Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No toi nyt on vaa totta et oot noin pitkä et massa ei näy kovin hyvin ja painoindeksikin menee tonne 20.6 ja lihavuus alkaa vasta 25 eteenpäin:D mut sun täytyy vaa alkaa syömään enemmän:evil::whip:Olen 19v ja 187/72
Joo, tottahan se on. Mutta kyllä se lannistaa kun kuulee totuuden vaikka on yrittänyt lujasti saada lisää painoa. I just gotta face the truth. :itku:No toi nyt on vaa totta et oot noin pitkä et massa ei näy kovin hyvin ja painoindeksikin menee tonne 20.6 ja lihavuus alkaa vasta 25 eteenpäin:D mut sun täytyy vaa alkaa syömään enemmän:evil::whip:
niin ja omat kokemukset: Äiti sano ko ei ollu nähny parii kuukautee heti ensimmäiseks ko kävelin sisään ovesta et "hitto sulle on kasvanu maha!:D"
tätä kompaten, tää alkaa menee siihen että ku ekan kerran huomautuksia tulee ni tottakai se kuulostaa todella hyvältä ja saa ittensä tuntemaan että on tehny jotain.Ajatelkaa vaikka niin että pistätte tänne sitte noita huomatuksia ku meinaat haljeta kahteen osaan naurusta ku joku huomauttaa jotain.
Faija heitti joskus: "Ei ne bodarit oikeesti oo vahvoi, niil on vaa isot lihakset!" :wtf:
"k"
Melko klassinen:hyvä:
Mul sanottiin kans joskus et "hormoneil saa lihakset mut ei voimaa"
mulle kerran sano kaksi varmaa 14vee pikkutyttöä et kaikki bodarit on homoja![]()
Voi vittu mitä paskaa, kyl mä tiedän ainakin yhden heterobodarin:D