Parhaat huomautukset

Satuin kaverin kans samaa aikaa salille pitkää aikaa. Kävin tekemää kyykkyy ja laitoin75kg(joo,pienet painot mut just loppu 2kk treenitauko :D) Kaveri sano: Siehä teet iha kunnon painoil kyykkyy :eek:. Tiiä sit tarkottikok vittuilu vai kehumis mieles.

Satuin kaverin kans samaa aikaa salille pitkää aikaa. Kävin tekemää kyykkyy ja laitoin75kg(joo,pienet painot mut just loppu 2kk treenitauko :D) Kaveri sano: Siehä teet iha kunnon painoil kyykkyy :eek:. Tiiä sit tarkottikok vittuilu vai kehumis mieles.
Vastaus boldattu.

Kaupassa sopivaa pukua varmaan kolmatta tuntia etsimässä myyjä sanoi "nää puvut onkin tehty miehille eikä mallinukeille". Lähes jokainen puku joka oli hartioista ja selästä sopiva oli vatsasta aivan purje, jäi silti vähän kyseenalaset fiilikset tosta.

Kaupassa sopivaa pukua varmaan kolmatta tuntia etsimässä myyjä sanoi "nää puvut onkin tehty miehille eikä mallinukeille". Lähes jokainen puku joka oli hartioista ja selästä sopiva oli vatsasta aivan purje, jäi silti vähän kyseenalaset fiilikset tosta.

aika jännä:D

Yks vanha tuttu näki pitkästä aikaa.. "Sä oot tukevoitunu". Bulkattu 2kk ja silloin aloitettu reenit, kait se jotenki näkyy :D Paino noussu ainakin kivasti...

Tätä ketjua pitkään lukeneena ei itselle ole tullut vielä yhtäkään niin hyvää kommenttia, että olisin tänne viitsinyt laittaa, mutta kun viikonloppuna oltiin tekemässä kattoremonttia anoppilassa (todella vanhan ulkorakennuksen pärekatto, joka aika pahoin lahonnut) totesi emännän veli, joka itsekin on aika raskaassa kunnossa, että " Mä vähän luulen, että noilla sun hauiksilla ei kannata tänne katolle tulla ollenkaan, ettei tarvi paikkailla isompia reikiä kuin täällä jo on! Heittele sä vaikka sieltä alhaalta meille noita kakkosnelosia! "

Valitin eukkokandidaatille kun on jalat kipeenä ja jumissa.
Vastaus: "Mitkä jalat?"

*kops* :itku:

Tänää:
Nostin maasta semmoista rautaasta valumuottia *ggrrrps*, molemmat haalareiden olkaimet repes.

isä siihe: "En mä iha vääri kattonu, kyllä sitä lihasta on tullu.. Näköjää liikaaki" :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kesällä kuultua, kun kävin huvikseni kaverin kanssa salilla (ei siis ollut oikeasti treenipäivä):
"Tuossako se teän treeni oli? Pitää tulla ensi kerralla henkilökohtaisesti ruoskimaan sua". Sitten piti ilmeisesti paikata - No, eihän se haittaa jos on vasta aloittamassa, ettei tule paikat kipeäksi. Joo, meninpä ulos repeileen sitten... en viitsinyt korjata siinä yhteydessä. Eli en ainakaan näyttänyt muulta kuin aloittelijalta...

Kävin ulkomailla pari viikkoa työkeikalla ja aattelin, kun työpaikan puolesta oli ihan ok sali käytössä ja perhe jäi Suomeen, et nyt on aika vetästä kunnon tehokas pari viikkonen treenin puolesta. No reenit kulki hyvin ja muutenki pari viikkoa hurahti ja sit kotiin.
Iltamyöhällä olin kotona ja menin suoraan sänkyyn ja aamulla tytär (6v)kömpi viereen ku huomas mun tulleen. Halasi mua ja sit silitteli kättä ja tuumas et:

"Isi, sulla on lihakset pienentyneet". SuJy------> aamupalalle ja sit salille...... :lol2:

Eilen tuli baarissa koettua jotain ihmeellistä, mitä ei olekaan ennen tullut koettua - eräs hyvännäköinen nainen tuli ihan puskista ja halusi kokeilla meikäläisen habaa. :) Siinä sitten häkellykseltäni vain tokaisin, että "vastahan minä olen aloittelija saliharrastuksen osalta, mutta voithan sinä sitä koettaa".. Tuli takaisin vain kommenttia, että "ei se sille tunnu" :dance:

Eli lopputuloksena - huomenna salille tekemään treeniä... :D

vitsi mikä unelma... muija ketä o hyvännäkönen tulee tarjottimelle :wtf: kävispä sillee joskus mullekki:)
Kieltämättä oli aika yllättävä tilanne itsellekin :D

En sitten muista, että millainen show mulla oli menossa sillä hetkellä - kauheat poseeraukset ollut menossa kuitenkin.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom