Parhaat huomautukset

?
eb7a56c366eb4dc3a5a9654dcb4f81d9_t.jpg

edit ei näy kuva

Kaveri haukkus "hormonipossuks" :hyvä:

Meh, välillä jotain. Vaikka olen itseni aika paljon päästänyt turpoamaan, jalkoihin ei onneksi rasva tartu :rock:
Lekuri: Onhan täällä jaloissa melkoisesti lihaa, ethän muuten douppia käytä

Joskus työpaikan saunaillassa naispuolisilta työntekijöiltä, kun liikuin pyyhe vyötäsillä:

- En tiennyt, että sillä on tuommoiset lihakset
- jännitä hieman, niin nappaan valokuvan

Joo aika kyniksenä 171/66, mitä ollaan vieläkin. Tosin antoi uskoa treeniin ja että köykäisyydestä huolimatta lihaa on matkan varrelta hieman tarttunutkin

Joskus työpaikan saunaillassa naispuolisilta työntekijöiltä, kun liikuin pyyhe vyötäsillä:

- En tiennyt, että sillä on tuommoiset lihakset
- jännitä hieman, niin nappaan valokuvan

Joo aika kyniksenä 171/66, mitä ollaan vieläkin. Tosin antoi uskoa treeniin ja että köykäisyydestä huolimatta lihaa on matkan varrelta hieman tarttunutkin
Jos on kireessä kunnossa eikä omista vielä mitään sonnin lihoja niin harvoin sitä vaatteet päällä näyttää kovin lihaksikkaalta, mutta tosiaan monet on yllättynyt kun vetää paidan esim. pois mitä sieltä alta löytyykään.

Jos on kireessä kunnossa eikä omista vielä mitään sonnin lihoja niin harvoin sitä vaatteet päällä näyttää kovin lihaksikkaalta, mutta tosiaan monet on yllättynyt kun vetää paidan esim. pois mitä sieltä alta löytyykään.
Yritätkö sanoa että on sulla lihaksia, mutta oot vaan niin kiree, ettei ne näy vaatteet päällä :D

ps. ;)

Hammaslääkärillä kävin ja piti uus aika varata viisaudenhampaan poistoon. No setä siinä uutta aikaa anto ja sano, et samana päivänä ei saa sit tehdä mitään kovaa treeniä esim. salilla käydä, kun sä taidat siellä aika usein viihtyä. Eihän siinä voinut kuin hymyillä takas:)

pikkutyttö sano kaupas äitillensä "äiti kato,sedällä on silikonit selässä"
Jätkällä on klassiset selkätissit!! :eek:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Serkkutytön kommentti: "Mitä sulle on tapahtunu, sun reidet on pienemmät kun mulla!"
:itku::itku::itku:
Ja mä kun olen ollut ylpeä siitä että reisissä on kokoa ja näköä (muuhun narukroppaan verrattuna) :itku:

Yksi ihminen katsoi kuvaa musta ja kysyi, oonko photoshopannut itseni leveämmäksi. Kyllä tässä edelleen niin kynis ollaan että meinasin revetä. :D

Kävimme kaverini kanssa heittämässä hänen isosiskonsa(23wee) kaupunkiin baariin. Kun tulimme perille ja nousin takapenkiltä mennäkseni eteen istumaan niin tämä isosisko kääntyi ympäri ja sanoi, että aika hyvännäköinen paita(semmonen t-paita et päkki näkyy itsestään läpi) ja vinkkas silmää:rock: ja jatko menoo, kun lähdettiin ajamaan niin oli Nousukkaalla levein hymy ever ja kaverini nauroi vieressä, että mun siskoon et kyllä koske. Ja itseasiassa haluaisin lähteä just nyt muuten salille:D

Ei jeesus, tää threadi esimerkkineen on kyllä kaikkien pienten virtuaalipippelien kasvatuksen Mekka...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom