vitsi mikä unelma... muija JOKA o hyvännäkönen tulee tarjottimelle :wtf: kävispä sillee joskus mullekki![]()
Korjattum
Oli pakko :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vitsi mikä unelma... muija JOKA o hyvännäkönen tulee tarjottimelle :wtf: kävispä sillee joskus mullekki![]()
Itselle kävi vähän vastaavasti eilen baarissa. Tosin haban koittajana oli nelikymppinen mies, joka sanoi sitten, että musta tulis hyvä keihäänheittäjä.:jahas: Eikä se kyselly lupaa..
Itselle kävi vähän vastaavasti eilen baarissa. Tosin haban koittajana oli nelikymppinen mies, joka sanoi sitten, että musta tulis hyvä keihäänheittäjä.:jahas: Eikä se kyselly lupaa..
Oisit vetäny turpaa
Mitä kekkosta sä dietillä baarissa jumaleisön teet? :wtf:Itselle kävi vähän vastaavasti eilen baarissa. Tosin haban koittajana oli nelikymppinen mies, joka sanoi sitten, että musta tulis hyvä keihäänheittäjä.:jahas: Eikä se kyselly lupaa..
Ootko kuullut ohrapirtelö dietistä? :kippis1:Mitä kekkosta sä dietillä baarissa jumaleisön teet? :wtf:
Itse asiassa olen. Tässä hieman vertailuja ohra vs. hera.Ootko kuullut ohrapirtelö dietistä? :kippis1:
Itse asiassa olen. Tässä hieman vertailuja ohra vs. hera.
Oharapirtelö dietti:
![]()
Hera dietti:
![]()
:piis::D:piis:
mieteikää ku toi penkkaa, ei sen tartte ku nostaa toi alavatta tohon rintojen tasolle, sit penkata se about 1cm:D jumankauta jätkä penkkaa tosta vaan rawina 300kg!
Nojaa :D Ei taida saada edes telineestä ylös, ja katso sen jalkaa! perkele niin paljon läskiä että näyttää iha räpylältä!!!