Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha! :D Pitkästä aikaa hyvä. :hyvä:Taannoin kävi aika hauskasti, kun olin ostanut vetokumit erilaisia jumppailuja varten. Tästä en ollut sen suuremmin pitänyt kotopuolessa ääntä. Tulin sitten kotiin treenin jälkeen tehtyäni mm. kuminauhalla kevennettyä glute-ham-raisea, josta seurauksena tyttöystävän ensimmäinen, hieman pöllämystynyt kommentti kuului, että miten helvetissä sä haiset näin vahvasti kondomille...
.
.
.
Sain kyllä pelastettua ihan näyttämällä sitä kumilenkkiä.
Olin äsken koiran kanssa kävelemässä, kun joku täysin tuntematon mies sanoi mulle: "hyvin treenattu". Ajattelin tietty, et se meinas koiraa ja kiittelin. Seuraavaks se alkokin yllättäen uteleen mun kyykkypainoja ja kertoon miltä mun pakarat ja reidet näyttää :D Menin vähä hämilleni ja sopertelin siinä sitten jotain, että luulin koirasta olleen puhe. Jeejee
Joo.. se varmaan tarkoitti kissaa siinä koiran vieressä..:DOlin äsken koiran kanssa kävelemässä, kun joku täysin tuntematon mies sanoi mulle: "hyvin treenattu". Ajattelin tietty, et se meinas koiraa ja kiittelin. Seuraavaks se alkokin yllättäen uteleen mun kyykkypainoja ja kertoon miltä mun pakarat ja reidet näyttää :D Menin vähä hämilleni ja sopertelin siinä sitten jotain, että luulin koirasta olleen puhe. Jeejee
Viime viikolla yksi vanhahko täti sanoi meikäläiselle "sulla on aika hyvä ryhti". Tämä siis keskellä kirkasta päivää Helsingissä.
Kai sä treffit jo sovit ton kans? ;)Nyt on todistettu, että treenaamisen on pakko näkyä edes jollain tavalla minussa. Olimme työporukan kanssa ohjatulla jumppatunnilla salilla, jossa en ole aiemmin käynyt. Tunnin päätyttyä naispuolinen ohjaaja tuli kysymään minulta, että "millä salilla sä käyt treenaamassa?" :dance:
eka luokkalaiset haukkuu koulussa elastiseksi. vielä mä ne pennut perkele myrkytän!