Oliko siinä kommentissa sitten jotain vikaa? En oikeen ymmärtänyt.Kuhan kommentoin sun kommenttias.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko siinä kommentissa sitten jotain vikaa? En oikeen ymmärtänyt.Kuhan kommentoin sun kommenttias.
Oltiin sukulaisilla vanhempien kanssa kylässä ni eka kommentti oli: "Ompas teillä lihava poika" :jahas:
Peruspalautetta.:DHYI VITTU , mä en koskaa kattois edes tollasta jätkään päin. vitun eläimen näkönen. hyi kato noita verisuonia, näyttää joltain vitun kastemadoilta. hyi vittu noi näyttää ku räjähtäis kohta. ei bodybuilding oo edes mikään laji. alanko mäkin ostaa mun poikaystävälle vähä pillereit nii se saa hurjan sixpäkin..... jne...
Baarissa tuli 2 jantteria jotain kyselee et käytänkö jotain hevoshormoneita etc... Ja sitten ne halus kippistellä mun hauistenkaa. Se oli kyl aika ärsyttävää, joten pyysin niitä poistumaan ja kyllähän ne häipyivätkin. Oli tavallaan kohteliaisuus, mut kait myös pientä vittuilua! Nyt on toi juominen taas lopetettu vähäks aikaa niin ei tarvii kattoo känniääliöitäkään paitsi töissä.
Pakko myöntää että repesin aivan totaalisesti:hyvä::hyvä:
Miks ne lehdet piti pois heitää?Kaveri meni hiljaseks.. hetken se katto mua silmiin. sit se otti tytöiltä lehdet käsistä ja heitti lehdet ikkunasta ulos pihalle... JUMALAUTA ku muijat hiljeni. sit frendi läksi hakee lehtii ulkoonta :D sillä aikaa muijat vaan lähti huoneesta ulos...... olipas kokemus... hahaha
Kuolen naurustano siis se meinas sillee että ei vittu tarvitse kattoa jos ei kiinnosta ja moittii pelkästään . :D
Kavrin isoveli sano ku oltiin saunomassa et näytän ihan ultimate fighterilta:D
tai sit näytän niin turpaansaaneelta ja korvat muistuttaa kukkakaalia:jahas:
Mitenkä teiän tuttava / kaveripiiri on ottanut mahdollisen "kasvamisenne" puheeksi kommentoinut / kehunut?
No kyllä tuollainen kunto ainakin itelleni ois jo aika hyvä saavutusToi tais olla enempi loukkaus...