Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo..Yleinen harhaluulo on just että kauheesti jos hommailet jotain jyväjemmari hommia tai teet metsätöitä niin jopa ollaan kovas kunnos..Oikein perustouhua, joku näyttää kovempikuntoiselta, niin jollainhan se täytyy selittää.
Muita saman tyylisiä mitä itse olen kuullut, vain töissä tulee sitä oikeaa voimaa. Ja että salilla hankitut lihakset on jotain pullalihaksia tms.
Tää kaveri aina kehuskelee kun on niiiiin kova tekemään hommia ja hiki pääs ajaa traktorilla,kaataa metsää jne..Jos olisin sun kaveri ni olisin sanonut: "Siksi että itsekkin innostuisit nostamaan sen perseesi ylös sohvalta"
Samaa ollut havaittavis työreissuilla jos ostaa Bodyn..
Äijät kuittailee het.. "Doupinkia ja silikoonia..Ei noilla voimaa oo..Sehän on feikkilihasta.."
Ja ostaa stanan keltasen pörssin ja hekumoi jollain kuplavolkkareilla..:wtf:
:hyvä:HAHAH toi oli pirun hyväTää nyt ei periaatteessa tänne kuulu, mutta..
Tiedän näöltä pari nykysen morsiammen entistä, sellasia salibändynpelaajan näkösiä hoikkia poikia. Välillä oon ollu huomaavinani, ettei tämä mun punttitouhu ja sen mukanaan tuoma jonkulainen lihaskavu oikeen ole sen mieleen. Kaikkea epäsuoraa vinoilua saanu kuunnella. Tympii.
Nyt tulin yks ilta suihkusta, niin neitokainen katteli tarkkaan ja sanoi, että: "oot ehkä vähän liian iso mulle." Vetäsin pyyhkeen pois päältä ja tarkastin kalustoni, samalla sanoin: "no josko se perseesees sopis." Otti neiti aika raskaasti läppäni.
Tää nyt ei periaatteessa tänne kuulu, mutta..
Tiedän näöltä pari nykysen morsiammen entistä, sellasia salibändynpelaajan näkösiä hoikkia poikia. Välillä oon ollu huomaavinani, ettei tämä mun punttitouhu ja sen mukanaan tuoma jonkulainen lihaskavu oikeen ole sen mieleen. Kaikkea epäsuoraa vinoilua saanu kuunnella. Tympii.
Nyt tulin yks ilta suihkusta, niin neitokainen katteli tarkkaan ja sanoi, että: "oot ehkä vähän liian iso mulle." Vetäsin pyyhkeen pois päältä ja tarkastin kalustoni, samalla sanoin: "no josko se perseesees sopis." Otti neiti aika raskaasti läppäni.
Eilen tais baarissa tulla paras omalle kohdalle sattunut..
Eräs naishenkilö istui viereen ja ei siinä ehditty kuin muutama sana vaihtaa, kun se alko tuijottaan meikäläistä ihan hämmästyneen näköisenä, aluksi en kylläkään kiinnittäny niin huomioo, no sitten se jotain kyseli, että mitä mä teen. Sanoin että ihan normaalia opiskelua/työntekoa jne.. Ja taas kauhee tuijotus ja se kysy samalla, että no mitä mä sitten harrastan ja pianonsoittoa jne.. sanoin. Ja taas samanlainen tuijotus, luulin että se katsoo mun paitaa tai jotain ja aika kiusaantunu fiilis oli jo niin kysyinkin, että mitä ihmettä sä tuijotat. Vastasi kysymällä että eikun ihan oikeesti mitä mä teen? Olin ihan pihalla koko kuviosta niin sanoin vaan, että johan se tuli selville just. Nainen sanoi, että "Älä nyt jumalauta väitä että oot saanu noin valtavat jalat pianoo soittamalla". :D
Tilanne jatkui vielä siten, että sanoi, että hänen mielestään on ihan naurettavan näköistä, kun monet miehet ei ole treenannut jalkoja ollenkaan, ja että isot reisilihakset on kuulemma parasta mitä miehellä voi olla, pelkkä hauiksen pumppailu on kuulemma ihan teinimeininkiä. Ihana nainen. :evil:
Sitten se vielä tökkäs sormella mun reittä ja jotain vielä hämmästeli siinä ja sanoi, ettei uskalla koskee enää toista kertaa, ties vaikka räjähtävät. Päivitteli vielä päälle, että saispa tuollaisia reisiä aina kotonaan ihastella.
Siinäpä oli treeni-into-boostausta kerrakseen.:whip:
Hämmästyksen aste oli siinä mielessä aika mielenkiintoisen suurta, että kolmen vuoden treenitauko takana ja vasta muutaman kuukauden nyt salilla käyny, eli ei nyt todellakaan missään uskomattomissa mitoissa olla, vaikka jalat itsellä kyllä aina selkeesti parhaiten onkin kehittyny muihin lihasryhmiin verrattuna.
speedot jalassa jonka kruunaa hihaton paita ja vyölaukku, ei jää naisillekkaan varmasti epäselväksi kuka käy puntilla:D
ihan normaali baari asu:jahas:
Saanko nimmarin?:hyvä:
asiaa NOIN SE TEHDÄÄN.Tää nyt ei periaatteessa tänne kuulu, mutta..
Speedot kyllä toimii aina. :evil:Kai annoit neidin ihastella reisiäsi hänen kotonaan? ;)
Pakko kyllä kanssa kysyä, että olitko jollain speedoilla baarissa? Jos noin kovasti alko kehuu reisiäsi kun istuit? Tuntuu et jos on farkut jalas niin ei juurikaan edes huomaa mitään reisiä tai eihän näitä reisiä vielä moneen vuoteen muutenkaan huomaa :curs: