla kun nostetaan":D

Oli koulussa puhetta kannibalismista niin eräs tyttö sano ettei mua vois syyä ku oon niin pumpattu että liha ois liian sitkeää:(

Ai että, nää kommentit on aina niin mukavia, koska ne osoittaa kuinka jotain on saanut aikaankin, oli se sitten hyvä tai huono aikaansaannos.

No.
Erään liikuntatunnin jälkeen sakki valuu pukkariin. Minä ja pari muuta tyyppiä ollaan yleensä ainoat, jotka suihkussa viitsivät käydä. Siinä sitten riisun paidan ja siinä muutamat sitten vitsailee: "Älä Masa viitti pullistella noin kauheasti!"
Moisista syytöksistä tuohtuneena oli pakko vetää kunnon pose naama irvessä, äijät meni luonnollisesti ihan hiljaisiksi. Muut olikin jo sitten menneet suihkuun ja toteaa kun kävelen sinne tilaan: "Kappas! Bodari saapuu, mahdutaankohan me enään tänne?" :)
Jälkimmäinenhän oli todellakin aivan armotonta vittuilua, mutta mikäs siinä.

Viime viikonloppuna koulun kanssa tuli oltua kataboliaristeilyllä bilettämässä, astuin ulos hytistä ja jostain 10m päästä kuuluu "No siis voi helvetti! Jätkä ei oo vissiin ikinä käyny puntilla, voi helvetti!"

Örr eipä tohon voinut vastata muuta ku että yritetty on, mut eipä oo mitään mukaan tarttunu :) Muutenkin hieman yllätyksenä tollanen kommentti tälläselle ruipelolle, vaikka kyseessä olikin muistaakseni 40kg säbäpeluri. :D

E: Niin tosiaan, sarkasmillahan kyseinen jantteri heitti. Tai näin ainakin toivon, hahah :D

Tänään saunassa avovaimo hokes:
"Siis on se kivaa et sust on tullu hirvee kaappi, mut nyt alkaa jo tulla raja vastaan..
Meinaan, kaikki mitä teet on niin raskasta ja hidasta, etkä sä 'taivu' samanlaisiin suorituksiin sängyssä ku ennen."

:rock:

Tänään saunassa avovaimo hokes:
"etkä sä 'taivu' samanlaisiin suorituksiin sängyssä ku ennen."

:rock:
:D, puolustukseksi voit sanoa, että eikös se kuitenkin oo oleellisempaa että nainen taipuu, ei mies. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom