Parhaat huomautukset

^

Miten te kestätte :itku:? Mun itsetunnol sitä pirauttais itkun pienemmästäkin :hyper: (onneks löytyy kunnon pohkeet).

Taannoin kävi aika hauskasti, kun olin ostanut vetokumit erilaisia jumppailuja varten. Tästä en ollut sen suuremmin pitänyt kotopuolessa ääntä. Tulin sitten kotiin treenin jälkeen tehtyäni mm. kuminauhalla kevennettyä glute-ham-raisea, josta seurauksena tyttöystävän ensimmäinen, hieman pöllämystynyt kommentti kuului, että miten helvetissä sä haiset näin vahvasti kondomille...
.
.
.
Sain kyllä pelastettua ihan näyttämällä sitä kumilenkkiä.

Taannoin kävi aika hauskasti, kun olin ostanut vetokumit erilaisia jumppailuja varten. Tästä en ollut sen suuremmin pitänyt kotopuolessa ääntä. Tulin sitten kotiin treenin jälkeen tehtyäni mm. kuminauhalla kevennettyä glute-ham-raisea, josta seurauksena tyttöystävän ensimmäinen, hieman pöllämystynyt kommentti kuului, että miten helvetissä sä haiset näin vahvasti kondomille...
.
.
.
Sain kyllä pelastettua ihan näyttämällä sitä kumilenkkiä.
Haha! :D Pitkästä aikaa hyvä. :hyvä:

Olin äsken koiran kanssa kävelemässä, kun joku täysin tuntematon mies sanoi mulle: "hyvin treenattu". Ajattelin tietty, et se meinas koiraa ja kiittelin. Seuraavaks se alkokin yllättäen uteleen mun kyykkypainoja ja kertoon miltä mun pakarat ja reidet näyttää :D Menin vähä hämilleni ja sopertelin siinä sitten jotain, että luulin koirasta olleen puhe. Jeejee

Olin äsken koiran kanssa kävelemässä, kun joku täysin tuntematon mies sanoi mulle: "hyvin treenattu". Ajattelin tietty, et se meinas koiraa ja kiittelin. Seuraavaks se alkokin yllättäen uteleen mun kyykkypainoja ja kertoon miltä mun pakarat ja reidet näyttää :D Menin vähä hämilleni ja sopertelin siinä sitten jotain, että luulin koirasta olleen puhe. Jeejee
:kuvia:

Menin ihan piruuttani hierontaan niin se muija kysy et mitä sä niinku harrastat kun sulla on noin isot lihakset! :rock::5:

Joo.. se varmaan tarkoitti kissaa siinä koiran vieressä..:D

Nyt on todistettu, että treenaamisen on pakko näkyä edes jollain tavalla minussa. Olimme työporukan kanssa ohjatulla jumppatunnilla salilla, jossa en ole aiemmin käynyt. Tunnin päätyttyä naispuolinen ohjaaja tuli kysymään minulta, että "millä salilla sä käyt treenaamassa?" :dance:

Puhuttiin töissä joku päivä jääkiekosta, tai lähinnä siitä kun en sitä seuraa. Niin sekaan eksyi sitten vastapuolelta kysymys: "urheiletko sä sitten ite ollenkaan kun et urheilua seuraa"... Olin että morjens.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
"Sulla on hyvä peppu":dance:

Nyt on todistettu, että treenaamisen on pakko näkyä edes jollain tavalla minussa. Olimme työporukan kanssa ohjatulla jumppatunnilla salilla, jossa en ole aiemmin käynyt. Tunnin päätyttyä naispuolinen ohjaaja tuli kysymään minulta, että "millä salilla sä käyt treenaamassa?" :dance:
Kai sä treffit jo sovit ton kans? ;)

Työpaikallamme silloin tällöin pistäytyvä minulle tuntematon nainen totesi yllättäen, että "sulla on sitten leveät hartiat, niitä on aina mukava katella". Lämmitti mieltä ja olin hämilläni. En ehdotellut tuhmia.

eka luokkalaiset haukkuu koulussa elastiseksi. vielä mä ne pennut perkele myrkytän!

Ala-astelaisten antamat "lempinimet" on parhaita.

T: Finninaama mömmömies, jolla on epämuodostuneet reidet :kippis1:

:lol2:

töissä alkanu tulemaan kaikenlaista kommenttia, vaikka haalarihommissa olen ja treenaamisesta ei ole tullut puhuttua. toivottavasti ei vittuilumielessä:rolleyes:

Kerran pilkun jälkeen makkara grillille hoiperressa 5 itteäänsä täynnä olevaa luuanvartta tuli päin naamaa vittuileen et kuinkas pallit roikkuu yms... mut onneks olin sen verran lasku humalas ja väsynyt et kävelin vaan kioskille sisään, ois voinu tulla kallis ilta:rock:

Jälkeenpäin ajateltuna oishan se ollu taas sen arvosta :D

työkaveri istuu vastapäätä ku heitin pöytyyn 250 g rahka,purkin annaspaloi,maito tölkin,ja 4 leipää"vittu mikä satsi,miten voit syödä noi paljo"vastasin et tä on välipala ni alko äijä nauramaan ja sanos et miten sun pituseen ihmiseen mahtuu noi paljo ruokaa"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom