Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saunassa olin kavereiden kanssa, niin yks tokas Änkkäri mitä sä oot tehny reisilles. Kattelin noita pikku kinttuja ja totesin mitä mä näille oon tehnyt. Läskiä vaan näissä on. Ukko totesi, että niin ettet vaa ois viettäny aikaa kyykkytangon alla ja tehden hackia ja prässiä. Vastasin kai noita on joskus tehty, mutta perseeseen ne on menny.
Tämän jälkeen yksi kavereista sanoo: "kyllä sinne perseeseen voisi muutakin mennä". Saunan täyttää nolo hiljaisuus. Yksinäinen putoava hikipisara rikkoo hiljaisuuden.Saunassa olin kavereiden kanssa, niin yks tokas Änkkäri mitä sä oot tehny reisilles. Kattelin noita pikku kinttuja ja totesin mitä mä näille oon tehnyt. Läskiä vaan näissä on. Ukko totesi, että niin ettet vaa ois viettäny aikaa kyykkytangon alla ja tehden hackia ja prässiä. Vastasin kai noita on joskus tehty, mutta perseeseen ne on menny.
Tämän jälkeen yksi kavereista sanoo: "kyllä sinne perseeseen voisi muutakin mennä". Saunan täyttää nolo hiljaisuus. Yksinäinen putoava hikipisara rikkoo hiljaisuuden.
Sisko: Sun selkäs on ihan hirvee...