Parhaat huomautukset

Töissä puhuttiin intistä ja yksi ( +35v mies) sanoi että he joutuivat leireillä aina kaivamaan generaattorin poteroon johon minä sanoin, että ei me koskaan jouduttu kaivamaan sitä minnekkään. Tähän hän sanoi "pullamössö". Vastasin tähän hymyillen, että väännetäänkö kättä ja katotaa kuka tässä on pullaa. Hän oli hetken hiljaa ja sanoi, että emmä sun kans kättä väännä ku sähän vedät jotai nappeja/horkkaa. Kutsuin häntä pullamössöksi ja poistuin paikalta.

ps. EN vedä nappeja/horkkaa

Tää on yks parhaimmista :hyvä:

7-vuotias pikkuveli heitti hyvän läpän ku poseerasin peilin edessä ennen saunaan menoa:

"Kohta Jay Cutler tulee ihmettelee kui isot hauikset sulla on"

Yheltä meijän luokan tytöltä tänään koulussa kun puhuin jotain traktorilla ajosta :david: : "sää näyttäsit varmaan hyvältä pelkästään semmonen farkkuhaalari päällä traktorin ratissa ku oot tommonen keho":hyper:

Eilen erään naikkosen kanssa leffaa kateltiin lähekkäin ja siinä likka hiveli käsivarttani ja tokaisi "täytyy kyllä myöntää, että sulla on kivat lihakset". :)

Eräs exä käveli taannoin baarissa vastaan ja pysähtyi kohdalle. Katsoi pitkään ja sitten kokeili kädellä hauista. Sitten tokaisi: "Ei se olekaan werba". Ja käveli pois.

Mummo oli tänään: Onpas se pulskistunut paljon! Käytkö sinä siellä hallilla paljonkin?

Toivottavasti se tarkoitti, että olen kasvanut paljon..Muuten pitää varmaan pitää dieetti.

Laihdutin tossa läskejä pois ennen kuin aloin vetää punttitreenejä. Tulos oli sellanen laiha luikku. Sitten joskus kahen kuukauden jälkeen paras kaveri sanoi: Jätkä on taas lihonnu. Jep, ei tiiä treenaamisesta oikein mitään.

Sitten eilen saunassa, sukulaiset äimisteli ja kyseli koko ajan, miten on tullu lihasta, jne. Ihan vitutukseen asti.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Eno jota en ole nähnyt 10 vuoteen.

"Tällehän on tullu vähän hauista.." *kokeilee rentoa hauista* "Eiku tää onkin jotain löllöä." :D

oma sisko väläyttelee tulevan kälyn kanssa että: lihaksikkaat naiset ovat rumia! :rolleyes:
ok... mites tohon sitten sanotaan.... :D

Yhtenä viikonloppuna, tuli joku juoppo juttusille, kokeili hauista ja sano: "Sulla taitaa olla jotain turvotusta tässä käsivarressa, sun kannattais varmaan käydä lääkärille näyttää tätä."
Että näin. :rolleyes::D

Baarissa joku keski-ikänen akka tuli puristelemaan olkavartta ja totesi että olen liian lihaksikas ikäisekseni ja pitäisi lopettaa salilla käyminen ettei tule ihan dorkaksi :hyvä: :D

On kyllä hauskoja monen taviksen mielipiteet/ennakkoluulot vielä nykyäänkin salilla käymisestä :david:

Viime lauantaina tuli oltua kaverin kotibileissä ja samalla näin sitten yhtä koulukaveria jota en ollut nähnyt 3 vuoteen. Ilme oli kieltämättä aika :wtf: "äijä hieman kasvanu" "en ois uskonu et noin paljon oot treenannu" No onhan tuossa pieni muutos tapahtunut, kun viimeksi nähtiin paino oli 73kg, nyt tasan 100 :evil:

Nainen: "Oon myytinmurtaja!"
Minä: "??"
Nainen: "Mursin just myytin isoista lihaksista ja pienistä vehkeistä!"

Tänään salilla kaveri tuli mun luokse, katto hetken aikaa ja tokas :" Terve mies, ei patin pattia!" Ja lähti pois. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom