Parhaat huomautukset

Äiti sanoi jo vuosia sitten, kun asuin vielä kotona, että on se ihmehomma, kun jätkä treenaa joka hemmetin päivä, ja tekee kauheilla painoilla liikkeitä, mutta sit kun pitää kantaa kotona jotain niin jo on selkä jumissa tai ei pysty, kun seuraava päivänä on kyykkypäivä.

Ja että hänellä ei ole koskaan tarvinyt käydä salilla, mutta hyvin on jaksanut kantaa kauppakassit. Mitäpä tuohon pystyy sanomaan...

Niin, ehkä siihen voi sanoa että olet vitun laiska jätkä :lol2:

Kyllä mun mielestä normireenaamisessa on kaksi etua ylitse muiden:
1) Näyttää paremmalta alasti
2) Jokapäiväiset askareet ja varsinkin esim. semifyysinen työ menevät vitsaillen kun muut hakevat saikkua selkänsä takia.

nooh eipä lyhyen punttiuran aikana vielä hirveesti kehitystä tapahtunut mutta nyrkkeilyn alottamisen jälkee ku faija treeneihi viedessä jutteli kaverille puhelimeen ja kaveri kysy että mitä lapsille kuuluu nii vastasipa faija vaan et; "pitää pysyy väleissä ennenku perkele selkäsäunan antaa"

olin kerran baarissa ja etsiskelin siellä kavereitani (selvinpäin,yllättäen kuskina) ajattelin mennä toiseen kerrokseen jossa oli toinen baari. olin rappusten puolessa välissä kun takaa kuului: "ei saatana kattokaa kui hyvä perse" ja huutaja oli naispuolinen.. tulipa "hyväbuudi" fiilis :dance:

Tossa muutama kuukausi sitten kun oltiin sukulaisten kanssa laivalla mutsin sisko totesi kovaan ääneen "Nyt mä tiedän miks sä oot noi iso!! Runkkaat nii paljo" :D. Ja tietenki koko suku kuuli tämän mamma ja pappa myös mukaan lukien. Hetken aikaa olin kyllä ihmeissäni että mistä se sen tiesi. Mutta onpahan jotain tässä vuosien varrella tapahtunut :)

Siis hetkinen? ÄITISI SISKO?!:hyper: huikkasi sinulle että olet iso koska runkkaat niin paljon!? Eh :urjo::jahas::lol2:

:thumbs::kuola::whip: oisit niiku Go for it

Tossa muutama kuukausi sitten kun oltiin sukulaisten kanssa laivalla mutsin sisko totesi kovaan ääneen "Nyt mä tiedän miks sä oot noi iso!! Runkkaat nii paljo" :D. Ja tietenki koko suku kuuli tämän mamma ja pappa myös mukaan lukien. Hetken aikaa olin kyllä ihmeissäni että mistä se sen tiesi. Mutta onpahan jotain tässä vuosien varrella tapahtunut :)

:dance2: :lol2:

sulla on vitusti läskiä käsissä
mitä teet noin isoilla lihaksilla,ei ne oo siistit
mitä järkee on olla tommoset jos ei tappele
et sä mua voittais

tässä antoisa keskustelu saman tyypin kanssa:

-ootko lyöny piikkiä perseeseen?
-en
-mä oon
-mitäs ainetta se oli?
-semmosta missä oli eläimen kuva
-jaa, oliko hyötyä?
-ei, en ees treenannu
-no miks löit?
-koska oon nii kova jätkä
-jaa..

Tyttöystävä on riparilla isosena, ja olin tänään vierailupäivänä sit siellä käymässä. Helvetin kuuma päivä niin tietenkin hihaton päällä ja käväsin uimassakin siinä pari kertaa. Sit ku olin kotiin lähössä tulee yks niistä natiaisista jännittelemään kättänsä siihen viereen ja sanoo "näytä haba", hetken päästä toinen pyytää samaa lähes anellen ja sanoo sit myöhemmin "hirveen kokone massamies" :D
En viittiny näyttää palaa, tiiä vaik ois alkanu nauramaa ja sit ois saanu hävetä taas...

Eilen kuulin baarissa eräältä kaverilta (joka on miespuolinen), että näytän "lihaksikkaalta Brad Pittiltä". Miksi sitä kommenttia ei voi tulla naisilta koskaan. :rolleyes: No, ainahan sitä voi unelmoida... Ja lisäyksenä vielä... En näytä yhtään Brad Pittiltä!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
toissa kuultua:

- koubi paskoo valkoista kun se syo noin paljon rahkaa
- toi ei voi olla normaalia etta illallisen jalkeen sun pitaa viela syoda rahkaa
- eiko sun paassas liiku mikaan muu kuin naiset ja sali?

:dance:

Tyttöystävä on riparilla isosena, ja olin tänään vierailupäivänä sit siellä käymässä. Helvetin kuuma päivä niin tietenkin hihaton päällä ja käväsin uimassakin siinä pari kertaa. Sit ku olin kotiin lähössä tulee yks niistä natiaisista jännittelemään kättänsä siihen viereen ja sanoo "näytä haba", hetken päästä toinen pyytää samaa lähes anellen ja sanoo sit myöhemmin "hirveen kokone massamies" :D
En viittiny näyttää palaa, tiiä vaik ois alkanu nauramaa ja sit ois saanu hävetä taas...

Tähän saatiin jatkoa tänään. Joku pikkunen oli kysyny tyttöystävältä et vedänkö jotai steroideja

eka roinaepäily! :dance:

Tapahtu joku viikko sitten mutta pakko nyt kertoa kun kerranki muistaa:

Duunissa puhuttiin painoindekseistä sun muista. Sitten työnantajani kysyy mun painoa(hän on noin 55 kiloinen ja 160 senttinen neljissäkymmenissä oleva nainen).

Vastasin, että noin 72 kiloa, johon työnantajani heittää takaisin: "miten sä niin paljon painat, sähän oot ohuempi ku mä." ja jatkaa: "paljos oot pitkä?"

Vastaan 174 cm ja vaikka toi eka heitto siltä akalta ois ollu jo ihan tarpeeks paha niin sieltä tulee: "aijaa no sitten, mä oon aina luullu että oon sua pidempi."

ei jumalauta voi kellään olla havaintokyky tota luokkaa? tai sitten annan kyllä helvetin pienen kuvan itestäni jollain huonolla ryhdillä. laski hitusen motivaatio tosta :D

Tapahtu joku viikko sitten mutta pakko nyt kertoa kun kerranki muistaa:

Duunissa puhuttiin painoindekseistä sun muista. Sitten työnantajani kysyy mun painoa(hän on noin 55 kiloinen ja 160 senttinen neljissäkymmenissä oleva nainen).

Vastasin, että noin 72 kiloa, johon työnantajani heittää takaisin: "miten sä niin paljon painat, sähän oot ohuempi ku mä." ja jatkaa: "paljos oot pitkä?"

Vastaan 174 cm ja vaikka toi eka heitto siltä akalta ois ollu jo ihan tarpeeks paha niin sieltä tulee: "aijaa no sitten, mä oon aina luullu että oon sua pidempi."

ei jumalauta voi kellään olla havaintokyky tota luokkaa? tai sitten annan kyllä helvetin pienen kuvan itestäni jollain huonolla ryhdillä. laski hitusen motivaatio tosta :D

Eikös tosta kuuluisi vain sisuuntua!? :wtf:

menin pelaamaan beachvolleyta salin jälkeen.ni heti tuli et jätkä käy selvästi salilla ensin pumppaa lihaksia et ne o sit isommat ku tuut pelaamaan:).

Yhelle mummolle vein tänää marjoja kylälle.. Kysyy, "ootko sä sen Timon poika".. -Joo kyllähän mä.. "No ootpa sä sit lihonu!"

Jäi mieltä vaivaa et mitä se oikei tarkotti :DD

Yhelle mummolle vein tänää marjoja kylälle.. Kysyy, "ootko sä sen Timon poika".. -Joo kyllähän mä.. "No ootpa sä sit lihonu!"

Jäi mieltä vaivaa et mitä se oikei tarkotti :DD

Varmaa sitä että sä oot läski yhtä varmasti ku ahtisaaren martti on fättäri :david:

Pari paivaa sitten tapasin englantilaisen tyokaverini tyopaivan jalkeen. Lampimalla ilmalla minulla oli tietenkin hihaton paita paalla. Heti ensimmaisena han tuijotti kasiani: "Man! Are those real!". Eipa siina paljon muuta voinut kuin reveta. :)

PS. Anteeksi aakkoseni, mutta valitettavasti tasta tietokoneesta ei niita loydy.

"Sä oot lihonnu! Eiku et ookaan, sulla on vaan kauheet olkapäät. Sä oot käyny salilla!"

Jeah :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom