Parhaat huomautukset

mu kaverit pyytää aina näyttää hauikset ja ku ollaa viihteelä ni ne usuttaa kaikkia ihme tyyppejä kokeilee mu hauiksia. ja tietenki vähä väliä tulee se et paljo nousee penkistä ja ku sanoo 115 ni heti tulee et mitä nä syöt.

Vaihteeks taas roinaepäilyjä kavereilta. Täl kertaa sil perusteel et kun mul on lasit ja myös pärjään koulus melko hyvi niin ei voi päästä hyvään kuntoon ilman steroideja :D Ja tän sanonu kaveri sano itse käyvänsä myös salilla, mut tätä ei kyl huomaa mistään.

oon nyt 3kk käyny todella aktiivisesti salilla ja tossa yks päivä kaveri heitti: "käytsä muuten enää salilla?"

olin silleen wtf kiitti kannustuksesta

e. ja siis tuon 3kk todella aktiivisesti, sitä ennenkin jonkun vuoden melko aktiivisesti.

Ei millään pahalla pojat, mutta onko nää nyt niitä parhaita huomautuksia? Miettikää vaikka niin, että jutun pitäisi olla jotenkin poikkeuksellinen tai hauska, ennenkuin se voi täyttää "parhaimpien" huomautuksien kriteerit. Nämä "äitini sanoi eräs aamu, että mä oon kasvanu isoks" tai "ootpas sä laiha, hohoho." tyyliset huomautukset ei ainakaan minun mielestäni täytä näitä kriteerejä. Ja ei herneitä nenään, jatkakaa :thumbs:.

kuten jo aikaisemmin sanoin, ainoa huomautus on se paras huomautus ;)

kuten jo aikaisemmin sanoin, ainoa huomautus on se paras huomautus ;)
Niin no tässä vaiheessa tuleekin se kynnys juuri, pitääkö tätä kukaan muu hauskana tai mitenkään tavallisesta poikkeavana huomautuksena? Jos vastaus on: ei, niin ei se välttämättä ole silloin postaamisen arvoinen huomautus. (i.e. se ei herätä lukijassa reaktiota "olipas hauska huomautus" tms.)

Putkimies töissä sanoi tänään minulle:
-Helppo sun on tehdä töitä kun voimaa löytyy!

En ole ollenkaan edes maininnut että käyn salilla, joten luultavasti näytän normaalia lihaksikkaammalta :rolleyes:

Ei millään pahalla pojat, mutta onko nää nyt niitä parhaita huomautuksia? Miettikää vaikka niin, että jutun pitäisi olla jotenkin poikkeuksellinen tai hauska, ennenkuin se voi täyttää "parhaimpien" huomautuksien kriteerit. Nämä "äitini sanoi eräs aamu, että mä oon kasvanu isoks" tai "ootpas sä laiha, hohoho." tyyliset huomautukset ei ainakaan minun mielestäni täytä näitä kriteerejä. Ja ei herneitä nenään, jatkakaa :thumbs:.

Ei herneitä nenään. Mutta ihmetyttää miksi sinua se noin paljon häiritsee? Hiekkaa pimpissä?

näitähän on kuitenkin PAKKO lukea ;)

kaveri heitti pukkarissa salin jälkeen :"kyl tolla vartalolla naista saa"

(virtuaalikikkeli before 8==D and after 8=========D)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo toi on kyl ihan totta, ei ketään kiinnosta lukea 200 sivua jotain "faija sano että on hauis vähän kasvanu" juttuja. Pääsääntönä vois pitää että kaikki sukulaisilta ja omalta tyttöystävältä tulleet kommentit ei yleensä kiinnosta muita.

Ei herneitä nenään. Mutta ihmetyttää miksi sinua se noin paljon häiritsee? Hiekkaa pimpissä?
Ei se varsinaisesti häiritse, mukavampi vaan lukea niitä joita ei ole vielä hieman eri sanoin kuullut kymmeniä kertoja. Mutta joo, jatkakaa, en minä mikään moderaattori ole ja jokainen saa itse omat "parhaat huomatuksensa" toki laittaa. :)

Kaveri soitti ja pyysi että voiko tulla kattomaan mun hauista. Oli kuullu kylillä juttua että mun hauis olis kasvanu. Sanoin että nou problemo, mites olis huomenna ja ota siskos mukaan.

Yksi tuttu jota en pariin vuoteen ollu nähny sano humalapäissään mulle: "Ootsä laihtunu....?.. Eiku siis sulle on tullu lisää niinku massaa... Mä siihen et koita nyt päättää et kasvanu vai laihtunu. No se vastas: "No jotenki sä oot kasvoista särmääntyny". En oikeen tajunnu:D

Yksi tuttu jota en pariin vuoteen ollu nähny sano humalapäissään mulle: "Ootsä laihtunu....?.. Eiku siis sulle on tullu lisää niinku massaa... Mä siihen et koita nyt päättää et kasvanu vai laihtunu. No se vastas: "No jotenki sä oot kasvoista särmääntyny". En oikeen tajunnu:D
Minä tajusin. Olit vissiin dieetannu eli laihtunut? Eli sun kasvot näytti kapeammilta ja lihakset suuremmilta, koska ne erottu paremmin sieltä läskin alta.

Minä tajusin. Olit vissiin dieetannu eli laihtunut? Eli sun kasvot näytti kapeammilta ja lihakset suuremmilta, koska ne erottu paremmin sieltä läskin alta.
Taitaa sitä nykyään pari kiloo olla vähemmän painoo ku sillon, mut ei kuitenkaan mitään niin merkittävää diettii ollu takana. Hauska homma siinä vaan oli se miten se kaveri heitti sen vikan kommentin. Jotenki niin vaikeena yritti jotain sanottavaa siinä keksii.:)

Päätin ottaa tän kohteliaisuutena:
Tyttöystäväni kaveri sanoi, että aina kun hän on mun tyttöystävän kanssa jossain ja näkee hyvännäkösen pojan ja sanoo mun tyttöystävälle tyyliin "kato, eiks toi oo söpö?". Tyttöystäväni kuulemma melkein aina sanoo "onpa ruippanat jalat". Tää on kuulemma mun syy:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom