Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisit sanonu, että "Olen. Haluutko nähdä mun letkun ja kypärän? On kylän suurin kypärä ja letku letkeä." :DYks muija joka baarissa kiehnää aina kimpussa kysy eilen, että "ootko sä palomies kun sulla on tommoset lihakset, ei normaaleilla ihmisillä oo tommosia?" :D
En lämmennyt sille kyllä vieläkään..![]()
Vatsatreeni kai kohottaa kehon testosteronitasoja siten että muut lihakset kasvavat sitten ilman treeniä."salilla käyminen on omasta mielestäni täysin turhaa. itse treenaan vatsalihaksia ja se riittää. kyllä ne lihakset aivan tarpeeksi kasvavat, mitä ikinä syötkin"
-Joku hippiteini irc-galleriasta
Tämä on melko julma kommentti, koska se tuli äidiltäni: "Katsooko naiset koskaan pitkään sun persettä".
Näitä vastaavia kuulee joskus omaltakin mutsilta ja pakko sanoa, että vähän se oksettaa.
voi vittu:wall:
jos ketju ei miellytä älkää lukeko mut elkää jumalauta isot ihmiset kitiskö kuin neidit
antaa ihmisten kertoa jos siinä pippeli venyy niin se on vaan bonusta
PS. ei teinillä kuulukkaan olla saman kokoista kättä kuin 30v. ukolla joka on käyny ikänsä salilla. mut se hauberi voi silti olla iso muihin samanikääsiin verrattuna