Parhaat huomautukset

Vaatekaupoissa ollu sama juttu aina viimeiset 15 vuotta, kun myyjä sanoo jotain tän tyylistä: " Noi sun reidet on kyllä aika paksut, pitäisköhän sun kokeilla näitä meidän löysimpiä farkkumalleja."

Sit kun niiden kanssa ei pysty ees istumaan, tai ne jää polven yläpuolelle kiinni, ne sanoo: " Sun pitäis vissiin mennä katselemaan jostain muualta nyt kyllä valitettavasti niitä farkkuja, olen tosi pahoillani." Onneks toi nykyinen hiphop-farkkumuoti passaa mulle :)

Vuosi sitten yks äitini ikäinen nainen pamahti baarissa pöytääni ja puhe siirty jotenkin urheiluun. Nainen kysy että sä taidat harrastaa jotain, mä kohensin ryhtiä ja tokasin että joo. Ämmä halusi veikata: ootsä pitkänmatkan juoksija?

No, pari viikkoa sitten baarissa pari muijaa pyysi mua vahtiin niitten takkeja jotka jäi viereiseen päytää kun lähtivät vessaan. Muijat sano että "vahditko sä noita, tuskin sä niitä varastat, ei ne noihin hartioihin mahdu!" YES!!!! Ekä kunnon kommentti!

No, pari viikkoa sitten baarissa pari muijaa pyysi mua vahtiin niitten takkeja jotka jäi viereiseen päytää kun lähtivät vessaan. Muijat sano että "vahditko sä noita, tuskin sä niitä varastat, ei ne noihin hartioihin mahdu!" YES!!!! Ekä kunnon kommentti!

Entä lopputulos? :D Tuliko vai eikö? :dance2:

Joo, kannattaa olla tosi tyytyväinen siihen että nakitetaan takkivahdiksi ;)

Painon pudotessa on kuullut kivoja kommentteja. Kaikkien normaalien mieskissajuttujen ym. lisäksi:

"Taitaa dieetti toimia, en huomannut sua tuon ylätaljan vaijerin takaa"

Terkkuja Jyllille, niin ikimuistoinen kommentti että piti tännekin laittaa :haart:

Toi tais olla enempi loukkaus...
Kyllä,ois mulle ainaki hirvee loukkaus jos joku mua vertais tällasee :jahas:
42812.jpg

Joo, kannattaa olla tosi tyytyväinen siihen että nakitetaan takkivahdiksi ;)

Painon pudotessa on kuullut kivoja kommentteja. Kaikkien normaalien mieskissajuttujen ym. lisäksi:

"Taitaa dieetti toimia, en huomannut sua tuon ylätaljan vaijerin takaa"

Terkkuja Jyllille, niin ikimuistoinen kommentti että piti tännekin laittaa :haart:

Siguainesta:hyvä:!

LOL äske tulin kaupungista kämpille ni tos kadul tuli vastaa 2 sellast kunnon spurgun näköst jätkää naamat ihan ruvella ja tyhjät kaljakorit kädes heiluvat menemää. Sit kohalla meni keskustelu näin:
HEI ONKO TULTA??
sori en polta
NII JÄTKÄ VAA BODAA
ja sit meikä repes :D
OONKO OIKEES??
no ehkä vähä ;)

Kyllä näitä löytyy pari

-Kato tän kaverin hauista, iha sairas! (Jotain meijän luokan tyttöjä)
-Sä varmaan treenaat ihan sairaasti? (samat)
-Hullu sixpack! (Jotain kamuja ja tuttuja)
-Haba!

"Tilasin kirjan netistä"
"Minkä kirjan?"
"Massaa, voimaa"
"No eikö sulla oo jo tuota massaa..."

No ei todellakaan oo vielä tarpeeks :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kouluaikoihinhan noita enemmän tuli, ei niinkään nykyään. Entisen koulukaverin kommentti jäi mieleen; "Saatana, äijä on kyllä ku pumpattu sonni!" :D

Intin jälkeen sai taas enemmän kuulla siitä et jätkä on taas mediumkokoo, mut aika nopeesti onneks tulokset tuli takasin. Eikä baareissakaan pahemmin mitään positiivista kuule, helvetisti aina vaan sitä suomalaista kateellista vittuilua ja riidanhaastamista (ja kyllähän meikäläinenkin välillä provoaa kännipäissään, mut mut..).

Kampissa kerran joltain vaahtosammuttimen kokoisen suusta kuultu; "Kuuuunnon muskelimasa. " :lol2: Hiveli kyllä ihan vitusti mieltä kun tän naperon isäkin näytti olevan ihan karpaasikunnossa.

Törmäsin tossa vanhaan luokkalaiseen muijaan kesällä (Ylä-aste aikaseen), totes ettei meinannu tunnistaa kun oon nykyään niin iso... Kyllähän tuo hieman lämmitti vaikka kyseinen tyttö olikin 160cm hernekeppi :)

Näin pitkästä aikaa kaveriporukkaa, ja yks vanha tuttu, jota en ollu nähny n. puoleen vuoteen katto silmät suurina, ja huus:
"Ei vittu Wenya sä oot lihonu!" :hyvä: Meikä siihen vaan naurua pidätellessä:
"No niin kuule oon, kymmenen kiloo." Siinä vaiheessa tuttu huomas itekki mokanneensa, ja yritti korjata:
"niin tai siis oot oikeestaa lihonnu käsistä." :hyvä:

Ennoo kovin kauaa vielä alaa harrastanu ja dieetillä 80% siitä ajasta, joten ei mitään hirveen hienoa ole tullut vastaan, mutta jotain mukavia kuitenni.

Pitkästa aikaa saunailta kavereiden kanssa jotka on intissä, niin ei olla nähty aikoihin. Alettiin siinä ottamaan vaatteita pois kun lauteille menossa ja kun oon boxerisillani niin yks kaveri sanoo että "oho. marrrley käyny salilla" ja heti toinen tyyppi tulee huoneeseen ja toteaa kans että "jahas. sää oot pikkasen muuttunu. Oot vissiin alkanu käymään salilla?" (Parasta ehkä se, että juuri tämä tyyppi joku kuukausi sitten piilovittuili mun kunnosta kun käytiin tuopillisella).

Sitten tietty töissä kun muut vetää munkkia ja mie kieltäydyn kohteliaasti + syön aina rahkaa lounaalla niin työkaverit "Olispa meilläkin marrleyn itsekuri" ja "Sä et vissiin syö ollenkaan karkkia tai muuta makeaa?"

Ja tänään juuri äidin mies yritti avata punajuuripurkkia eikä saanut auki niin allekirjoittanut nappas sen ja napsautti helposti auki. Tuli vaan kommenttia "Nyt on sitten tämäkin päivä nähty"

Antaa aina kivasti motivaatiota tuollainen. Erityisesti näin dieetillä :jahas:

Yks luokkatoveri heitti tunnilla: Hetkinen, oks sun haukkas turvonnu? :D Ehkä ei mikään kovin ihmeellinen heitto, mutta se oli eka kerta kun kuulin että oisin tosisaan kasvanut :D en siis ollut edes tälle tyypille sanonut että käyn salilla. Faijakin sano saunassa muutama päivä ton jälkeen että kohta sä oot iso mies...kyllä se vähän lämmitti mieltä.:kippis1:

Kerran baarissa joku tuntematon jätkä tuli änkyräkännissä selittään jotain tyyliin:
"Sä näytät ihan amerikkalaisen jalkapallon pelaajalta,..... Eiku ihan oikeesti,.... "
Sen jälkeen sen muija heitti jotain tyyliin "onko se sit hyvä vai huono asia naureskellen". Se jätkä jäi vielä jankkaamaan sitä, mut se muija sai sen sitte revittyä pois.

"huomautus"

kaveri oli joku 180/60 , penkistä n.60 kg ja sitte 1-2vuotta eteen päin nii oli reenannu ittensä 180/85 ja penkistä 137,5 nii tuttava huomautti:"katos jätkää oot vähä muuttunu, ei helevetti säähä oot laihtunu!"

Sitte toinen taas toisin päin:" porukkahan on kuin pulkannarut."

useamman vuoden ku asuin toisella paikkakunnalla ,noin 75kg ja 190 cm oli mitat enne kun muutin ja salia nähnykkään sillon kovin usein eli lähinnä olemus oli sama kuin pystyyn nostetulla kastemadolla,eli yhtä pötköä koko äijä.muutin takasin niin oli takana noin 4.5 vuotta treeniä ja painoa vähä yli satku ja vieläkään mikään jääkaappipakastin yhdistelmä ollu mut kommentit oli ensi kertaa siihen kylän ainoaan kuppilaan menon jälkeen et mitä v......oot vetäny ..et jep jep ,no ehkä se vai nauratti kuitenki :) ja tietysti olisin saanu kättävääntää aamun pikkutunneille asti..jäi kuitenkin väliin...johtopäätös:jotakin oli kuitenki täytynyt tapahtua 4.5 vuoden aikana kehitykses

nyt näitä kuitteja rupee tulee iha hulluna :D

töissä tänää kannoin kahvia ni sellaset pennut huuti perää vaa JOO EI TARTTE PULLISTELLA :D
meinasin heittää tuplahaukat takaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom