Parhaat huomautukset

Itselle kävi vähän vastaavasti eilen baarissa. Tosin haban koittajana oli nelikymppinen mies, joka sanoi sitten, että musta tulis hyvä keihäänheittäjä.:jahas: Eikä se kyselly lupaa..

Itselle kävi vähän vastaavasti eilen baarissa. Tosin haban koittajana oli nelikymppinen mies, joka sanoi sitten, että musta tulis hyvä keihäänheittäjä.:jahas: Eikä se kyselly lupaa..

Oisit vetäny turpaa

Kävin eilen baarissa kääntymässä yhellä ni näin vuosien takaa vanhan kaverin ja sen ilme oli eka :wtf: ja sano "herra X ?"

minä: Aa kato moro!
kaveri: vittu sä oot kasvanu! (ja perus haukkarinkokeilu)

Lämmitti mieltä.

Edittiä: Seo jännä ku ei pidä itteää nii kauheen isona vaikka on kasvanu aika nopeesti nyt, mut kaikki kaverit ja muut tuntuu ihme narukuikeloilta.

Oisit vetäny turpaa

Näitä tilanteita varten pitää kantaa takataskussa porkkanaa.

Mitä kekkosta sä dietillä baarissa jumaleisön teet? :wtf:

Ootko kuullut ohrapirtelö dietistä? :kippis1:
Itse asiassa olen. Tässä hieman vertailuja ohra vs. hera.

Oharapirtelö dietti:
fat-man.png

Hera dietti:

cutler07.jpg

:piis::D:piis:

Pari vuotta sitten tuli viimeksi käytyä siskolla, ja vähäaikaa sitten siellä taas käytiin. Noh, siskon mies sitten sanoi että "jumalauta jätkä on kasvanu sitten viime näkemän" ja kokeili hauista. :hyvä:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kävin lekurissa taas vaihteeks, ja lääkäri sano, että ''sä pystyt ihan hyvin ottamaan tätä lääkettä, kun painoo on jo ihan aikuisen miehen verran'' ja katto mahaan...

mieteikää ku toi penkkaa, ei sen tartte ku nostaa toi alavatta tohon rintojen tasolle, sit penkata se about 1cm:D jumankauta jätkä penkkaa tosta vaan rawina 300kg!

Nojaa :D Ei taida saada edes telineestä ylös, ja katso sen jalkaa! perkele niin paljon läskiä että näyttää iha räpylältä!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom