Parhaat huomautukset

siskon mies joskus sano kun saunan jälkeen pyyhkeet päällä jäähyteltiin olkkarin sohvalla, "ei tähä mahu muita kun sulla on tommoset tissit".:D

Veljeni lataus täs vähän aikaa sitten ku ei olla nähty melkein vuoteen...ei meinannu tunnistaa ja kun hän tunnistikin minut nii yritti taas isotella kuten aina...sitte meni hermot ja otin hänet "palomiesotteella". veli olikin että mitää vattua ku aikasemmin joskus oli sillee että veli kantelikin minua mut ei ookkaa sen jälkeen kovistellu...Ja eräs kaunis kesäinen ilta ku olin kihlattuni kanssa uimarannalla nii makasin viltillä nii pari rantatyttöö tuli siihen tyyli kiva six-päkki ja kiva kroppa muutenkin, tyttöystäväni tuli just paikalle ja alko alko kyselee et ketä he*vettiä työ ootte ja mitä työ mun miestä kyyläätte kyl mie tiedän että on hyvä kroppa mut se on minun grrrr...huonosti kerrottu parin unettoman yön väsymyksen johdosta.

Tänään salilla, kuin hain isompia käsipainoja vinopenkkiin niin yhtäkkiä eräs vähemmistö ryhmäläinen(tod näk. ei työtä tulevaisuudessa :thumbs:) hyökkäs kohti ja kysäisi heti alkuun "Kauan oot reenannu?". Ite vastasin vaan että 5kk tullu käytyä ja kehu, että kunto on hyvä ja mäkiin haluun tommosen niskan ja rinnatkin on hyvät.
Kyselin vähän siltä sitte kans, ja totes harrastavansa nyrkkeilyä ja on pärjännytkin.

Nosti taas motivaatiota :rock:

Lauantaina baarissa mietin että pitäskö vielä juoda pari paukkua, kaveri tokas siihen että "otahan vaan, tollasella bodarilla ei kuitenkaan tunnu missään" :D

Samalla kertaa samalta tyypiltä, eri aikaan:

"Sullahan on jo paaljon voimaa" -tein penkkiä 70 kilolla :david:

"Sulla on jo paljon lihasta, voisit mennä baariin x portsariksi" 180/85 :david:

Ai nii ja "eihän noin leveä harteisen kans mahu samalla sohvalla nukkumaan" Muija jonka vierestä heräsin :D

"sääkin olit kohtuu isossa kunnossa pari vuotta sitten" -juuri punttaamisen aloittanut kaverini
"ennen sää täytit ton paidan, nyt oot niinu henkari siellä alla" -vanhat koulukaverit pari viikkoo sitten
"sää alat oleen jo liian laiha(JES!!). eihän sulla oo kohta enää ollenkaan hartioita(VOI PRKL)" -äiti muutama päivä sitten , ja perään läväytti, että:" sun jalatkin on niin kuihtunu että housut roikkuu":jahas:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
mulla iha niit vakioi et "hartiat vissii levenny" ja mutsin suust et "lopet tommone ku joutuu uusii paitoi ostaa kokoaja" :P

Tunnilla opettaja puhui asiaa maantiedosta, sitten katto minuu vähäaikaa ja kysy että '' oletkos sinä lumberjack luokan vahvin? jos minulta kysytään niin näytät ainakin vahvimmalta''
:dance2:
Tai sitten vittuili vain.. :D

Tunnilla opettaja puhui asiaa maantiedosta, sitten katto minuu vähäaikaa ja kysy että '' oletkos sinä lumberjack luokan vahvin? jos minulta kysytään niin näytät ainakin vahvimmalta''
:dance2:
Tai sitten vittuili vain.. :D

Melkein sama mulla; puhuttiin bilsassa hormooneista ja joku tyttö mun vieressä kysy jotain. Maikka siihen: jtn jtn jtn "ja sen takia esimerkiksi koubi tossa sun vieressä on tollanen roteva". Tyttö sitten että niin ne on ne hormoonit joita koubi käyttää, ei se muuten olis tommonen:D Roheiinit tosiaan juu..

"Onko jätkä joku saatanan painija vai mitä helvettiä kun on tollaset puristusvoimat?!" "Mä arvostan tollasta."

Olihan se aluks ihan hienoo tollanen mutta ei nykysin enään jaksais...

Joku vois perustaa oman tredin tän ketjun vastakohdalle eli esim. vittumaisimmat huomautukset

Siis aiheesta kun on kuullut esim. joidenkin kateellisten tuntemattomien ihmisten suusta jotain paskaa,liittyen treenaamisen muokkaamaan ulkonäköön.

Esim. itse kuulin eräässä baarissa, mitä vittua toikin esittelee itseään (oli päällä sellanen suht kiree t-paita) itse huomauttajalla oli hihaton :hyvä:

Onhan noita ollu vaikka mitä. Pistäskö joku uuden tredin :worship:

Joku vois perustaa oman tredin tän ketjun vastakohdalle eli esim. vittumaisimmat huomautukset

Siis aiheesta kun on kuullut esim. joidenkin kateellisten tuntemattomien ihmisten suusta jotain paskaa,liittyen treenaamisen muokkaamaan ulkonäköön.

Esim. itse kuulin eräässä baarissa, mitä vittua toikin esittelee itseään (oli päällä sellanen suht kiree t-paita) itse huomauttajalla oli hihaton :hyvä:

Onhan noita ollu vaikka mitä. Pistäskö joku uuden tredin :worship:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=16931&highlight=kommentit
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=46053&highlight=negatiiviset

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom