Parhaat huomautukset

Oltiin sukulaisilla vanhempien kanssa kylässä ni eka kommentti oli: "Ompas teillä lihava poika" :jahas:

Pakko myöntää että repesin aivan totaalisesti:hyvä::hyvä:

Ohan tuota kaikenlaista kuultu. Enimmäkseen ihan läpällä varmaan.

Yks tuttava( ei tiedä millään tapaa harrastuksestani, taikka muutenkaan lajista) tokaisi että ''et oo vielä tuommosia sandaaleja hommannu'' kysyin siihen, että miten niin. Vastaus oli, että kun kerran käytiin helsingissä, niin siellä oli sellanen bodariryhmä ja niillä kaikilla oli tollaset.

Kerran autoon tuli takapenkille ruuhkaa ja kuski kysy, että mahtuuko sinne. Eräs totesi siihen että ei kunnolla, kun tuo Upii vie hartioineen kahen paikan.

Baarissa naiset kyselee, että käytsä sä salilla.

Baarissa tuli 2 jantteria jotain kyselee et käytänkö jotain hevoshormoneita etc... Ja sitten ne halus kippistellä mun hauistenkaa. Se oli kyl aika ärsyttävää, joten pyysin niitä poistumaan ja kyllähän ne häipyivätkin. Oli tavallaan kohteliaisuus, mut kait myös pientä vittuilua! Nyt on toi juominen taas lopetettu vähäks aikaa niin ei tarvii kattoo känniääliöitäkään paitsi töissä.

Tää menee vähä offtopiccii mutta kuulemisen arvoinen juttu ilman muuta. haha. :D:D

käyn koulua urheiluopistossa, kahestaa ihmiset asuu omissa kämpissää.. mä ja mun kämppis lueskeltiin jotai bodarilehtii ( flexii ) kaikessa rauhassa. :) ja tämä mun kämppis on sellane 185cm 105kg kovakuntoinen, todella omistautunut jäbä jolla on tulevaisuutta tässä lajissa... noh , sittenpä 2 meiän luokkalaista tyttöä ( todella hyviä kavereita ollaa kaikki keskenää ) tulee sisäää . jutellaa niitä näitä, sitten molemmat alko selailee niitä lehtiä. 10 sekuntia kuluu kunnes molemmilla aukeaa suut :

HYI VITTU , mä en koskaa kattois edes tollasta jätkään päin. vitun eläimen näkönen. hyi kato noita verisuonia, näyttää joltain vitun kastemadoilta. hyi vittu noi näyttää ku räjähtäis kohta. ei bodybuilding oo edes mikään laji. alanko mäkin ostaa mun poikaystävälle vähä pillereit nii se saa hurjan sixpäkin..... jne...

Kaveri meni hiljaseks.. hetken se katto mua silmiin. sit se otti tytöiltä lehdet käsistä ja heitti lehdet ikkunasta ulos pihalle... JUMALAUTA ku muijat hiljeni. sit frendi läksi hakee lehtii ulkoonta :D sillä aikaa muijat vaan lähti huoneesta ulos...... olipas kokemus... hahaha

HYI VITTU , mä en koskaa kattois edes tollasta jätkään päin. vitun eläimen näkönen. hyi kato noita verisuonia, näyttää joltain vitun kastemadoilta. hyi vittu noi näyttää ku räjähtäis kohta. ei bodybuilding oo edes mikään laji. alanko mäkin ostaa mun poikaystävälle vähä pillereit nii se saa hurjan sixpäkin..... jne...
Peruspalautetta.:D

Baarissa tuli 2 jantteria jotain kyselee et käytänkö jotain hevoshormoneita etc... Ja sitten ne halus kippistellä mun hauistenkaa. Se oli kyl aika ärsyttävää, joten pyysin niitä poistumaan ja kyllähän ne häipyivätkin. Oli tavallaan kohteliaisuus, mut kait myös pientä vittuilua! Nyt on toi juominen taas lopetettu vähäks aikaa niin ei tarvii kattoo känniääliöitäkään paitsi töissä.

Kunnon meininkiä kun enemmän saa huomiota jätkiltä.:D

Kaveri meni hiljaseks.. hetken se katto mua silmiin. sit se otti tytöiltä lehdet käsistä ja heitti lehdet ikkunasta ulos pihalle... JUMALAUTA ku muijat hiljeni. sit frendi läksi hakee lehtii ulkoonta :D sillä aikaa muijat vaan lähti huoneesta ulos...... olipas kokemus... hahaha
Miks ne lehdet piti pois heitää? :confused::D

no siis se meinas sillee että ei vittu tarvitse kattoa jos ei kiinnosta ja moittii pelkästään . :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
no siis se meinas sillee että ei vittu tarvitse kattoa jos ei kiinnosta ja moittii pelkästään . :D
Kuolen naurusta :hyper::rolleyes:

koulussa takarivin tyttö tuli sanoo mulle tunnin jälkee: "voitsä siirtyy siihe tyhjää paikkaa sun vieree ku sul on nii levee selkä et mä en nää mitää tuolt takaa" :DD oli sen jälkee motivaatiota illalla mennä salille!

parhaimpiin huomautuksiin kuuluu myös ku kaveri sano yks ilta et sul ei oo varmaa naisista puutetta :D no sanoit et ei oo :D sit se sano: "voishan tota salilla käyntiä harkita":D

Kavrin isoveli sano ku oltiin saunomassa et näytän ihan ultimate fighterilta:D
tai sit näytän niin turpaansaaneelta ja korvat muistuttaa kukkakaalia:jahas:

No empä tie, on ne kovas kunnos (tai oli) vaik muutama ei Mr. Finlandia kriteerei muuten täyttäiskää:lol2:

Toi tais olla enempi loukkaus...
No kyllä tuollainen kunto ainakin itelleni ois jo aika hyvä saavutus
seansherk2.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom