Parhaat huomautukset

Mesekeskustelua minun ja vanhan kaverin kanssa...

K: Moro, harrastaks enää jalkapalloa?
M: En, käyn nykyään salilla.
K: Jaa... paljo penkki?
M: No sain kerran jopa 60kg, mutta yleensä vetelen 45-50kg:llä.
K. LOL.

Nyyh :D

Olispa edes kysyny mavea.

DOn-Hessu voin lohduttaa sinua ;) , ei noi tavalliset pulliaiset tiedä edes mikä on mave :D ja penkki on niin puhuttu niin ymmärtää kait ton :)

Viimeksi muokattu:
Koulussa iltapäivällä.

Otin treenikassista shakerin esiin ku oli aika vetää päivän välipala parii tuntii ennen reenii. Nesteeseen sekotettuna se on punasen väristä ku siin on vadelman makusta heraa.

Luokan tytöt ja minä

"Mitä toi on?"
"proteiinia"
"ällön näköstä"
"jaa.."
"tosi iljettävän väristä ja näköistä"
"vittu senkö perusteella näitä vai juodaan?!"

sen jälkeen pidin pienen pikaluennon proteiniista ja sen merkityksestä omassa ruokavaliossani :D

Kuin minä ja kaverini:D. Potuttaa, kun ihmiset on NIIN sivistymättömiä.:rolleyes:

Baarissa viime Pe, 4 eri vanhaa tuttua!

1. Ei vittu moro! Ooksä vetäny jotain ku oot kasvanu noi vitusti
2. Jaa, että rauta nousee
3. Onko kovakin kuuri päällä?
4. Ei vittu en ois sustaka uskonu et rupeet vetää roinaa..

Ei se nyt niin selvästi näy :( . Ja ehämmä vedä mitää.

Tänään eräs tyyppi jonka näin ensimmäisen kerran yläasteen jälkeen:
-"kuinka kauan oot oikein treenannu?"
-"melkein 5 vuotta"
-"aattelinki että vittu susta on tullu massiivinen!" :eek:
:rolleyes:

Päässyt taas vääntää kunnon jalkatreenejä, kun tuo selkä on ollut paremmassa kunnossa. Väänsin prässissä kutosia kun kaveri, jonka kanssa on tullut käytyä salilla selän vihoitellessa, kysyi "onko ne vaihtanut limppujen väriä" (sattui olemaan noita 50kg mustia muutama laitteessa) osannut sanoa tuohon mitään, mutta oli suhteellisen vaikea keskittyä viimeiseen sarjaan.

hihi. Eräs nainen halasi ja tokaisi että "mitkä nää lihakset täällä on" kun kädet oli latsien kohdalla.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Oltiin eilen porukalla seuraamassa lätkää ja kaverin mukaan olkavarteni on kutistunut. :'(

Sanot seuraavan kerran takas, että kanna sä vaan sitä, niin saat sinäkin vähän voimaa siitä kantamisesta. Tai, että mulla on lepopäivä tänään, joten pidän taukoa kaikesta fyysisestä rasituksesta.:D

Se on aina kiva kun tytöt kehuu mun rintoja isommaksi kun heidän vastaavat. :P Pitäs joskus pyytää saada vertailla ihan omin käsin ehkä.

Tulee löhöiltyä tällä hetkellä Etelä-Afrikassa ja maskuliinisuuteni on herättänyt suurta kiinnostusta paikallisessa väestössä:

"Are you a guy or a girl?" -humalainen nainen baarissa

"Is this your girlfriend or wife?" oli kommentti kaverilleni markkinoilla. Tyyppi kyllä tajusi virheensä kun käännyin ja katsoin sen suuntaan verrattain vittuuntuneena.

"Ladies room is over there hehehe" - joku humalainen sankari baarin vessassa

Osaltaan voi pistää hiusten piikkiin jotka ovat vaaleat ja aavistuksen keskimääräistä pidemmät, mutta silti jotain rajaa nyt perkele.

ps. en omista manboobseja jos sitä mietitte

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom