Parhaat huomautukset

Siistit patit. - Poika alle 10 vee.

Tulipa muuten mieleen lakkiaisten ajoilta kirje, jossa luki: "Ei-niin-pienelle pikkuveljelle isoveljeltä"
Kyseessä siis isoveikan lahjakirje mulle. Mikäli satut Pakkista lukemaan niin terkkuja sinne Australiaan. :kippis1:

Laitettiin töissä hydrauliikkaosastoo kuntoon ja hydrauliikkaletkut tulee joissain 50m keloissa ja voin kokemuksesta sanoa, että ne painaa aivan järkyttävästi. Puhuin samana aamuna ihan ohimennen, että edellisenä päivänä kävin puntilla. Sit oli lattialla iso kela letkua ja se piti nostaa, nii työkaveri vaa sano:
"No nii puntti-pezku, nostapas toi kela sitten tohon ku oot siellä salilla käyny."
Siinä sit punnersin saama punasena sitä kelaa siihen ja lopulta sain sen, niin kaveri vaa tokas:
"On siitä puntilla käynnistä vissii jotai hyötyä".
Sillon vähän nauratti:rolleyes:

Kaverit salilla kattonu kun hauista tehny, että sun suonet näkyy niin hyvin ja paljon..
Töissä, uimakoulussa, lapset sanoivat että oot aika riski ja muutama tyttö, jotka opettavat minun kanssani kehuivat myös kroppaa.:)
Niin ja pukua ostamassa päättäjäisiin myyjä tokaisi että ei kannata käydä salilla, et saa pian takkai mistään :D

Niin, kyllähän noista saa aina puhtia salille.

Saunassa olin kavereiden kanssa, niin yks tokas Änkkäri mitä sä oot tehny reisilles. Kattelin noita pikku kinttuja ja totesin mitä mä näille oon tehnyt. Läskiä vaan näissä on. Ukko totesi, että niin ettet vaa ois viettäny aikaa kyykkytangon alla ja tehden hackia ja prässiä. Vastasin kai noita on joskus tehty, mutta perseeseen ne on menny.

Saunassa olin kavereiden kanssa, niin yks tokas Änkkäri mitä sä oot tehny reisilles. Kattelin noita pikku kinttuja ja totesin mitä mä näille oon tehnyt. Läskiä vaan näissä on. Ukko totesi, että niin ettet vaa ois viettäny aikaa kyykkytangon alla ja tehden hackia ja prässiä. Vastasin kai noita on joskus tehty, mutta perseeseen ne on menny.

Ööh, hieman hämäävä tuo persejuttu tuossa lopussa...ööh, siis olit kavereiden kanssa saunassa...joo ja sitten se kehu sun reisiä ja jotain meni sitten perseeseen,hmm.:eek:

:)

Tämän jälkeen yksi kavereista sanoo: "kyllä sinne perseeseen voisi muutakin mennä". Saunan täyttää nolo hiljaisuus. Yksinäinen putoava hikipisara rikkoo hiljaisuuden.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
:lol2:

Tyttökaverin suusta...

T: Muistatko silloin kuin alettiin seurustelemaan, niin olit aika luikku?
Minä: Olinko? Samanlainenhan olen vieläkin...
T: No olit, nyt sun rinnat on kohta suuremmat kuin mun... pitää varmaan harkita silikoneja...
Minä: höpöhöpö

Kun sitten se viimeinen vuosi vierähti tossa tiistaina käyntiin johan tulii huutoa sieltä täältä että Late ei ainakaan oo juonu. Kaikki kattooo. Sitten tulee parin suusta samaan aikaan "Hirveet kädet" :D että kun hajosin omasta mielestä ihan spagettia noi on viäkin... Sen jälkeen porukka tulee tökkiin tissejä ja kauhistelee niitä ---- MITÄ PORUKKAAA :dance:

tänään koulussa musta mies tuli kysymään"kääykkä paljo salila-joo on sitä vähä käyty,hirveä kädet syöks PROOTETAABEL"jotai proteiini juttua:)?siinä tuli vähä päätä nyökytettyä ja ihmetelty mitä se höpisi:lol2:

Ehkäpä minäkin kannan korteni tähän threadiin, vaikka ihan uskomaton pakkisnyyppä olenkin.

- "You have such a dream body" - pakistanilaiselta työkaverilta
- "Ootsä telinevoimistelija vai mikä? En oo homo mutta vittu mikä keho." - tuntemattomalta festareilla
- "Oho, tommosen olkapään läpi kyllä vähän narskahtaa" - rokotuslääkärin kommentti paidan riisumisen jälkeen. Olisi saanut jättää sanomatta :)
- "Kauanko oot täällä käyny ku on tommonen kroppa?" - n.60-vuotiaalta mieheltä salin saunassa

Rasvaprosentin pienuutta on kanssa kyselty varmaan lukemattomia kertoja. Oikeasti olen vielä ihan kärpässarjasta; 175/72 ja rasvaprosentti pilipalisähkömittarin mukaan 7.4.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom