Nääh, ei noita maratoonarin ruumiin rakenteella varustettuja saa kiinni :D (muuten oisin kyllä)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Tuokaa janpalle viinaa kun se väsyy kaljasta kun se käyttää niitä stereoita" puoliksi vitsillä heitetty mutta alkaa jo ottaa päähän välillä tollaset kommentit:jahas:
tänään,mitä nä noil lihaksilla teet, sanoi yks töissä. minä sille.enemmän ku sinä noilla sun siimoilla. onneksi ei suutu herkästi![]()
eilen sanottua sulla se menee olut nuihin hauiksiin
toissapäivänä ei vittu sul o isot hauikset, vertaa nyt mul o paljo ohuemmat, mun pitää ruveta treenaan. (tämän sanoi kaveri jota en oo nähny vähään aikaan ja en oo ollu paljo talvella tee paitasillee) en itse pidä hauiksiani viel niin isoina,mutta ehkä ne ikään nähden on ja kyl kultainen kuusikko rupeaa tuottaa tulosta tai sit se johtuu oluesta,joka tapauksessa on kiva ku huomataa ni saa motivaatiota![]()
tänään,mitä nä noil lihaksilla teet, sanoi yks töissä. minä sille.enemmän ku sinä noilla sun siimoilla. onneksi ei suutu herkästi![]()
Todellista sanailun juhlaa. Nokkelaa, eikö? Kävitkö mahdollisesti ammattikoulun?
Todellista sanailun juhlaa. Nokkelaa, eikö? Kävitkö mahdollisesti ammattikoulun?
Todella asiallinen ja tärkeä kommentti. Onko tavarassa mahdollisesti hiekkaa?
Ottaako tuosta gymduden tekstistä Erkkikään selvää? Oikeasti pitäisi hieman miettiä myös sitä tekstin luettavuutta, jos ei muuten niin ihan vaikka muiden käyttäjien tähden. Hetken aikaa mietin, että mitä helvettiä tarkoittaa "tee paitasillee", kunnes tajusin...