Parhaat huomautukset

Joltain känniseltä puolalaiselta äijältä viikonloppuna (ei Pudzianovskilta): "uugh, Finland veri stroong!!" ja perään hullu mousti ja örinää:D

Sisko: Taasko sä syöt!?- Olin vartti sitten syöny kaalisoppaa. Olin menossa syömään riisipuuroa.

Tapailemani tyttö: Sulla on pienet jalat!- Kiitti.:jahas:

Joku random vanha ''vähän ottanut'' ukko: Onko vielä Koivukylä pystyssä?-Tiedä mitä se tarkotti...:rolleyes:-kävelin wifebeater päällä.:nolo: tosin fleecen alla ja fleece oli auki.

Monet naispuoliset pyytäny näyttää palaa. Mulla vaan ei ole käsiä, mitä näyttää...

Ostin aamulla pelkän levyn ehrmannia.. Kassa: "Tälläkö sää elät?" :D

Kestää 2 päivää tuo. Eli 6 päivässä nyt. Menee yllättävän helposti kun alkanut ottamaan nyt 2 kerralla...

Jees. No en mie mikään naistenvihaaja tosimies ole, mutta vituttaa, ku oma morsian pitää lähinnä ääliönä, ku koittaa harrastaa jotain ja pitää ittensä kunnossa. Kyl täällä varmaan muitakin saman kokeneita on?

Lähinnä vittuillaan jos ei jaksa lähteä junppaamaan, kyykätäkkin kuulemma pitää muistaa ja ahkerasti.

Käytiin tuossa noin puoltoista viikkoa sitten kauluspaitaa kattelemassa ja myyjä siinä vähän pyörähti
ja kun kokoja halusi kokeilla niin jostain se sanoi että: "En tiedä sopiiko tämä sitten hihoista kun nuo sinun hauikses on tuon kokoiset."

Ja ei, en ollut hihattomassa.

Lähinnä vittuillaan jos ei jaksa lähteä junppaamaan, kyykätäkkin kuulemma pitää muistaa ja ahkerasti.

Käytiin tuossa noin puoltoista viikkoa sitten kauluspaitaa kattelemassa ja myyjä siinä vähän pyörähti
ja kun kokoja halusi kokeilla niin jostain se sanoi että: "En tiedä sopiiko tämä sitten hihoista kun nuo sinun hauikses on tuon kokoiset."

Ja ei, en ollut hihattomassa.
oliko päälläsi mahdollisesti tälläinen paita
mia_starT-paita.jpg

siul on kyllä semmoset muskelit että näkyy ne vaikka ois pilkkihaalarit päällä :haart:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt tulin yks ilta suihkusta, niin neitokainen katteli tarkkaan ja sanoi, että: "oot ehkä vähän liian iso mulle." Vetäsin pyyhkeen pois päältä ja tarkastin kalustoni, samalla sanoin: "no josko se perseesees sopis." Otti neiti aika raskaasti läppäni.

Huh, kiertoon tommoset ämmät! Maailma on täynnä naisia jotka osaa kyllä arvostaa isoa miestä (ja hyviä läppiä) :evil:

"On se kyykänny helvetisti kun on niin iso perse" - Joku humalainen kaljupää kassalla.

"Mahtuukohan tänne auton takapenkille istumaan kun täällä vieressä on tämmönen bodari" - Eräs tyyppi koulusta.

Nämä siis viime viikolla kuulin.

Kaverin kanssa tehtiin hauiksia taljassa, ite tein ensin ja kaveri seuraavaks, sanos et täähän menee maastavedon puolelle ja otti painoja pois :lol2:

Kävimme kaverini kanssa heittämässä hänen isosiskonsa(23wee) kaupunkiin baariin. Kun tulimme perille ja nousin takapenkiltä mennäkseni eteen istumaan niin tämä isosisko kääntyi ympäri ja sanoi, että aika hyvännäköinen paita(semmonen t-paita et päkki näkyy itsestään läpi) ja vinkkas silmää:rock: ja jatko menoo, kun lähdettiin ajamaan niin oli Nousukkaalla levein hymy ever ja kaverini nauroi vieressä, että mun siskoon et kyllä koske. Ja itseasiassa haluaisin lähteä just nyt muuten salille:D

Olin tänään työhommien puolesta saunomassa lääkäreiden kanssa..

Jossain vaiheessa he totesivat yhteisen pohdinnan jälkeen, että minulla on kaikkein parhaiten muodostunut kroppa, joten jouduin hakemaan lisää viinaa saunaan naisten kansoittamasta kartanorakennuksesta!

Palattuani (humalassa) kämpille, totesin että nyt on aika ryhtyä pakkislaiseksi :D

Morjensta vaan kaikille ja kyllä tämä tästä lähtee..

"Taidat olla joku alusvaatemalli kun oot noin pitkä hoikka hunksi, tommonen hasselhoffin näkönen."

En oo pitkä enkä erityisen hunksikaan. Ja Hasselhoffilta en toivottavasti näytä :D

Mutta parastahan tässä huomautuksessa oli, että...

Viime launtaina sattunutta.. Olin grillillä käymässä kavereiden kanssa ja näin siellä yhen kaverin jota en oo nähnyt kahteen vuoteen.. Ei ollut tuntee ekalla vilkaisulla ja sano lukio aikaisen profiilin muuttuneen aika kovasti.. 20 kg tullut painoo lukion jälkeen. Kyllä hymyilytti pientä poikaa silloin..

Suositut

Back
Ylös Bottom