Parhaat huomautukset

en tiedä kuuluuko tää nyt tähän trediin mutta laitan kuiteskin. elikkäs menin salilla puntarille normisti enne reenejä ja siitä lähdettyäni eräs nainen meni myös puntarille. hetken päästä nainen käveli ohitseni ja sanoi: "saat multa 10 kiloa, painoa". :D

Jotenkin olen tuntunut oloni epämiellyttäväksi kun menneellä viikolla tuli paljon kommentteja lihaksistoon liittyen:

"Onpas pirunmoinen haukka! Mikä sen nimi on?"

"Haluisin joskus ratsastaa suo"

"Vittu näytät hyvältä"

...Monet ehkä luulisi, että näitä kommentteja ottaa mielellään vastaan, mutta itselleni tulee ainakin todella vaivautunut fiilis eikä tämänkaltaiset kommentit kyllä ainakaan meikäläisellä treenimotivaatiota nosta! Itse ottaisin mieluummin kommentteja vastaan jossa kehutaan vain urheilullisuutta tms. Nuo ratsastushommelit tuntuvat hieman jo ahdistavilya..

mulla sama, vaihdon t-paitaa ja tyttöystävä sitten tokaisee että voi helvetti, sun tissit on kohta isommat kun mulla. No kyllä saa aika kauan vielä töitä tehä:D
Ja tänään sitten mutsi heitti: Koubi, jääkaapis on nyt yhdeksän ehramia, pärjäätkö niillä huomiseen:D Ei niitä nyt kuitenkaan ihan niin montaa päivässä mee:D

Joo eilen käytii äitin kans jyskis, eessä ajo joku pikkukakara 5v edessä ni äitisä vaa sano et "Väistähä Olli ni pääsee tädit ohi". VITTU TÄDIT??!
vipareita enempi :itku:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Eräs tyttö kehui viikonloppuna kuinka hartiani ovat leventyneet. Tämän jälkeen jouduinkin kuuntelemaan kuinka tyttö selittää tosissaan, että kuinka vahva ja lihaksikas hänen isänsä on. Sen huomaa kuulemman kunnolla kun iskä ottaa paidan pois. Nostaa tytön mukaan 100kg penkistä :david:

Aikoinaan penkkareissa pari tyyppii oli pukeutunu Ilkaks ja Markuks, mutta heidän mukaan tarkoitus oli esittää mua.

Olin kerran kaverilla kahvilla, istuttiin kahvipöydässä ja niitten porukat toi munkkeja tarjolle. Alkoi kauhee munkkien tyrkytys, mutta ei vaan tehny miel. Sit niitten iskä heitti "näis munkeis on ihan vitusti proteiini, kannattaa maistaa". Sen äijän puhe on muutenkii semmosta muminaa, että sai kuulostamaan hauskalta.

Kerran olin polttanut käteni rautaputkessa jota olin hitsaamassa, sit tää sama äijä: "Vai että on salilla rauta noin kuumaa", ja taas tolla muminalla.

Joskus kun asuin kotona, ja mun huoneessa oli semmonen Radon- testipurkki tms. Äiskä sit jutteli mun tädin kans ko. testistä. Täti tokas et "kyl siel huonees varmaan jotain on, kun noi afron kädetkin on tommoset."

Aika vähän loppupeleissä saa kuulla mitään, ihan hyvä vaan. Alkaa vituttamaan kaiken maailman perseennuolenta.:D

Viikonloppuna oltii kaverilla alottelee ja heitin sit neuleen pois ku tuli kuuma ja oli hihaton sit alla (:D). Istuttii ja juotii siinä ja ku lähettii ni olin laittaa takkii päälle ni kaverin isä tulee ja kysyy "Käyt sie Ile muute salil" "joo, käyn" "Sen kyllä huomaa". Lämmitti vähä mielt vaik ukko olikii kännissä :D

"Sähän nostat perkeleesti!"
"Ootko sä voimistelija?"
"Näytät ihan voimistelijalta"
"Paljon leukamaksimi?"

Lämmittää silloin tällöin mieltä. Itse en tosin ole samaa mieltä kommenttien kanssa :jahas:

Edit. unohtu tapaus, jossa tyttöystävän äiti otti käsivarresta kiinni ja totes samalla "onpas se weirdinin vahva" :D

Ainiin joo mulla oli vähän saman tapainen juttu ku oltiin Intiassa lomailemassa, ekana päivänä rannalla( tietty vaan shortseissa makoilin) ja heti joku rantakaupustelija tulee sanomaan että: nau juu aar veri strong, take a tattoo and juu are stronger.

"Mä katoin eilen et kävelit siit meidän talon edestä mut sit tajusin ettet se voinu olla sä ku ei sil ollu niin iso perse" -ystävätyttö

Kyykyt menny perille? Ei siel läskiäkää oo. :david:

Armeijan valintakokeissa oli haastattelu. Menin sit sellasen vähän vanhemman patun tykö. Se kyseli sit niitä näitä ja että mitä harrastan. Sanoin sit että lenkillä sillon tällön ja salia enimmäkseen.

Ukko tokas vaan takas että, kyllä sen noista hartioista huomaa! Voittaja fiilis tuli :D

Suositut

Back
Ylös Bottom