Parhaat huomautukset

Välillä tulee hyvää kommenttia, välillä huonompaa. Nyt on tullu koulussa sekä mies-että naispuolisilta kavereilta kyllä aika mieltäylentävää kommenttia ja hauiksen puristelua(niiltä naispuolisilta ;)) vähän jatkuvasti :D Mutta edellistalvena kyrpi aika raskaasti kun olin laihduttanut läskikunnostani(93-95kg) vähän kireämpään(n. 77kg) kuntoon ja treenannut kuin hullu, ja sitten pari kaveria, joita en ollut nähnyt about vuoteen, kysyivät, että "enkö käy enää salilla" ja "vittu äijällä oli viimeksi puolet leveemmät hartiat" tms. :itku:

Isäni naapurissa asuva vanhapoika (80-vee) lohkaisi aika hyvin, kun olimme viemässä moottorivenettämme vesille ja tämä vaari tuli traktorikuskiksi. Nostin veneen perän yksin trailerille, mikä oli ilmeisesti papan mielestä vaikuttava suoritus.

"On suhun kyllä täytyny upota paljon velliä ja ruisleipää. Jumal*uta, että paatti liikahti. Noita hartioita ei saa nöyrtymään ku pillu!" :D

Hieman toisenlainen kommentti lohkesi naapurirapussa asuvalta mummolta, kun suunnistin treenikassin kanssa jälleen kerran autolle.

"Ihanko joka päivä käyt pelaamassa golffia?"

:jahas:

Onhan se treenikassi iso ja ruma, mutta koska sieltä ei silti pilkistä ainuttakaan mailaa niin olen sitten kai golffarin näköinen. :D

Isäni naapurissa asuva vanhapoika (80-vee) lohkaisi aika hyvin, kun olimme viemässä moottorivenettämme vesille ja tämä vaari tuli traktorikuskiksi. Nostin veneen perän yksin trailerille, mikä oli ilmeisesti papan mielestä vaikuttava suoritus.

"On suhun kyllä täytyny upota paljon velliä ja ruisleipää. Jumal*uta, että paatti liikahti. Noita hartioita ei saa nöyrtymään ku pillu!" :D

Hieman toisenlainen kommentti lohkesi naapurirapussa asuvalta mummolta, kun suunnistin treenikassin kanssa jälleen kerran autolle.

Onhan se treenikassi iso ja ruma, mutta koska sieltä ei silti pilkistä ainuttakaan mailaa niin olen sitten kai golffarin näköinen. :D

Tässä on sitä jotain! :hyper: :D

Ukko töistä " ei miun koskaan tarvinnu juora tommosii roheiineja, kerran nostin sellaseen metallisorvin osan käsille, insinööri laski että paino 240kg, ja sitten kerran nostin pikkurillillä 70kg, ja mähän en syö ku näitä valmispitsoja"

Tällainen pieni asia jäänyt mieleen.

Tein prässiä ja viereen tuli keski-ikäinen nainen tekemään jotain ja vilkaisi mun painoja ja totes että "hänellä on kyllä nämä asiat ihan lapsen kengissä. " hehhe! :rolleyes:

broidi tuli käymään ja kysys et "mitä vitun hormoonei sä syöt ku turpoot aina vaan enemmän ja enemmän,nään sut parin viikon välein ni sähä oot turvonnu siin välis joka suuntaan,pääski on kasvanu":david:muuten kuulosti hyvältä paitsi toi pään kasvu:rolleyes:

Paras!:hyper:

Kävin tänää kutsuntojen lääkärintarkastuksessa. Käteltii ja tervehdittii toisiimme ja lääkäri sano heti perää "Jätkähä käy salilla, huomaa nimittäi puristuksesta ja hartioista".

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaupassa latasin 16 purkkia sitä kuuluisaa ehrmannia tiskiin ni kauppias heitti:"No nyt mä tiiän miks toi rahka on aina lopussa"
Sano viel että:"ooks sä joku painonpudottaja vai miks sä tota syöt?"

Näytän sit vissii painonvartijalta:(

Kaupassa latasin 16 purkkia sitä kuuluisaa ehrmannia tiskiin ni kauppias heitti:"No nyt mä tiiän miks toi rahka on aina lopussa"

:D

mitäs vastasit?
olisit nostanu paitaa ja näyttäny vatsoja:rock:

:D

mitäs vastasit?
olisit nostanu paitaa ja näyttäny vatsoja:rock:

Vastasin että kun urheilee niin tarvitsee ravintoa.
Se kysy viel että:"Mitäs suosittelet tämmöselle viiskymppiselle naiselle?"
Vastasin, että tätä samaa ja näytin hauista.(en oikeesti näyttäny)

Naturalilla alkaa olla mainosmiehen otteet tuossa hommassa. Jenkkihymy siihen päälle ja tiukka vilautus palasta, niin myyjät on kuin kypsää kauraa.

Omaakin rahkanostoa ja muuta on kuittailtu aika rankasti lähikaupassa:

"Elätkö sä pelkästään rahkalla? Syötkö mitään muuta? Kyllä syön ihan normaalia ruokaakin. Aijaa, no mää luulin että et, kun aina ostat tota noin paljon.":eek:

"Miks ostat noin paljon parsakaalia!? Siellä oli viime viikolla hiirenpäitä pakastepusseissa.":D

Lappasin 6 pakettia kananmunia tiskille: "Onko sulla lettupäivä tänään? Leivotko paljonkin? Eikun puuron kanssa ihan syön vaan."

Myyjillä ei ainakaan oman käsityksen mukaan ole paljon oikeuksia kommentoida mitä asiakkaat ostaa jo ihan asiakaspalvelusyistäkin.

Myyjillä ei ainakaan oman käsityksen mukaan ole paljon oikeuksia kommentoida mitä asiakkaat ostaa jo ihan asiakaspalvelusyistäkin.

Ei munkaan mielestä, mutta parempi sekin jos iloisesti jotain kommentoivat, kuin se, että näytetään hapanta naamaa eikä sanota edes päivää.

Lauantaina oltii joukkueen saunaillas. Lähin sit pyyhe lantiolla tupakalle ulos ni mei huoltaja seisoskeli nortti huules jo siel pihal. Itte ku pääsin ulos ni hää möllöttää silmät pyörein ja tokasee "Mikäs helvetin rantaleijona sielt tulee?"
Ja kyllä, alkoholilla oli osuutta asiaan :D

Nähtiin serkkupojan kanssa pitkästä aikaa ja se sitten laukoi ajatuksia hiukan maistissa.

"Jätkästä on tullu ihan hirvee mörssäri"

(hetken hiljaisuus)

"Sä näytät ihan siltä et sä voisit tappaa jonku"

Eikö noi ole ihan kohteliaisuuksia, tai niin mä ne ainakin päätin ottaa.

Pakko myöntää että sen verran outo olo jäi, että tota jälkimmäistä oli seuraavana päivänä pakko tarkistella tyttöystävältä.

Ite ostan aina yli 20 purnukkaa eikä koskaan kukaan kommentoi mitään :( :D

Myyjä1: "Oot kyllä kuihtunut! Varmaan kymmenen kiloa!" :jahas:
Myyjä2: "Ootko menossa syksyllä lavalle?"
nevis: "En"
M2: "No varmasti oot!"
n: "No niinno..."
M2: "Arvasin!"
:lol2:
(en ole. ainakaan keholavalle.)

Suositut