Parhaat huomautukset

padibildinki on pitkäjänteistä hommaa. esim. 16 v jannulla ei todellakaan ole mitään hugelihoja.

Suosittelen tutustumaan kaveriin nimeltä Jani Rainela, ei ole kehonrakentaja mutta oli muuten 16v jo ihan helvetin lihaksikas kaveri. Toki ei joka 16v sählynpelaaja ole mikään mieletön lihaskimppu, mutta mitä sitten? Ei tän threadin idea ole "kuka on pystyy kehumaan itseään ja lihaksiaan eniten."

Lisää selkätissejä!

Ei tän threadin idea ole "kuka on pystyy kehumaan itseään ja lihaksiaan eniten."

Ei toki, mutta valitettavasti threadi on tupannut menemään siihen suuntaan. Kyllähän puntissa alkaa nykimään 17-v pojalla, kun 23-vuotias eukko kehaisee. Niin se pitääkin mennä. Mutta onko se "paras huomautus" sen viihdyttävässä, eli humoristisessa mielessä? Mielestäni ei. Toisaalta huomautus "kiva paita" on hauska, varsinkin siinä mielessä, että pitää olla aika David jotta käyttää paitaa josta näkyy "päkki" läpi.:david:

Eli, voitanneenko kyseisen eukon huomautus ottaa huumorin kannalta jos hänen tarkoituksenaan olikin vain vittuilla spedemaisesta paidasta? Vastaan itse, kyllä voidaan, ja tällöin tuo heitto sopii tähän threadiin kuin se nyrkki silmään.

Provo, tiedän, pahoittelen off-topicista, jatkakaa ihmeessä asialinjalla.:jahas:

Lisää selkätissejä!

Näin on näppylät.

Oltiin kavereiden kanssa ajelulla, joku tokasisi ette autossa on liikaa painoa kun ei kulje lujempaa. Sitten kaveri heitti, totta kai ku `mr.blackin` lihakset paina jo sata kiloo.
Paino 70kg:david:

Kävelin koululle päättäjäispäivänä kun havaitsin kolmen koplan juopuneita keski-ikäisiä kävelytien poskeen asetetulla penkillä, pohtimassa elämän syvällisempiä kysymyksiä huudellen kaikenlaista sontaa ohimeneville (joukkoon kuului siis 2 miestä ja 1 nainen). Kävelin sitten ohi aurinkolasit päässä kun kuulin takaa huomautukset:

Juoppo 1: "Kattokaa... Ei v---- mikä ryhti!"
Juoppo 2: "Voi jumalauta..."
Juoppu 1: "Ne 'o niitä 'ormooneja ne..."

Lähdin virne suupielessä, enkä edes ensisijaisesti ylpeydestä, vaan juuri tuon viimeisen kommentin ansiosta. :D

ja miten toi liittyy treenaamiseen?vai ootko dieetil?:rolleyes:

No kyllä tuo musta oli aika hauska huomautus kun ottaa huomioon että tuo tyyppi on 50kg vinkuheinä pitkätukka ja itse olen aivan täysin erinäköinen (enkä nyt puhu pelkästään kropasta)

en ole vielä kauaa treenannut (reilu 3kk) mutta pari kivaa kommenttia on silti tullut:

1. eräässä illanvietossa, jossa oli vanhempaakin porukkaa mukana, äitini jutteli jonkin tuttunsa kanssa minusta:
mies: mitäs sun tyttö opiskeleekaan?
äiti: lääkiksessä se on, mutta fysiikkaa luki sitä ennen vuoden verran
mies: no on sillä kyllä fysiikka kunnossa!

2. vanhempieni luo vaihdettiin jää-viileäkaappi -yhdistelmä ja kantamassa oli isäni ja kaksi liikken miestä. Toiseen päähän tarvittiin kantoapua yhteen kulmaan ja isäni sanoi: "otapa sannuli tuosta nurkasta kiinni niin saadaan tämä kaappi pihalle". Nuoremmat veljeni olivat just kantamassa jotain osia vanhasta kaapista sisälle ja liikkeen mies sanoi: "odotetaan niitä poikia, ne tulee varmaan kohta". Isäni siihen heitti että "pöh, tytöllä on voimaa ainakin yhtä paljon kuin pojilla". ja saatiin kyllä kannettua ihan hyvin :) pieni olen siis vieläkin mutta voimaa on tullut kyllä ihan hirveästi noin lyhyelle ajalle

kiva saada joskus tuommoistakin palautetta kun yleensä kaverit vain valittavat kun en pääse ryyppäämään ja kun en syö herkkuja niiden kans ym. mutta kukaan ei ole kannustanut yhtään :itku:

pitää olla aika Guido jotta käyttää paitaa josta näkyy "päkki" läpi.:david:

Pitää olla aika itsevarma jotta käyttää paitaa josta näkyy "päkki" läpi

Korjattu.

Turha teidän on tuomita toisten pukeutumistyyliä, jos ovat lihaksistaan ylpeitä :)

Ja itse olen viime aikoina kuullut itsekin kehoa rakentavilta kavereiltani kommentteja, kuten "Sun hauikses inspiroi mua bodaamaan!" :haart:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Se on siis "Parhaat huomautukset", ei "huomautukset"..
tätä kompaten, tää alkaa menee siihen että ku ekan kerran huomautuksia tulee ni tottakai se kuulostaa todella hyvältä ja saa ittensä tuntemaan että on tehny jotain.Ajatelkaa vaikka niin että pistätte tänne sitte noita huomatuksia ku meinaat haljeta kahteen osaan naurusta ku joku huomauttaa jotain.

MM masters penkkipunnertaja kehui paitaani (DDR), sanoen jospa siitä tarttuisi mulle vähän sitä vanhaa kunnon itäsaksan voimaa. Pisti hymyilyttään :D

Pitää olla aika itsevarma jotta käyttää paitaa josta näkyy "päkki" läpi

Korjattu.

Turha teidän on tuomita toisten pukeutumistyyliä, jos ovat lihaksistaan ylpeitä :)
Tai sitten on ihan puhtaasti ajatusmaailmaltaan ja tyylitajultaan jostain Zoolanderin ja Hasselhoffin väliltä. Itse asiassa vois ton pakkipaidan inspiroimana ruveta kastelemaan oman paitansa aina vedellä kun lähtee ulos, näkyis lihakset paremmin. Olisko tällaiselle uudelle trendille tilausta? ;)

Ulkomaalaisilta kollegoilta tulee yleensä parhaat. Ehkä niille kehuminen on luontaisempaa -- vaikkei nyt niin ihmeellistä syytä oliskaan. Eilen siis tällaiset (vapaasti suomennettuna):

"Olet vissiin menossa salille. Itse asiassa, näytät aina siltä kuin olisit menossa salille. Susta pitäis tehdä julisteita mainostamaan firman punttista."

Just joo.

Kävimme kaverini kanssa heittämässä hänen isosiskonsa(23wee) kaupunkiin baariin. Kun tulimme perille ja nousin takapenkiltä mennäkseni eteen istumaan niin tämä isosisko kääntyi ympäri ja sanoi, että aika hyvännäköinen paita(semmonen t-paita et päkki näkyy itsestään läpi) ja vinkkas silmää:rock: ja jatko menoo, kun lähdettiin ajamaan niin oli Nousukkaalla levein hymy ever ja kaverini nauroi vieressä, että mun siskoon et kyllä koske. Ja itseasiassa haluaisin lähteä just nyt muuten salille:D

Ymmärsit väärin, se vittuili sulle sun :david:-look paidasta :lol2: Siis ei vittu mikä paita jos packki loistaa läpi :hyvä:

tähän ollaan saatu jo vastaus:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2036325&postcount=4957

edit. vielä tuosta paita jutusta. halme on sanonu kirjassaan hyvin:

jos suomessa kävelee esim hihaton paita päällä nii heti on joku sanomassa että kuka vittu sä luulet olevas. hihatonta paitaa ei saa suomessa käyttää kun naiset ja pultsarit.

usassa kun kävelee ranta bulevardilla ilman paitaa niin ihmiset tulee kyselemään että harrastatko jalkapalloa tms. kun olet noin iso.

Ymmärsit väärin, se vittuili sulle sun :david:-look paidasta :lol2: Siis ei vittu mikä paita jos packki loistaa läpi :hyvä:

Jep, mutta toisaalta, jos 168cm pituinen tappi painaa yhtä paljon kuin meikäläinen, ja vielä päkki näkyy, niin silloin on kyllä ihan hyvässä kondiksessa. Toinen tsäänssi on se, että päkki näkyy korkeintaan unissaan...

Silti, aika spedemäinen paita. :jahas:

Tänään joku juoppo huuteli kadulla että mikäs sun käteen on sattunut? Kysäsin että miten niin? Noku on noin turvonnut.

Tuli hieman WTF fiilis hetkeksi. :D Eikä ne edes ole turvonneet, kynis prkl edelleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom