Ei varmasti sarkasmia ollu tossa lauseessa? :DLämmittelin penkkii, tein kolmosen 40 kilolla, ja joku häiskä tuli sanomaan, että sinähän olet vahva :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmasti sarkasmia ollu tossa lauseessa? :DLämmittelin penkkii, tein kolmosen 40 kilolla, ja joku häiskä tuli sanomaan, että sinähän olet vahva :D
Täh...?![]()
Ei varmasti sarkasmia ollu tossa lauseessa? :D
No joo, olin vaan kovin äimänä kun tulee joku lämmittelypainoista kehumaan. 40 kiloa on toki naiselle ihan hyvä tulos, ja sietääkin kehua, mutta omalla kohdallani on kuitenkin pikkuisen isommat nuo treenipainot, joten häkellyin tuosta kommentista. Mitäpä tuohon nyt osaisi edes vastata :D
Mulle sanoi yksi tuttu (nainen):
"joo, siis mähän kävin kokeilemassa salilla kerran, ja prässäsin jalkapräsissä 350kg... Mulla oli vielä polvikin paskana, niin oikeesti kyllä pystyisin varmaan parempaakin."![]()
Ettei vain nimimerkki Häiskä viitannut siihen että "joku häiskä tuli sanomaan..."
Perjantai-iltana kävelin kotikatuani pitkin, ja edessäni käveli kolme kännissä olevaa pikkutyttöä. Yksi niistä pysähtyi säätämään jotain, ja huomatessaan mut takanaan se säikähti, juoksi muiden luokse ja sanoi kovaan ääneen (omasta mielestään varmaan kuiskasi :D) "ei helvetti, meidän takana on joku voimanostaja".
![]()
Töissä puhuttiin intistä ja yksi ( +35v mies) sanoi että he joutuivat leireillä aina kaivamaan generaattorin poteroon johon minä sanoin, että ei me koskaan jouduttu kaivamaan sitä minnekkään. Tähän hän sanoi "pullamössö". Vastasin tähän hymyillen, että väännetäänkö kättä ja katotaa kuka tässä on pullaa. Hän oli hetken hiljaa ja sanoi, että emmä sun kans kättä väännä ku sähän vedät jotai nappeja/horkkaa. Kutsuin häntä pullamössöksi ja poistuin paikalta.
ps. EN vedä nappeja/horkkaa
Kaverit: "Pakkis pakkis pakkis, kuntosali bodaus kuntoilu vatsalihas penkki hauis... Eikö sulla ole elämää Dragon? Ainiin käythän sä tanssimassa..."
Meinaisin housuihini kusta kun n. 50 v. työkaveri raahasi läskiperseensä mun karsinaani eilen ja nähdessään mun juovan protskudrinkkiä totesi hyvin paheksuvaan sävyyn: "Sä juot jotain jauhettua subutexiä vai?"
LOL!
ku erottii exän kaa kesäl ku juttelin sen mutsin kans ni se va sano "kyllä sä vielä löydät jonkun kivan tytön ja onhan sulla hyvä kroppa ja vinkkas silmää =D
Ei hääppönen suhde ollut, jos erositte sen takia, kun juttelit hänen äitinsä kanssa.
;)