Parhaat huomautukset

faija:"onkos se sitte hauskaa ku olet kohta sellanen ruma kasa mikä on notkee ku rautakanki ja kettäri kuin norsu"
mutsi:"kylläpä oot kasvanu paljon,koht pitää ostaa isommat ovet et mahut sisälle"hmm joo:david:
mamma:"katos poika on vähä lihonnut"perkele rasvat hävinny ja lihasta tullu tilalle,johtu varmaa siitäku ku paita ei menny mahaa pitki vaa oli ilmassa rintalihaksien pällä:Dtälläst kaikkee sitä tulee kuultu vähän turhanki usein...:haart:

Toissapäivänä makoilin sängyllä boksereissani. Isä tuli huoneeseen ja sanoi, että ompa se hyvä että saat nyt kulkia vähän töissä niin saat peruskuntoa. Samaan hengenvetoon se tokas että on sulla prkl kauhiat reijet.

Eilen lautasellani oli jälleen sellainen megahyperateria eli lautaselta lenteli raejuustot ja lihapullat yksinkertaisesti yli. Äiti kysyi että mitenkäs sulla tuo paino tällä hetkellä kehittyy kun noin syöt. Sanoin, että männä viikolla putosi 400g. "Jaa, pitäis vissiin itelläkin aloittaa tuollainen dieetti, jos se paino lähtis tulemaan alas." :D

Energiankulutus on ihan helvetillistä tällä hetkellä raskaan raksatyön vuoksi. Laskin eilen, että 3200-3400kcal tulee päivässä ja silti meinaa paino tippua. :eek:

Kihlattu: "Voiks ruveta syömään ku normaalit ihmiset!" Kauppalasku...heh.. :rolleyes:

Isosisko:" Hyi vittu sun hauista, jätkä käy salilla" ei oltu nähty 4kuukauteen :hyvä:

Isukki: "Mites valehteleeko mun silmät vai onks sulla hartiat levinny"

Eipä nyt liity treeniin, mutta oli muuten aika hyvä. Eilen töissä käyty keskustelu:

-Ann, ootko sä alunperinkin turkulainen?
-Oon joo, kuin niin?
-Eikun oot vaan ihan turkulaisen oloinen.
-:jahas:

Kävelin eilen pimeällä tyttökaveria vastaan kaupungille, että mennään ulos syömään mun salipäivän jälkeen. Tyttökaveri oli katsonut kaukaa, että mikä mörkö tuolta lähestyy, kunnes hän lopulta huomasikin, että se olin vaan minä. :D

Tuohon painijoiden ja voimistelijoiden punttailuun voin sanoa, että on melko yleistä, että ainakin painijat käyvät myös punttisalilla. Yleensä muutaman kertaa viikossa. Liikkeet ei kuitenkaan ole, voisi melkein sanoa koskaan sellaisia joilla pyritään kasvattamaan ylimääräistä lihasmassaa. Painissa sarjat on painon mukaan = yleensä jos joudut sarjaa ylemmäs vaihtamaan, vastassa on pidempiä ja ulottuvampia kavereita, jotka on kaikenlisäksi vielä vahvempia. Eli lyhyesti: Painissa ei lihasmassan saaminen ole se itsetarkoitus. Voimaa pitää toki suhteessa olla paljon, mutta on myös hyvin tärkeää, että liikkuvuus ja nopeus ei siitä kärsi. (Isommat lihakset tarvitsevat myös enemmän happea, joten mitä lihaksikkaampi olet, sitä parempi kunto pitää olla.)

Eli, lyhyesti. Kyllä mikasa:lla on ihan pointtiakin tuossa väitteessään. Pikku lisänä vielä, entinen valmentajani suoraan neuvostoliitosta väitti, ettei he treenanneet painin ohella muuta kuin kahvakuulilla voimaa. (Ja omien sanojensa mukaan olkavarren ympärysmitta oli yli 50cm)

Ja jottei mene täysin offtopiciksi, oma huomautukseni: Olin vanhempien luona käymässä: Faija: "tainnu tulla muutama kilo läskiä..." Ja sen jälkeen haasto merimiespainiin...:jahas:

Tein tollasta pöljää videota, jossa näky yhes vaihees ku tein jotain ihme nostoja noil käsipainoil ja kaveri tokas "kato, sullaha näkyy jo ihan hyvin lihaksia kädessä."

Helvetisti kyllä autto, mutta kun näitä itse kattoo huomaa kyllä että halus tyyppi vaan piristää/boostata motivaatiota ku tietää että salilla oon alotellu käymää :)

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
joku körmy oli baarissa vaimonhakkaaja päällä niin kaveri sano että "tuo ei voinu olla kukaa muu ku sun kaveri ku näytät itekki samalta ilman paitaa" piristi kovasti :)

Sit viime vkl juttelin erää tuntemattoman muijan kans baarissa ja kerroin että nykyää harrastuksiin kuuluu puntilla käynti johon muija tokas että "no susta kyllä huomaa että oot käyny salilla" :D hassua sinäänsä ku mulla oli päällä pitkähihainen paita eikä siitä juuri päällepäin näe onko kukin missäkin kunnossa.

pari päivää sitten tyttöystävä tokaisi taas että "sun vieressä on kiva maata kun pääsee sun selän taakse piiloon" :wtf:

ja työkaveri sanoi tässä joku päivä "sä kun oot hyvässä kunnossa ja vahvan näköinen kaveri niin kirjoittaisitko mulle treeniohjelman"

itseäni en kyllä vahvana taikka hyväkuntoisena pidä.

Tänään eräs vähän isompi äijä kehui kyykkytekniikkaa:)

Ainoo ketä oman kehityksen on sattunu huomaamaa taitaa olla faija. Yks ilta se rupes nyhjii jotai ja otin sitä taipeista kiinni ja heitin olkapäälle. "Jumalauta sul on voimaa" tuli vaan kuittina :)

Tänään yks vanhempi herra joka käy samaan aikaan salilla kuin minä,
kertoi että siellä oli käyny viime viikolla joku iso äijä "käsikin kaks kertaa paksumpi kun mulla"
oli tehny yhden käden kulmasoutua salin toiseksi isoimmalla käsipainolla(vetoremmeillä, vajaa liikerata).
Sanoin että teehän minäkin sillä painolla, ei uskonu!
Piti näyttää(ilman vetoremmejä, täysi liikerata), oli vähän:wtf:
Sano vaan että eihän se sitten ollutkaan mikään ihmeellisen vahva:D

Eilen aamulla kävin salilla niin tein siinä ylätaljaa myötä otteella ja tottakai pakkaan jäi viimisen sarjan painot. Seuraavaks siihen meni vanhempi täti joka huusi kaverilleen "Taas täällä on käyny niitä jättiläisiä, täälläkin on kamalat painot"

Tuskin se ainakaan minua tarkotti, koska itse n. 70kg omalla painolla en tunne itseäni jättiläiseksi. :jahas:

en oo koskaan saanu oikeen mitään merkittävää kommenttia koskien punttailua :´(

ehkä ei oo mitään huomattavaa tapahtunu, toisin kuin täällä kaikilla.

Jotenkin vähän "vahingossa" jännitin hauberia niin kaveri sano että "Onks toi SUN haba, ei helvetti" tai jotain sinne päin :D

En kyllä silti pidä habaani isona.

Eilen aamulla kävin salilla niin tein siinä ylätaljaa myötä otteella ja tottakai pakkaan jäi viimisen sarjan painot. Seuraavaks siihen meni vanhempi täti joka huusi kaverilleen "Taas täällä on käyny niitä jättiläisiä, täälläkin on kamalat painot"

Tuskin se ainakaan minua tarkotti, koska itse n. 70kg omalla painolla en tunne itseäni jättiläiseksi. :jahas:
:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom