Parhaat huomautukset

"Eieiei sulta katkee sormet!" niin no ehkä tunsin ite paremmin... :D
"Piilolihas!"
"No et sinä nyt sinä saa kun ei toikaan(viittaa hituse isompaan bodariin) saanut. -->:wtf:"
Sellasta se on kun on pieni anti-bodari... :dance:

"Tuokaa janpalle viinaa kun se väsyy kaljasta kun se käyttää niitä stereoita" puoliksi vitsillä heitetty mutta alkaa jo ottaa päähän välillä tollaset kommentit:jahas:

''ihme piilolihas tuo lumb3rjack'' - niin, en ollut kertonut kenellekkään että harrastelen salilla käymistä ja sitten kaveri huomasikin :D
''kato ny tota, ei yhtää lihast tai mitää vaa pelkkää läskii käsis ja jalois'' - veljen kaverilt kuultu, herra itse huojuu tuulen mukana.

tänään,mitä nä noil lihaksilla teet, sanoi yks töissä. minä sille.enemmän ku sinä noilla sun siimoilla. onneksi ei suutu herkästi:)

tänään,mitä nä noil lihaksilla teet, sanoi yks töissä. minä sille.enemmän ku sinä noilla sun siimoilla. onneksi ei suutu herkästi:)

just oikea vastaus tommoseen kysymykseen:thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
eilen sanottua sulla se menee olut nuihin hauiksiin:)
toissapäivänä ei vittu sul o isot hauikset, vertaa nyt mul o paljo ohuemmat, mun pitää ruveta treenaan. (tämän sanoi kaveri jota en oo nähny vähään aikaan ja en oo ollu paljo talvella tee paitasillee) en itse pidä hauiksiani viel niin isoina,mutta ehkä ne ikään nähden on ja kyl kultainen kuusikko rupeaa tuottaa tulosta tai sit se johtuu oluesta,joka tapauksessa on kiva ku huomataa ni saa motivaatiota:)

Todellista sanailun juhlaa. Nokkelaa, eikö? Kävitkö mahdollisesti ammattikoulun?

olin joskus kännissä kaatunut silmän mustaksi, äiti lähetti tekstiviestin:
"viina ja hormoonit eivät sovi yhteen"

Todella asiallinen ja tärkeä kommentti. Onko tavarassa mahdollisesti hiekkaa?

Ottaako tuosta gymduden tekstistä Erkkikään selvää? Oikeasti pitäisi hieman miettiä myös sitä tekstin luettavuutta, jos ei muuten niin ihan vaikka muiden käyttäjien tähden. Hetken aikaa mietin, että mitä helvettiä tarkoittaa "tee paitasillee", kunnes tajusin...

Ottaako tuosta gymduden tekstistä Erkkikään selvää? Oikeasti pitäisi hieman miettiä myös sitä tekstin luettavuutta, jos ei muuten niin ihan vaikka muiden käyttäjien tähden. Hetken aikaa mietin, että mitä helvettiä tarkoittaa "tee paitasillee", kunnes tajusin...

Mä ainakin sain hyvin selvää.:dance2:

siskopuolen suusta jota en ollu nähny noin vuoteen,oho ootpa sä levinnykki paljo viime näkemäst,tuu tekee mulle tilaa kentälle:dance:(maidenin keikalla)

Vanhempien luona kyläillessäni tutkailtiin siskon kanssa vanhoja valokuvia.Ihmettelin ääneen kuinka tolla rimpulalla voi olla tollaset hartiat,mulla ei vaikka punttia koettanut vääntää. Rakas äitimuori tokaisee vähän aikaa minua mittailtuaan:" Eiköhän tuo salilla käynti sullekin ala riittää,oot jo niin miehisen näköinen!"
Vähän aikaa :wtf:, sen jälkeen fiilis :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom