Parhaat huomautukset

Yks muija joka baarissa kiehnää aina kimpussa kysy eilen, että "ootko sä palomies kun sulla on tommoset lihakset, ei normaaleilla ihmisillä oo tommosia?" :D

En lämmennyt sille kyllä vieläkään..:rolleyes:

Yks muija joka baarissa kiehnää aina kimpussa kysy eilen, että "ootko sä palomies kun sulla on tommoset lihakset, ei normaaleilla ihmisillä oo tommosia?" :D

En lämmennyt sille kyllä vieläkään..:rolleyes:
Olisit sanonu, että "Olen. Haluutko nähdä mun letkun ja kypärän? On kylän suurin kypärä ja letku letkeä." :D :david:

Että sää oot jätkä lässähtänyt! Tutun naisihmisen suusta eilen juottolassa. Oiskohan reenaaminen taas paikallaan :itku:

"salilla käyminen on omasta mielestäni täysin turhaa. itse treenaan vatsalihaksia ja se riittää. kyllä ne lihakset aivan tarpeeksi kasvavat, mitä ikinä syötkin"
-Joku hippiteini irc-galleriasta

Tulipahan semmonen juttu kans mieleen että kaveri oli ravintolassa iskenyt pari kauniimman sukupuolen edustajaa ja soitti mulle baarin toiseen päähän et pitäis tulla sinne mukaan kattelemaan tilannetta. No kun pääsin sinne ni tytöt vähän aikaa katteli meikäläistä ja totes sitten: " Ei millään pahalla mut toi sun kaveris on aika pelottavan näköinen", ja lähti pois. En tiedä oliko tää kehu, vai vittuilua tai johtuuko naamasta vai kropasta tai niiden yhdistelmästä. Piti kyllä vähän aikaa miettiä... Ja sitten jatkaa iltaa...:dance:

"salilla käyminen on omasta mielestäni täysin turhaa. itse treenaan vatsalihaksia ja se riittää. kyllä ne lihakset aivan tarpeeksi kasvavat, mitä ikinä syötkin"
-Joku hippiteini irc-galleriasta
Vatsatreeni kai kohottaa kehon testosteronitasoja siten että muut lihakset kasvavat sitten ilman treeniä. :rolleyes:
Pakko sanoa et havinaisen fiksu kaveri.

Istuin työpaikalla kahavilla ja saman pöydän ääres oli 5 lääkäriä ja myös muuta hoitohenkilökuntaa,nopeesti juttu jotenkin käänty siihen kun lehissä on paljon puhuttu hormoonien käytöstä ja että "tavalliset treenajat"käyttää nykyään myös roinaa..hetken kuuntelin ja tuumasin että ihmiset jotka eivät itse vedä punttia eivät tiiä treenistä mitään ja sellaiset käsitykset että penkistä jos nostaa yli 150kg on roinaaja..hetken jatkoin ja sitten kahvihuoneeseen tuli täys hiljaisuus ja se kesti pitkään..tuli vain sellanen tunne että luulivat mua roinaajaksi.:dance2:

Parhaiten mieleen jäänyt on n. 5 vuoden takaa, kun olin juuri valmistautumassa ekaan voimanostelukisaan. Keskustelu käytiin Puerto Ricossa eräällä armeijan tukikohdan salilla, jonne olin päässyt isäntäperheen isoisän ansiosta. Salivaatteina oli poikkeuksellisesti toppi, lyhyet shortsit & sandaalit, koskapa reenimahis tuli aika yllättäen. (vapaa suomennos)

Valvojatuippi: Moi! Sulla pitäis olla kärjestä umpinaiset kengät.
Minä: Moi! Tiedän juu, mut lennän huomenna takasi Jenkkeihin ja kaikki salivarusteet on jo pakattuna lentokentällä säilössä.
Valvoja: Mut et sä voi reenata sandaaleissa, se on sääntö!
Minä: No mut, reenaan täällä vaan tän ainoon kerran ja mulla ei nyt oo muita kenkiä. Sitä paitsi harrastan voimanostoa, et pystyn varmaa vetää tän reenin loppuun ilman, et tiputan mitään jaloille.
Valvoja: Joo, huomasinki kyl heti, ettet oo normaali.
Minä: :eek: Niin no...
Valvoja: Tai siis... Normaalinnäkönen nainen.
Minä: :wtf: Ööö... Thanks?
Valvoja: Tai siis... Meen ettii sulle lainakengät! --> Liukeni paikalta takavasemmalle :lol2:

Eräs naispuolinen naapuri taas heitti hauskan viime kuussa, ku tuli puheeks mun reenailu ja laji vihdoin paljastu: "Ahaa, sä oot siis TeräsBarbie!" :D

Eräs entinen työkaveri, naispuoleinen. Hei pyssy " Mä en voi kyllä treenata ja en ainakaan jalkoja, kun ne kasvaa heti yli-isoiksi." Jep Jep ja niin pyssy "sähän vedät niitä jotakin nappeja" paljonko sä painat? Jotakin 150kg vai? Painoin tuolloin kyllä 132kg, joten ihan pikkanen en ollut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
voi vittu:wall:
jos ketju ei miellytä älkää lukeko mut elkää jumalauta isot ihmiset kitiskö kuin neidit
antaa ihmisten kertoa jos siinä pippeli venyy niin se on vaan bonusta
PS. ei teinillä kuulukkaan olla saman kokoista kättä kuin 30v. ukolla joka on käyny ikänsä salilla. mut se hauberi voi silti olla iso muihin samanikääsiin verrattuna

Juurikin näin, mutta tosiasia vain sattuu olemaan, että todella harva täällä voi saada mitään muuta toisten viestistä irti, kuin egoilua. Ainakin minä jos luen, että jotain on kehuttu ja normaalisti vaikka se, jota on kehuttu onkin 16 vuotias jamppa. Niin saan siitä itsekkin hymyn huulille ja intoa treenaamiseen, kun kanssa kavereilla on se kehitys huomattu, niin eiköhän se huomata, myös joskus minunkin kohdalla..

Tsemppiä kaikille, jotka ajattelee asasta niin, kuin minä! :thumbs:

eilen sanottua sulla se menee olut nuihin hauiksiin:)
toissapäivänä ei vittu sul o isot hauikset, vertaa nyt mul o paljo ohuemmat, mun pitää ruveta treenaan. (tämän sanoi kaveri jota en oo nähny vähään aikaan ja en oo ollu paljo talvella tee paitasillee) en itse pidä hauiksiani viel niin isoina,mutta ehkä ne ikään nähden on ja kyl kultainen kuusikko rupeaa tuottaa tulosta tai sit se johtuu oluesta,joka tapauksessa on kiva ku huomataa ni saa motivaatiota:)

tossa perjantaina pippaloissa sattu samaan paikkaan yks tuttu jota en ollu nähny pitkään aikaan. Jotain juteltii ja se sano että et oo kyllä muuttunu yhtää, oot ihan saman näkönen ku ennenki. No siihen sitten toinen kaveri jota nään myös harvoin vastas jotain, että "onhan toi muuttunu, ennen se oli sellanen luikku" ja veti samalla posket lommoille demonstroidakseen luikkuuttani :D Eihän toi mitää kehua periaatteessa oo, mutta kuitenkin.

Viimeisen vuoden aikana on alkanut tulla vähän väliä positiivisia kroppaan liittyviä kommentteja (myös naisilta :)). Viimeksi eilen, kun kävin kaupasta tonnikalaa (25 purkkia).

Siihen tuli kassalla kolme hujoppia.

Hujoppi 1: Noista tonnikaloista tekis aika monta pizzaa.
HABA82: Tää on köyhän miehen ruokaa.
Hujoppi 2 tulee katsomaan: Poika taitaa tosissaan tykätä tonnikalasta.
Hujoppi 3 alkaa selittää kavereilleen: Nuo punttimiehet syö hirveitä määriä tonnikalaa ja raejuustoa (blaa, blaa...)
HABA82: Se on kova arki. :D (tyypeillä oli itsellään aika monta mäyräkoiraa :rolleyes:)

Ei noita kommentteja kyllä mitenkään metsästettyä tule. Oikeastaan on aika sama, mitä muut ajattelevat. Naiset eivät enää tunnu loppupeleissä vaivannäön arvoisilta, eikä niitä lihaksilla iskettäisikään... Tavoitteenani onkin vain se, että peiliin katsominen olisi mahdollisimman miellyttävä kokemus :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom