Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no tässä vaiheessa tuleekin se kynnys juuri, pitääkö tätä kukaan muu hauskana tai mitenkään tavallisesta poikkeavana huomautuksena? Jos vastaus on: ei, niin ei se välttämättä ole silloin postaamisen arvoinen huomautus. (i.e. se ei herätä lukijassa reaktiota "olipas hauska huomautus" tms.)kuten jo aikaisemmin sanoin, ainoa huomautus on se paras huomautus ;)
Ei millään pahalla pojat, mutta onko nää nyt niitä parhaita huomautuksia? Miettikää vaikka niin, että jutun pitäisi olla jotenkin poikkeuksellinen tai hauska, ennenkuin se voi täyttää "parhaimpien" huomautuksien kriteerit. Nämä "äitini sanoi eräs aamu, että mä oon kasvanu isoks" tai "ootpas sä laiha, hohoho." tyyliset huomautukset ei ainakaan minun mielestäni täytä näitä kriteerejä. Ja ei herneitä nenään, jatkakaa :thumbs:.
Ei se varsinaisesti häiritse, mukavampi vaan lukea niitä joita ei ole vielä hieman eri sanoin kuullut kymmeniä kertoja. Mutta joo, jatkakaa, en minä mikään moderaattori ole ja jokainen saa itse omat "parhaat huomatuksensa" toki laittaa.Ei herneitä nenään. Mutta ihmetyttää miksi sinua se noin paljon häiritsee? Hiekkaa pimpissä?
Kaveri soitti ja pyysi että voiko tulla kattomaan mun hauista. Oli kuullu kylillä juttua että mun hauis olis kasvanu. Sanoin että nou problemo, mites olis huomenna ja ota siskos mukaan.
näitähän on kuitenkin PAKKO lukea ;)
Minä tajusin. Olit vissiin dieetannu eli laihtunut? Eli sun kasvot näytti kapeammilta ja lihakset suuremmilta, koska ne erottu paremmin sieltä läskin alta.Yksi tuttu jota en pariin vuoteen ollu nähny sano humalapäissään mulle: "Ootsä laihtunu....?.. Eiku siis sulle on tullu lisää niinku massaa... Mä siihen et koita nyt päättää et kasvanu vai laihtunu. No se vastas: "No jotenki sä oot kasvoista särmääntyny". En oikeen tajunnu:D
Taitaa sitä nykyään pari kiloo olla vähemmän painoo ku sillon, mut ei kuitenkaan mitään niin merkittävää diettii ollu takana. Hauska homma siinä vaan oli se miten se kaveri heitti sen vikan kommentin. Jotenki niin vaikeena yritti jotain sanottavaa siinä keksii.Minä tajusin. Olit vissiin dieetannu eli laihtunut? Eli sun kasvot näytti kapeammilta ja lihakset suuremmilta, koska ne erottu paremmin sieltä läskin alta.