Parhaat huomautukset

äiti kysy "ootko laihtunu", paino nyt 87kg ja about pari kuukautta sitten 85kg jolloin lopetin "dieetin".
"sustahan tulee kohta ruipelo":jahas:

oltiin ostamassa mulle sänkyä ja myyjä (oli muute aika :kuola:) tokas vaan että sä kyllä tarttet hartiapehmennyksen (vai mikä lie nyt olikaan) ku sulla on noin leveet hartiat :D

se oli parempaa ku henkinen suihinotto

oltiin ostamassa mulle sänkyä ja myyjä (oli muute aika :kuola:) tokas vaan että sä kyllä tarttet hartiapehmennyksen (vai mikä lie nyt olikaan) ku sulla on noin leveet hartiat :D

se oli parempaa ku henkinen suihinotto

Paljonko tuli sängylle lisähintaa? :lol2:

Nuo naispuoliset :kuola:-myyjät osaa kyllä olla helvetin salakavalia!

Itse kerran mallailin yhtä t-paitaa päälle ja mun mielestä se oli aika pieni, joten mun pakkasen raiskaamat pulkannarut pilkisti ikävästi sieltä hihoista. Siihen sitte pamahti paikalle semmonen mahtavan näköinen fitness-kissa myyjä, joka vaan puoliviattomasti totes "Aika hyvältä näyttää ainaki näin naisnäkökulmasta! ;)"

Itse painelin samantien punastellen kassalle ja ostin paidan pois. En oo kertaakaan kehdannu laittaa päälle! :D Ehkä sitte ens kesänä ois enemmän pattia hanskassa :rolleyes:

Ei kukaan vielä mitään legendaarista heitä kun vasta vähän aikaa on käynyt puntilla, eli siis tammikuusta asti pysynyt 3x viikossa salikäynnit. Ehkä max 3 kertaa jääny yks päivä erinäisistä syistä mutta niitä pyritään tottakai paikkaan jollain tavalla.

Silti, aihetta sivuten, on välillä hieno kuulla kaverilta tai tutulta kommenttia viitaten siihen että treeni näkyy. Antaa vaan lisäpuhtia seuraavalle salipäivälle. :thumbs:

2) Jokapäiväiset askareet ja varsinkin esim. semifyysinen työ menevät vitsaillen kun muut hakevat saikkua selkänsä takia.
On muuten oikeasti loistava etu reenissä, töissä sen huomaa kun on kuitenkin suhteellisen fyysistä puuhaa.

eilen kaveri'' ei juma sul o ainaki 2kertaa paksummat kädet''(varmaa 5cm paksummat) ja toinen kaveri siin myös samaa. sit piti vääntää kättä,onneksi voitin ois muuten ollu nolo

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Paras tuli perjantaina grillillä, kun meijän kylän talonmies(entinen sm-hopeaa voittanut painonnostaja) Tarmo Ryynänen sano, että voi ruveta minun valmentajaksi ilmaiseksi, kun itellään loppui ura niin nuorena. Ollaan pari kertaa oltu yhtäaikaa salilla ja sano, kun oli nähnyt minun treenailevan, että asennetta löytyy ja ruumiinrakenne on just oikeantyyppinen ja yllättävän lahjakas olen muutenkin:dance:

Tää koko tilanne oli sen oloinen, että jos oliist oikein pelimieheksi heittäytynyt, niin olisit kysynyt: "Saako maksaa luonnossa." ;)

Aivan, sen samaisen sängyn päällä ja jos sänky ei olis kestäny vaakatason mamboilua niin ei olis tarvinnu mennä kauppaan asti valittaan:whip:

bulgarialainen tanssityttö sano baarissa: "you have nice eyes" wanna sex?

Bulgariassa meno on hurjaa :D Itellä viikonloppuna sattui seuraavaa. Oltii kavereitte kanssa ulkona, menin sitte kuselle sellasen talon nurkalle. Siihe tulee joku säbäri vieree ja kysyy ,että "saanko kusta tähän". Repeilin ja sanoin ,että "Anna palaa vaan :D:D" Siinä sitte kuseskeltiin yhessä ja yhtäkkii tää kaveri lohkas "Oot muute helvetin iso". Aiheutti repeilyä :D

tää oli kyllä viime kesänä kun kävästiin larussa rannalla. kävelin siinä sitten beach volley-kentän ohi ja sieltä juoksi kundi mun perään "hei me tossa mietittiin että harrastaksä ratsastusta?" minä :"ööö...en... oon itteasiassa aika pahasti allerginen hevosille.." jätkä: "joo eiku me tsiigailtiin noita sun reisiä ja...tiedäthänsä..per..takapuolta...?" :D

kerroin sitten että on tullut pari kyykkyä tehtyä.

Tänää salin pukkarissa, astetta kovemmassa kunnossa oleva Kiinalainen, tokas mulle että; ''oot sä laihtunu, etkös sä viimeks ollu isommassa kunnossa?'':jahas:

Sitä se 6 kk treeni tauko teettää.:rock:

Tämä nyt ei ole kuin oma huomio, mutta tein tänään pitkästä aikaa reisikoukistuslaitteessa (sellaisella johon istutaan) takareisiä ja huomasin ettei lukitusysteemi joka laitetaan jalkojen yli, kun laitteeseen istutaan mahdu enää kuin väkisten änkemällä kiinni. Tässä laitteessa ei ole säätöjä. Ennen jalat on mahtunu heittämällä sinne. Jätin 1½ kk sitten prässin ym. turhat nitkutukset jaloilta pois ja aloin panostamaan täysillä kyykkyyn. On näköjään kyykky tuonut kivasti massaa jalkoihin ja vasta tänään sen sai huomata konkreettisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom