Parhaat huomautukset

Ei jeesus, tää threadi esimerkkineen on kyllä kaikkien pienten virtuaalipippelien kasvatuksen Mekka...

Miksi pitää ruveta vittuilemaan? Vai johtuuko kenties siitä, ettet usko vai mikä on?

Että ei jeesus, kyllä se vaan tais tuokin kommentti kasvattaa sitä sinun pippeliä ja tunnet itsesi varmaan tosi mieheksi nyt! Anteeksi:offtopic:

Miksi pitää ruveta vittuilemaan? Vai johtuuko kenties siitä, ettet usko vai mikä on?

Että ei jeesus, kyllä se vaan tais tuokin kommentti kasvattaa sitä sinun pippeliä ja tunnet itsesi varmaan tosi mieheksi nyt! Anteeksi:offtopic:
No onhan tämä tredi naurettava munanjatkopaikka. Eniten egoa pönkittää juuri ikäisesi ja nuoremmat penskat. Itse en ole tavannut ikinä yläaste ikäistä kollia, joka olisi lihaisassa kunnossa ja joka erityisesti ansaitsisi huomauttelua esim massiivisista käsivarsista ymsp. Läskistä ja nesteistä ne megamaspullamössökädet tuossa iässä paisuu. padibildinki on pitkäjänteistä hommaa. esim. 16 v jannulla ei todellakaan ole mitään hugelihoja. Nyt ne tennispallot pois kainaloista ja salille kakarat!!!! Perkelee!! Markkuuu!!! Ilikkaaaaa!!!

No onhan tämä tredi naurettava munanjatkopaikka. Eniten egoa pönkittää juuri ikäisesi ja nuoremmat penskat. Itse en ole tavannut ikinä yläaste ikäistä kollia, joka olisi lihaisassa kunnossa ja joka erityisesti ansaitsisi huomauttelua esim massiivisista käsivarsista ymsp. Läskistä ja nesteistä ne megamaspullamössökädet tuossa iässä paisuu. padibildinki on pitkäjänteistä hommaa. esim. 16 v jannulla ei todellakaan ole mitään hugelihoja. Nyt ne tennispallot pois kainaloista ja salille kakarat!!!! Perkelee!! Markkuuu!!! Ilikkaaaaa!!!

Aika naurettavaa alkaa 17-vuotiasta jannua lyttyyn lyömään. Tämä on nimenomaan parhaat huomautukset ketju, ja jos tänne ei saa noita postailla, niin minne vittu sitten? Varsinkin nuo viimeiset rivit ovat naurettavaa luettavaa, toivon sydämmeni pohjasta näkeväni pientä sarkasmia niissä.

Aika naurettavaa alkaa 17-vuotiasta jannua lyttyyn lyömään. Tämä on nimenomaan parhaat huomautukset ketju, ja jos tänne ei saa noita postailla, niin minne vittu sitten? Varsinkin nuo viimeiset rivit ovat naurettavaa luettavaa, toivon sydämmeni pohjasta näkeväni pientä sarkasmia niissä.
Niin no tämä ketju kuvaa hyvin nykyaikaa ja sen itserakkaita ihmisiä. Jatkakaa toki toistenne kehumista ja muuta gayta toimintaa.

Niin no tämä ketju kuvaa hyvin nykyaikaa ja sen itserakkaita ihmisiä. Jatkakaa toki toistenne kehumista ja muuta gayta toimintaa.

Ehkä sun pitäs avata mieltäs vähän enemmän, tai sitten olla ottamatta näitä keskustelupalstojen juttuja niin kirjaimellisesti. Tuota perusteluasikaan en oikein ymmärrä, kyllä ihmiskunnan itserakkaisuus/keskeisyys heijastuu ihan toisin minun silmiini, kuin keskustelupalstojen kirjoituksista.

samppa taitaa taas kerran olla vain katkera, kun kehuja ei ole kohdistunut hänen omalle kohdalleen.

Tuo sinun kirjoituksesi tässä lähinnä vaikuttaa 16v jannun aikaansaannokselta... Kuka pakottaa lukemaan tätäkin ketjua jos noin kovasti ärsyttää?

Mä olen jossain määrin samaa mieltä samppa82:n kanssa, että ainakin otsikko on ymmärretty väärin. Se on siis "Parhaat huomautukset", ei "huomautukset". Näettekö eron? Se että mami sanoo treenin nyt riittävän, ei kuulu otsikon alle, mutta sen sijaan toi silikonit selässä taas ehdottomasti kuuluu. Itse siis odotan löytäväni tästä ketjusta jotain herkullista sanan säilän sivallusta, enkä "tyttöystävä kehu mun hauista"-tyylistä pippelinvenytystä. Valitettavasti ne oikeesti hyvät huomautukset hukkuu nyt jälkimmäisten sekaan, mutta shit happens.

Mutta mitäs minäkin täällä huutelen, en ole mode enkä ukko ylijumalakaan, joten jatkakaa.

Oi että ihmiset ovat vaikeita ja kateellisia, en ymmärrä teitä, Samppa itse kuulostat ihan penikalta, mitä lakkaisit lukemasta tätä niin ei häiritsisi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä olen jossain määrin samaa mieltä samppa82:n kanssa, että ainakin otsikko on ymmärretty väärin. Se on siis "Parhaat huomautukset", ei "huomautukset". Näettekö eron? Se että mami sanoo treenin nyt riittävän, ei kuulu otsikon alle, mutta sen sijaan toi silikonit selässä taas ehdottomasti kuuluu. Itse siis odotan löytäväni tästä ketjusta jotain herkullista sanan säilän sivallusta, enkä "tyttöystävä kehu mun hauista"-tyylistä pippelinvenytystä. Valitettavasti ne oikeesti hyvät huomautukset hukkuu nyt jälkimmäisten sekaan, mutta shit happens.

Mutta mitäs minäkin täällä huutelen, en ole mode enkä ukko ylijumalakaan, joten jatkakaa.

Allekirjoitan tuon kyllä, tämä on vain muodostunut tällaiseksi "positiiviset kommentit" treadiksi. Mun agret lähti Sampalle vaan tuosta viestin sävystä, ei sinänsä tuosta ajatuksesta, mitä hän haki takaa.

Jatkakaa :kippis1:

:offtopic: Itse olen käsittänyt gay juttujen liittyvän jonkinlaiseen poikienväliseen pippelitoimintaan, eikä itserakkauteen. Itserakkaus pippelin kera, samppa hyvä, on masturbaatiota (jos sana on outo, niin kysy isiltä tai äidiltä).

Jos tässä threadissä on mielestäsi gay toimintaa, ihmettelen miksi tätä innokkaasti luet? Varmaan löydämme sinulle paremman palstan tutustua omaan seksuaalisuuteesi ja mahdollisesti uskaltautua ulos kaapista. Ensin kannattaa kyllä odottaa pallien laskeutumista ja puberteetti-ikää.

... ja onhan se totta, että tästä threadistä toivoisi löytyvän enemmän hauskoja huomautuksia, eikä pelkkiä kehuja, mutta ei minua haittaa jälkipuberteetti-ikäisten pullistelu joka onneksi menee iän myötä ohi :D

Jep, monet on heti ihan innoissaan jos joku kaveri sanoo esim et "oot saanu vähän lihasta", tai jos vaikka äiti sanoo että hartiat on leventyneet. Postatkaa niitä hauskoja huomautuksia eikä tollasia jokapäiväsiä heittoja.

"Jäbä oli ihan ku joku Daniel Craig ku sä nousit sielt vedestä" oltiin uimassa frendin kans etelän lomalla. Vähä harmittaa ku oon koittanu kuitenkin ahkerasti kyykkäillä...:jahas: ;)

Jokunen päivä sitte ku olin töissä niin joku keski-ikäinen humalainen tuli liikkeeseen sisään

- Perrrskeles kattosin ulkoa että nyt on niin treenatun näkönen kaveri sisällä että oli pakko tulla kysymää että paljonko nousee penkistä!?
- Kakspuolseitenviis
- Oooho... no sehän on aika paljon se.... ootko paljon hormooneita käyttäny?

Jotenki alko vähän ihmetyttää kyseinen kaveri mutta onneks se lähti yhtä nopeasti ku tulikin :D

:offtopic: Ex71 on periaatteessa ihan oikeassa, mutta itse olen ainakin sen verran urpo että tykkään lukea noita pelkkiä positiivisiakin kommentteja. :david: Ei tänne nyt niin kovin usein edes tule mitään.

voi vittu:wall:
jos ketju ei miellytä älkää lukeko mut elkää jumalauta isot ihmiset kitiskö kuin neidit
antaa ihmisten kertoa jos siinä pippeli venyy niin se on vaan bonusta
PS. ei teinillä kuulukkaan olla saman kokoista kättä kuin 30v. ukolla joka on käyny ikänsä salilla. mut se hauberi voi silti olla iso muihin samanikääsiin verrattuna

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom