Parhaat huomautukset

"Äiti miks tolla isolla pojalla on noin pieni pyörä?" (jopo)

Kersa varmaan jotain 6 vuotta. Noihan tietty puhuu "isona" kaikista itseään suuremmista että ei tässä varmaan kannata kauheesti innostua...

noista tuli mieleen kun joku muksu kutsu mua lihavaks sedäksi. melkeen teki mieli repiä paita päältä ja olla että perkele minä mikään lihava ole.

"Hirvee käsi! Jännitä vähän!"
"Jätkä on kyllä ruennu syömään jotain jauhoja ku on ruennu haba kasvaan"
"Aukaseppa nuo maitopurkit niin saat jotain käyttöö noille käsilles" :thumbs:

^Nämä eilettäin.

Näytä haba ja aika ''narut''-kommentteja on kuullu aika usein vaikka omasta mielestäni oon melkonen kynis;)
yks samalla luokalla oleva tyttö piirsi meijän luokkalaisista pilakuvia ja meitsi oli piirretty hiton moiseks bodariks niin koita sit olla vaatimaton:rolleyes: mut kyl sse hyvän mielen anto:thumbs:

kaveri sano toiselle: "painaa samanverran kun minä, mutta pelkkää lihasta. 90kg pelkkää lihasta"
:lol2::D

Eräs muija sanoi tuossa töissä että kauniit olkapäät.

Täytyy sanoa että menin aika lukkoon tuossa vaiheessa enkä keksinyt sanoa muuta kuin että kiitos, oli ihan nätti tyttö vielä... :david:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Jaa'a, t-paitaa pitäessä tulee kavereilta useinkin kommentteja tyyliin: "Ja täällä sitä vaan esitellään lihaksia" ja sitten tarraavat käteen kiinni silloin tällöin "Taas on haba kasvanu!".

Hunks.

edit: lol
edit2: tää on niin paljon parempi kun ei kerro taustoja
edit3: ei helevetti

"ohho sul on patti kasvanu"
"jumalauta, sun käsi on isompi ku mun reisi" (kaveri)
"noitte käsien perusteel luulis sun nostavan sata penkist" (en tiedä voiks kehuks sanoa..)

en oo kyl ku vast puol vuot käyny säännöllisesti salilla, mutta aina tommosii kehui on kiva kuulla :D

"Ei ku joo, nyt mä muistan sut. Mut... eks sä... eks sä ollu sillon pieni?"

"Oot laihtunu" :wall:

Ja kovasti on koitettu bulkata.

Ehkä näytät vaan laihemmalta ku oot saanu vähän lihasmassaa? :david:

Itse ottaisin kohteliaisuutena ellen oikeasti olis lihonnu 20 kiloa, jolloin vois olla vittuilua :D

Koulussa iltapäivällä.

Otin treenikassista shakerin esiin ku oli aika vetää päivän välipala parii tuntii ennen reenii. Nesteeseen sekotettuna se on punasen väristä ku siin on vadelman makusta heraa.

Luokan tytöt ja minä

"Mitä toi on?"
"proteiinia"
"ällön näköstä"
"jaa.."
"tosi iljettävän väristä ja näköistä"
"vittu senkö perusteella näitä vai juodaan?!"

sen jälkeen pidin pienen pikaluennon proteiniista ja sen merkityksestä omassa ruokavaliossani :D

Suositut

Back
Ylös Bottom