Parhaat huomautukset

Päätin ottaa tän kohteliaisuutena:
Tyttöystäväni kaveri sanoi, että aina kun hän on mun tyttöystävän kanssa jossain ja näkee hyvännäkösen pojan ja sanoo mun tyttöystävälle tyyliin "kato, eiks toi oo söpö?". Tyttöystäväni kuulemma melkein aina sanoo "onpa ruippanat jalat". Tää on kuulemma mun syy:lol2:

:lol2:

"oot liian iso jo nyt, lopeta tuo treenaaminen! tuollainen ei näytä enää hyvältä" <- kahden akan suusta kuultua. Huoh, 167/70 mitoilla liian iso :david:

siun olis pitänyt tokasta siihen et; eikös se ole parempi kiinteenä ku sellasena mcdonald-kuosina..! (ihanahan sellanenkin vartalo on mikä on verrattavissa "vauvan paskaa sukkahousussa")

Että ihmiset ovat hauskoja!! varsinkin toi iGain:n letkautus vetää vertoi jo 10 vuotiaalle lapselle, pikkuinen kikatus vielä puuttuis perästä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minä: Mul on nälkä...
Mummo: Vielä ruokaa, vaikka on tollanen ihrarellukka - ja käveli pois...

heh
eilen salilla väänsin hauista scotisa,olin tehnyt jo useampia sarjoja ja sit yhtäkkiä joku puoltuttu sanoo et lopeta jo sul kohta räjähtää noi suonet. no minä päätin vetää kunnon pumpin ni kyl kaveri katto ja ni kyl minäki ni perkeleen hyvin suonet näky ja senjälkeen '
5min hauikset kauheesa pumpisa. pelotti oikein et menee joku jänne viel paskaks. ni kauhee oli se tuska

heh
eilen salilla väänsin hauista scotisa,olin tehnyt jo useampia sarjoja ja sit yhtäkkiä joku puoltuttu sanoo et lopeta jo sul kohta räjähtää noi suonet. no minä päätin vetää kunnon pumpin ni kyl kaveri katto ja ni kyl minäki ni perkeleen hyvin suonet näky ja senjälkeen '
5min hauikset kauheesa pumpisa. pelotti oikein et menee joku jänne viel paskaks. ni kauhee oli se tuska

Splendid :D

ni kyl kaveri katto ja ni kyl minäki ni perkeleen hyvin suonet näky --- ni kauhee oli se tuska

scary

edit: Kyllähän tää toki menee sarjaan "parhaat huomautukset", ei tosin toi kaverin kommentti, vaan gymduden oma teksti.

Minä: Mul on nälkä...
Mummo: Vielä ruokaa, vaikka on tollanen ihrarellukka - ja käveli pois...

Haha, tuli tosta mieleen...

Mummo aina ennen tapas sanoa ruokailun yhteydessä ...

Teppo (nimivaihdettu) otapas lisää ruokaa että kasvat.

Nykyään ei sano enää mitään, ei halua että enää kasvaisin. :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom