Parhaat huomautukset

ei jumalauta miten ihmiset jaksavat vääntää ja olla kateellisia jos toisella päkki näkyy, keskittykää siihen omaan "päkkiin"

Kävin moikkaamassa isoäitiä ja hänellä oli joku nuoruuden kaveri siel (about 75v nainen). Mutustelin siinä käärretorttua ja join kahvia kun hän sitten kysyy mitä harrastan. Sanoin että salilla käyn + lenkkiä ja uintia silloin tällöin. Siihen hän sanoi: ''Jaahas, joo katoin että olet niin laiha niin ajattelin että harrastat varmaan paljon urheilua. Ettet vain anorektikko ole kun noin laiha olet?'' PERKELE HALUSIN HEITTÄÄ KAHVIT PÄIN NÄKÖÄ!

Tässä yritetty painoa nostaa kohtuu isolla ruoka ja kalorimäärällä ja kiloja tulee hitaasti mutta varmasti.. Tuommonen kyllä masentaa enemmän kuin motivoi minua mutta tuskin tollaset mummelit sitä ymmärtää.. Olen 19v ja 187/72 syötyä tulee 5-6 kertaa päivässä ja paskottua se 4 kertaa. Faija 196/110, toivon pääseväni siihen kokoluokkaaan joskus, vielä on kasvukin hieman kesken...Perkele. Kait sitä massaa tulee itsestäänkin hieman vanhempana kun kasvuunki menee jonkin verran ravintoa tällä hetkellä.

Nää on näitä parhaita huomautuksia..:(

Olen 19v ja 187/72
No toi nyt on vaa totta et oot noin pitkä et massa ei näy kovin hyvin ja painoindeksikin menee tonne 20.6 ja lihavuus alkaa vasta 25 eteenpäin:D mut sun täytyy vaa alkaa syömään enemmän:evil::whip:

niin ja omat kokemukset: Äiti sano ko ei ollu nähny parii kuukautee heti ensimmäiseks ko kävelin sisään ovesta et "hitto sulle on kasvanu maha!:D"

No toi nyt on vaa totta et oot noin pitkä et massa ei näy kovin hyvin ja painoindeksikin menee tonne 20.6 ja lihavuus alkaa vasta 25 eteenpäin:D mut sun täytyy vaa alkaa syömään enemmän:evil::whip:

niin ja omat kokemukset: Äiti sano ko ei ollu nähny parii kuukautee heti ensimmäiseks ko kävelin sisään ovesta et "hitto sulle on kasvanu maha!:D"
Joo, tottahan se on. Mutta kyllä se lannistaa kun kuulee totuuden vaikka on yrittänyt lujasti saada lisää painoa. I just gotta face the truth. :itku:
Mutta en todellakaan näe itseäni anorektikkona ja se vaan kuulosti pahalta kun jonkun mielestä näytän.. Olen laiha mutta en sentään niin laiha.

tätä kompaten, tää alkaa menee siihen että ku ekan kerran huomautuksia tulee ni tottakai se kuulostaa todella hyvältä ja saa ittensä tuntemaan että on tehny jotain.Ajatelkaa vaikka niin että pistätte tänne sitte noita huomatuksia ku meinaat haljeta kahteen osaan naurusta ku joku huomauttaa jotain.

kato ne ainoot huomautukset on oletettavasti myös parhaat. ;) toisaalta ne on myös huonoimmat

Salille saavuin niin ehdin takin laittaa naulaan kun muutama kaveri huomasi minut, salin toiselta laidalta kuuluu huuto 'kato, johtaja saapui' :D Sai hymyn naamalle, vaikka tuo kaveriporukalta tulikin.

Kaverini isältä tuli myös sellainen hyvä kommentti, joka ainakin tuntui hyvältä. Sanoin että salille pitäis mennä 'jaha salille, noo kyllä sen huomaa susta että siellä on käyty' Hyvä että kehitys näkyy jossain ;)

Omalle kohdalle osuneita on ku työpaikan terveydentarkastuksessa lekuri katto paino indeksii ja sanos että ei tämä kaikkien kohdalla totuutta kerro:)

Ja sitten kun alottelin saleilua ni veli perehdytti mut lajin saloihin noin 1kk ajan ja sit päätin vaihtaa eri salille ku missä se käy. Sit ei nähty varmaan 4kk ja ku pitkästä aikaa taas nähtiin ni se sano et vaihdoit vissiin oikeesti salia ku mä pelkäsin et lopetit ennen ku kunnol alotitkaan:kippis1:

Sitten viimeinen ja ehdottomasti paras:D
Oltiin kaverin kanssa sen mutsin luona oleilemassa, kaveri jotain koneella räpläs ja mä makoilin soffal siin vieres. Sit sen äitee tulee ihan puskist jotain vanhoi valokuvii siit kaverist ja näyttää mulle ja tokasee pienen mietinnän jälkeen: "kato nyt ku toi poika oli vielä vuosi sitten ihan raketin muotoinen" molemmat revettiin ihan täysil:D

Itellä ehottomasti paras on tollasista ku yks salituttu (n.20v mua vanhempi pirun mukava äijä) tokas mulle että ootpas pienentyny iha vitusti. Ku en ollu ehtiny intin aikana käymää puntilla nii heti alko kuittailu ku pääsi takas salille:D

Hmm... Vanhempi naishieroja kommentoi, että noista sinun selkälihaksista ja ehkä käsivarsista huomaa, että olet treenannu, mutta ei muualta. Grrrr... Se sano sen ihan viattomasti eikä tarkottanu pahaa, mutta toivottavasti joskus joku huomaa muistakin lihasryhmistä että olen niitäkin treenannut...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Noh eilen kyllä yksi kommentti hymyilytti :) kaverin muija sano että "Olit kyllä viimeksi paljon pienempi kun viimeksi näin"
Ja olen dietannu :D. Ottaa miten ymmärtää

Ukko (isoisä) sanoi jonkun aikaa sitten saunassa :

- Paljos sie muuten painat?
Minä - 65kg
- Kun nuo käsivarret on vähän paksuuntunu...

Viime kerran kun olin ukkoni kanssa saunassa olikin kyllä käsi 10cm pienempi...

Sitten seuraavina päivinä ko. heppu piti huolen siitä että koko suku tietää että Marko käy puntilla:D

Porukat laittaa aina tekemään kaikki hommat, kun olen muka niin vahva...(olisinkin)

Nyt juhannuksena tuli nähtyä taas sukulaisia pitkästä aikaa, ja pari kommenttiakin kuulin. Toinen hieman piristävämpi, ja toinen, no, ei niin piristävä välttämättä:

Herra X: "Katos, on se "JL" saanu vähän lihaa luitten päälle"
Herra Y (jostain tuttavastaan): "Se on semmonen hiton pulska poika, vähän ku tuo "JL"

"oot liian iso jo nyt, lopeta tuo treenaaminen! tuollainen ei näytä enää hyvältä" <- kahden akan suusta kuultua. Huoh, 167/70 mitoilla liian iso :david:

mulle kerran sano kaksi varmaa 14vee pikkutyttöä et kaikki bodarit on homoja :hyper:
Se oli iskurepliikki, ne ois halunnu että oisit pannu niitä,
todistaen näin että et ole homo B_Stairway.GIF

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom