Parhaat huomautukset

Haha:D Tulipa nytten mieleen tammikuun ulkomaanreissu kun muori päätti avautua mun punttaamisesta pienessä tuiskeessa. "Lopeta se voimajuoman vetäminen, sulla on nytten helvetin hyvä kroppa, mutta ei enään kauan jos juot sitä voimajuomaa." Tarkotti voimajuomalla tota 4 kilon massblast pönttöö, vähänkö repesin ton jälkeen:D

tännää salilla sano yks jätkä että "saatana, susta tullu iha vitun iso nykyää"(ku reenaan aina myöhään yksin niin kukaa mua koskaan nää :D ) :) reeni kulkiki sitte joku 10x paremmi taas ;D

Minä: "Ei jaksais liikkua ku lihakset kipeenä."
Mutsi: "Musta tuntuu et sun lihakset on aina kipeenä ku vedät niitä pillereitä ja jauhoja koko ajan. Nehän vie sulta viel hengen!"

Ps. pillerit ovat cla+

Ex-muija tuli baarissa "ootko kasvanu?" tullu melkein kymmenen kiloa eroamisen jälkeen
"saatanan testo-sika" oli yksi kommentti.. :D
Ja sitten alettiin pyytämään näyttää hauista ja kyseltiin vinkkejä vatsan ja selän treenaamiseen..
Kommentteja tullut kyllä joskus ennenkin mutta siinä tämänpäiväiset

Sisko tökki yhtäkkiä mahaa ja sano että "sulla on kova maha" nojaa, mää jännitin, lihaksia ku ei oikee yhtää oo tos mahas, sillä vatsalihaslaitteel-mikä-liellä vedän 35 kg sarjoilla, ku joku täs threadis sanoki jo et veti 100 kg eli koko pakalla :D

Edit: mitä mää selittelen :D

Viimeksi muokattu:
Tytär 1v2kk näki uusimmassa Body-lehdessä Jerry Ossin kuvan, taputti kaveria naamalle ja tuumasi: "Nöf nöf". Itkeäkö vai nauraako....

Mun pappa sano joskus "mitä sä poika siel salil käyt, tuut mun kans mettätöihi ni joha hauis kasvaa".
Pakko se o uskoo ku pappa on jo 70:ne paremmal puolel ja kyl se vaa o kovas kunnos.

On kyl joskus jopa ikäviä nuo pappojen "tuu rankamettään ni joha hauis kasvaa" tyyliset kommentit. Sinänsä haluis väittää vastaan mut sinänsä ei. Äijillä on kuitenkin kokemusta hieman enemmän elämästä jne. ja aika vitun naurettava alkaa valittamaan näni tietokonesukupolvena papoille siitä, että tiedämme paremmin miten lihas kasvaa.

"Älä opeta isääsi nussimaan."

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
On kyl joskus jopa ikäviä nuo pappojen "tuu rankamettään ni joha hauis kasvaa" tyyliset kommentit. Sinänsä haluis väittää vastaan mut sinänsä ei. Äijillä on kuitenkin kokemusta hieman enemmän elämästä jne. ja aika vitun naurettava alkaa valittamaan näni tietokonesukupolvena papoille siitä, että tiedämme paremmin miten lihas kasvaa.

"Älä opeta isääsi nussimaan."

Mutta totuushan on että ruumiillista työtä tehdessä lihat kasvaa. Vertaa vaikka telinevoimistelijoiden käsiä bodariin. Punttisali on vaa oikoreitti, ei tarvitse ahertaa niin montaa tuntia päivässä lihaksiin.

Persettäni haukuttiin äsken "voimakkaan näköiseksi" :jahas: Mitäköhän tuo sitten tarkoittikaan... Noita "oho, oot vähän treenannu" jne on tullut jonkin verran viime aikoina, luultavasti koska olin ennen megakynis, ja nyt melkein peruskyniksen tasolla

Setä pilkkoo kirveellä halkoa:"Tätä kun teet niin lihas kasvaa eikä siellä salilla tarvi pyöriä.". Myöhemmin hän vielä kehui kuinka hänen jalat ovat terästä, kyykkäsi kuulemma joskus 100 kiloa :david:

Mutta totuushan on että ruumiillista työtä tehdessä lihat kasvaa. Vertaa vaikka telinevoimistelijoiden käsiä bodariin. Punttisali on vaa oikoreitti, ei tarvitse ahertaa niin montaa tuntia päivässä lihaksiin.

Sali on oikotie? Ehkäpä bodarilla on hieman eri tavoitteet kuin telinevoimistelijalla.

Sali on oikotie? Ehkäpä bodarilla on hieman eri tavoitteet kuin telinevoimistelijalla.
Tavoitteet toki on eri, mutta sillä tarkoitettiinkin kuntosaliharjoittelun olevan se nopein reitti lihaskasvun tiellä. Jokaisella meillä on erilaiset tavoitteet kuten myös tavat niiden täyttämiseen.

Mutta siis pappojenhan asenne on usein se, että AINOASTAAN metsätöissä kasvaa lihakset ja punttis on turhaa. Siksi he väheksyvät "mitä sä sellasta teet, tulisit metsätöihin" tyyliin. Eli kyllä molemmissa lihas kasvaa, mutta salissa IMo huomattavasti nopeammin. Eli SE ärsyttää, miten vanhemmilla ihmisillä on sellainen asenne, että sali ei tosiasiassa auta yhtään mitään. Eivät toki kaikki, salillani on tuttu pappa, joka kävi salilla ensimmäisen kerran olympiastadionilla 1958. Papalla ikää varmaan vajaat 80 ja penkkailee sarjaa 55kg:lla ja mavettaa 90kg:lla :)

Edit: tulikin mieleeni tuosta, että samaiseen pappaan tutustuin ehkä puoli vuotta sitten ja hän alkoi puhumaan miten mulla on "laatat lisääntyneet" huolestuttavankin nopeasti :D Se oli kyllä mukava kuulla. Tarkkaillut mua kuulemma "uran alusta lähtien". Siis mun uran.

Mutta siis pappojenhan asenne on usein se, että AINOASTAAN metsätöissä kasvaa lihakset ja punttis on turhaa. Siksi he väheksyvät "mitä sä sellasta teet, tulisit metsätöihin" tyyliin. Eli kyllä molemmissa lihas kasvaa, mutta salissa IMo huomattavasti nopeammin. Eli SE ärsyttää, miten vanhemmilla ihmisillä on sellainen asenne, että sali ei tosiasiassa auta yhtään mitään.

Sama asenne on monilla myös lisäravinteita kohtaan. "Ei sitä tarvii mitään lisäravinteita, syöt vaan lihaa ja kalaa niin kyllä ne lihaksetkin kasvaa" Pitävät lisaravinteita jopa vaarallisina terveydelle tai vähintäänkin arveluttavina.

Edit: Lisätään vielä, että olen saanut tällaistakin palautetta lisaravinteista: Eikö olisi hienompaa, että kasvattaisit lihaksia omalla työlläsi etkä millään jauhoilla :david:

Sama asenne on monilla myös lisäravinteita kohtaan. "Ei sitä tarvii mitään lisäravinteita, syöt vaan lihaa ja kalaa niin kyllä ne lihaksetkin kasvaa" Pitävät lisaravinteita jopa vaarallisina terveydelle tai vähintäänkin arveluttavina.

Puhumattakaan ehrmannista! Siitä saa kyllä töissä kuulla kuittailuja.
Sorry offtopic :arvi:

Tätä saa kanssa usein kuulla: Lopeta jo se salilla käynti kun sulla on ihan tarpeeksi isot lihakset, sitten itse tuskailee kokoajan kun kädet on vieläkin niin narut... Yksi on kans se kun on tullut kotio metsähommista ja on lähdössä salille niin eikö joku kuittaa: Olisit tehny vähän ahkerammin töitä niin ei tarvitsisi salille mennä...

Suositut

Back
Ylös Bottom