Parhaat huomautukset

Tänään kun lääkäri kuunteli keuhkoja..

L: -Harrastatko urheilua?
M: -Kyllä salilla kuljen
L: -Joo niin vähän katsoinkin, että sinulla on nämä selkälihakset hiukan eritasoa kuin normaali ihmisellä

hmm.. normaali ihmisellä.. no oli miten oli, keuhkoputken tulehdus löyty ja lisää motivaatiota reeneihin..
=D siisti kommentti "hiukan eritasoa" :rock:

Tilasin pari pizzaa ja ku pizzat tuli ni kuski sano "pizzoista saat paljon kaloreita" wtf?
haha aika hyvä :P

Vihjaili varmaan että oot kunnon fläsä, ei kannata mussuttaa roskaruokaa enää ettet liho enempää.

No ei pitäs liiemmite näkyä. :D

Tulipa tässä saatua ensimmäistä kertaa positiivista palautetta. Olin tänään koulussa todeella pitkästä aikaa teepaita päällä, niin eräs puolituntematon tyttö huikkaa käytävällä että sun pitäis pitää enemmän teepaitoja., "ai, miks sillee totesin vaa naurahtaen, "no tulee noi sun narukädet vähän paremmin esille" ja nikkas silmää. Siinä sitten hetki juteltiin ja loppurepliikki tytöltä oli että soittele mulle illalla.

Ei helvetti, tälle piti kyllä repeillä :D

tää kuviksen maikka oli sellanen kikkarapää, n. 190cm kuikelo mies. Osas soittaa kitaraa niskantakaa aika hyvin, kun sillon joskus oli kuviksen tunteja musanluokassa:D
Ja tyhmemmille vielä selvennykseks: ei tullu pimppiä, ei edes siltä viereiseltä blondilta:(
no ei siinä mitään blondia ollu...
Oliko open nimi Jukkis?

Ei varsinaisesti liity treenaamiseen mitenkään, mut kerran eräs ihan miellyttävän näköinen naisihminen halusi, että tulisin lukemaan hänelle iltasatuja, koska minulla on niin matala ja rauhallinen ääni :D En kyl menny lukemaan ku seurustelin tuohon aikaan. Muuten kyllä pelimies olis ottanu tilanteesta vaarin. Ja siis tämä kaikki vielä selvinpäin. Ei aina tarvi viinalla lotrata lapsukaiset.
Selvinpäin saa parhaiten.:)

T:Mature-hunter;)

Ei nyt ole suoranainen huomautus minulle...

Eräät naikkoset tuli töissä puhumaan: "Oletko koskaan ajatellut, että kun treenaat paljon ja lihakset kasvaa, niin munasi näyttää pienemmältä!?"

Minä: "Nooo, en kyllä ole asiaa miettinyt"

Naiset: "No kato nyt näitäkin jätkiä..."... He näyttivät jotain kehonrakentajien posekuvia

Olihan se aika koominen tilanne.

Olisit plätkyttänyt lerssiäsi pöytään! Yks tuttu teki niin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Juu-u, en minä mutta kaveri, sillä roikuu polvissa.

Muoks. Tää on ihan totta, sillä roikkuu polvissa. On keski-ikäinen, kaljamahainen mies. Naisia ollut aivan tolkuttomasti.

muija: sust o tullu paljo paremma näköne ym

heitin sit läpäl "Mis kaikki naiset sit?"

muija: oot nii lihaksikas nii ne ei uskalla tulla su lähelle

Tuli sit hajottuu pahemma kerra ja ego nous taas pilviin ;)

"sun porukat tais olla metsureita, kun sä oot tommonen lauta"

"no mut sähän ootkin tommonen suvituulen raiskaama vinkuheinä"
TAI
"...pakkasen raiskaama pulkannaru"

ja kerran salilla yksi lihavampi naishenkilö kysyi: "syöksä YHTÄÄN mitään, kun sä oot noin hyvässä kunnossa?"

Illalla sängyssä avopuolison suusta: "Mikä ihme möykky tää on?"
Minä vastaan: "Kulta, se on mun olkalihas."

reilu viikko takaperin koulun kuntotesteissä oli leuanvetoo ja kun oli mun vuoro vetää niin vetelin siin rauhas ja sit rupeaa kuulumaan takaa hirvee supina: "Kattokkaa ny noita haukkareita! Ei vittu!" Rupes melkein naurattaan siinä,kun tiedän että juuri hauikset mun heikoin kohta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom