Parhaat huomautukset

"Koskas Kimssonille tatuoidaan ne lihakset?" - Leni. Perkele! :lol2:

"Mä en kyllä tykkää liian isoista lihaksista, säkin alat jo olla siinä rajoilla." - eräs tyttö mulle.

Tota känniläppää saa kanssa aina välillä kuunnella, erään kaverin poikaystävä on jopa kahdesti tullut asiasta änkyttämään. "Ei ei, en mä sillon mitään vittuillut. Ihan tosissani olen, susta näkee et oot treenannu!" Joo joo. :jahas:

Tuli kans vähä läppää tänää..

Kaveri vaan tänää sano "noni nyt se sitte on alkanu roinaa" ...

Töissä tänää kannoin kahvia ni sellaset pennut huuti perää vaa JOO EI TARTTE PULLISTELLA :D
meinasin heittää tuplahaukat takaa..

Kahvikuppi/pannu kädessä? AUTS

"Kokosi puolesta sopisit hyvin sotilaspoliisiksi" :D
-Useamman suusta kuultua kysyttäessä mitä toiveita itellä on armeijan suhteen.

"Ennen sulle uskalsi vittuilla, mutta ei enää kun susta on tullu noin saatanan iso"
-Koulukaveri

Mutta se tärkein asia, tuliko sitä pimppiä vai ei :rolleyes:

tää kuviksen maikka oli sellanen kikkarapää, n. 190cm kuikelo mies. Osas soittaa kitaraa niskantakaa aika hyvin, kun sillon joskus oli kuviksen tunteja musanluokassa:D
Ja tyhmemmille vielä selvennykseks: ei tullu pimppiä, ei edes siltä viereiseltä blondilta:(
no ei siinä mitään blondia ollu...

+60 vuotias tuntematon naishenkilö katsoi minua kun tein hauista käsipainoilla ja sanoi: "elä tee enää ettei nahka repeä."

Eihän siinä jos oikeasti olisi jotain lihasta.

Mulla kävi sama juttu kuin bodarilla, kun setä sanoi minun laihtuneen vaikka painoa oli tullut ~8 kiloa lisää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään kun lääkäri kuunteli keuhkoja..

L: -Harrastatko urheilua?
M: -Kyllä salilla kuljen
L: -Joo niin vähän katsoinkin, että sinulla on nämä selkälihakset hiukan eritasoa kuin normaali ihmisellä

hmm.. normaali ihmisellä.. no oli miten oli, keuhkoputken tulehdus löyty ja lisää motivaatiota reeneihin..

Tänään kun lääkäri kuunteli keuhkoja..

...sinulla on nämä selkälihakset hiukan eritasoa kuin normaali ihmisellä

:kuvia: :rock:

"Kokosi puolesta sopisit hyvin sotilaspoliisiksi" :D
-Useamman suusta kuultua kysyttäessä mitä toiveita itellä on armeijan suhteen.
Tätä ne mullekkin kutsunnoissa toitotti, käytännössä sillä ei ole mitään väliä minkä kokonen oot, portilla osaat seistä tikkari käessä vaikka oisit riisitikku. :)
Onneksi meikäläisestä ei spollea tullutkaan. 8)

Viikonloppuna eräs tyttö tokaisi että oon kasvanu, vaikka paino onkin tippunut 10kg ja oon paskemmassa kunnossa kun keväällä. :D

Mittasin painon tänään. Kesäkuusta oli tullu 10kg lisää massaa. Sanoin avovaimolle, että ei vissiin kuitenkaan rasvaprosentti oo kauheesti lissäntyny, siihen se, että "no ei, näkeehän se ku kattoo noita sun hartioita, johan nekin painaa monta kiloa"
Lämmitti kivasti...:rock:

Tulipa tässä saatua ensimmäistä kertaa positiivista palautetta. Olin tänään koulussa todeella pitkästä aikaa teepaita päällä, niin eräs puolituntematon tyttö huikkaa käytävällä että sun pitäis pitää enemmän teepaitoja., "ai, miks sillee totesin vaa naurahtaen, "no tulee noi sun narukädet vähän paremmin esille" ja nikkas silmää. Siinä sitten hetki juteltiin ja loppurepliikki tytöltä oli että soittele mulle illalla.

Tulipa tässä saatua ensimmäistä kertaa positiivista palautetta. Olin tänään koulussa todeella pitkästä aikaa teepaita päällä, niin eräs puolituntematon tyttö huikkaa käytävällä että sun pitäis pitää enemmän teepaitoja., "ai, miks sillee totesin vaa naurahtaen, "no tulee noi sun narukädet vähän paremmin esille" ja nikkas silmää. Siinä sitten hetki juteltiin ja loppurepliikki tytöltä oli että soittele mulle illalla.

Eihän tommosta voi tapahtua kuin salkkareissa !

Ei varsinaisesti liity treenaamiseen mitenkään, mut kerran eräs ihan miellyttävän näköinen naisihminen halusi, että tulisin lukemaan hänelle iltasatuja, koska minulla on niin matala ja rauhallinen ääni :D En kyl menny lukemaan ku seurustelin tuohon aikaan. Muuten kyllä pelimies olis ottanu tilanteesta vaarin. Ja siis tämä kaikki vielä selvinpäin. Ei aina tarvi viinalla lotrata lapsukaiset.

Tilasin pari pizzaa ja ku pizzat tuli ni kuski sano "pizzoista saat paljon kaloreita" wtf?

Suositut

Back
Ylös Bottom