Parhaat huomautukset

Fuhrer mulle: "Sä oot isompi kuin mitä mä kuvittelin!"

Muistaakseni selittelin asiaa isolla takilla tai jotain..:D

On se Fuhrerkin aika jässikkä ja vahva sellanen!:whip:

Kerroin kaverille että vaihoin treeniohjelman 1-jakoiseen.. "joo vaan et nää sillä kehity kunnolla" oli vastaus. Hauskinta tässä oli se että tämä jamppa treenailee aina silloin tällöin kerrallan kuukauden salilla ja eipä ole ikinä muulla vetänytkään kuin 4-jakoisella. Ala vaan siinä sitten muita neuvomaan kehonrakennuksessa.. :dance2:

Kerroin kaverille että vaihoin treeniohjelman 1-jakoiseen.. "joo vaan et nää sillä kehity kunnolla" oli vastaus. Hauskinta tässä oli se että tämä jamppa treenailee aina silloin tällöin kerrallan kuukauden salilla ja eipä ole ikinä muulla vetänytkään kuin 4-jakoisella. Ala vaan siinä sitten muita neuvomaan kehonrakennuksessa.. :dance2:

Ei varmaan pitäisi nussia pilkkua mutta mistä olet lukenut/kuullut että 4-jakoisella ei voi kehittää lihasmassaa

Ei varmaan pitäisi nussia pilkkua mutta mistä olet lukenut/kuullut että 4-jakoisella ei voi kehittää lihasmassaa

Taisi pointti olla siinä, että kyseinen 4-jakoisella treenaava kaveri ei ole kokeillut edes muita tapoja ja samalla lyttää 1-jakoisen. Ja vielä treenailee vähän satunnaisempia jaksoja. :)

tässä hyvällä massa kaudella ollessa...äitini kommentoi ulkomuotoani sanomalla että näytän bodatulta läskiltä:)...ei tiennyt itkeä vai nauraa...

tyttöystävä: "näytät aika rotevalta"
Mä: "ai läskiltä?"

...Vaivaantunut hiljaisuus...
:D

Perheemme sai lisäystä muutama viikko sitten pienen vauvan muodossa, jota sitten veli ja sen avovaimo tulivat ihastelemaan. No...vähän aikaa siinä naiset porisivat synnytyksestä ja kiloista ja mahoista, niin veljen avokki tuumas sitten mulle et:

"Millon se SuJy:n laskettu aika on?"

SuJy katsoo alaspäin, ja tuumaa mielessään, että oliskohan aika ottaa aamuaerobiset treeniohjelmaan mukaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No sainpas vihdoin huomautuksen. Äiti oli kertonut ukille että nykyään punttailen ja lenkkeilen. Pappa oli tokaissu tähän että on kyllä huomannut että olen tätä nykyään melko roteva. Miehisen näköinen... Kyllähän tämä mieltä lämmittää vaikka olenkin vielä tälläinen kynäniska

Baarin vessassa tapahtunutta: "Käytkö paljon salilla, entä käytätkö roinaa ku vähän näytät siltä?"

lol, en mä nyt mitää roinaa käytä ja oon kynis muutenki, mut kivasti kuitenki kohottaa itsetuntoa ku isoksi sanotaan väitetään :)

Oltiin sukulaisilla vanhempien kanssa kylässä ni eka kommentti oli: "Ompas teillä lihava poika" :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom