Parhaat huomautukset

Olin tossa joku puolivuotta sitten kuljetusfirmassa töissä ja tehtiin kodinkoneitten kotiinkuljetuksia. Kerran sitten kannettiin pesukonetta erääseen paikkaan ja isäntä olis mielellään tullu mun tilalle auttaan kannossa niin sitten mun kanssa töissä ollu kaveri sano sille isännälle että "Ei tarvi, kyllä toi näitä hyvin kantaa vaikka se tolta näyttääkin" :D Ei mikään hirveä kehu, mutta kyllä nauratti.

Sitten kaveri sano että "jos sää tosta vielä laihtusit niin olisit kaksulotteinen" (saatto johtua kateudesta :D)

No joo, se kaveri saa ite maksimit 50 kg, tosin saa siis painoonsa nähden melkein koko painonsa.

Perjantai-iltana kävelin kotikatuani pitkin, ja edessäni käveli kolme kännissä olevaa pikkutyttöä. Yksi niistä pysähtyi säätämään jotain, ja huomatessaan mut takanaan se säikähti, juoksi muiden luokse ja sanoi kovaan ääneen (omasta mielestään varmaan kuiskasi :D) "ei helvetti, meidän takana on joku voimanostaja".

:rock:

tänään treenin jälkeen kädet mukavassa pumpissa kävelemässä t-paita päällä pukkariin ja kaks jotain about 12 wee lätkä poikaa tulee vastaan ja toinen sanoo: vitsi mikä bodari!
En voinut ola hajoomatta päin sen naamaa mutta kummasti nosti mielialaa:lol2:
heitin sille sitten kyllä vielä bodypeukun ja lähin kyntää:thumbs:

Perjantai-iltana kävelin kotikatuani pitkin, ja edessäni käveli kolme kännissä olevaa pikkutyttöä. Yksi niistä pysähtyi säätämään jotain, ja huomatessaan mut takanaan se säikähti, juoksi muiden luokse ja sanoi kovaan ääneen (omasta mielestään varmaan kuiskasi :D) "ei helvetti, meidän takana on joku voimanostaja".

:rock:
:offtopic: Aika harvinaista että joku "tavis" tietää mikä on voimanostaja, yleensä isot kaverit yleistetään bodariksi tai painonnostajaksi. :)

:offtopic: Aika harvinaista että joku "tavis" tietää mikä on voimanostaja, yleensä isot kaverit yleistetään bodariksi tai painonnostajaksi. :)

Sehän tuossa tilanteessa eniten naurattikin, tuon nimenomaisen termin käyttäminen. Aiheutti ylimääräistä "ego-hivelyä" :evil:.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Kyllä allekirjoittaneen mieltä on lämmittänyt eniten emännän kommentit, joista kaksi on ylitse muiden: "sullahan on kohta isommat rinnat kun mulla" ja "onko tossa nyt mitään järkeä kun ei mahdu paita enää kunnolla päälle?"
Hyvät naurut sain tätiltäni, joka oli lukenut hormonien käytöstä sekä siitä kuinka vaarallisia ne on. Hän näet kysyi joulun tienoilla, että et kai sä vaan syö mitään proteiinia?

Oisit tarjonnut sille palasen kanaa ja sitten todennut että katos perskuta tätihän douppaa.

Eilen kaverilta kuulin, oli jutellut yhden tytön kanssa jota en tavallaan edes tunne: "joo sit sinne laivalle lähtee jesu, jnejnejnejne" sit se tyttö oli sanonu: "Onko se jesu se J****, sehä oli vielä viime kesänä luikku pieni poika, nyt se on kasvanu ihan vit****!"

Myös perjantaina keitolla tuli kommenttia "jätkä on 150cm pitkä, ja 3m leveet hartiat! :O" En tiiä pitäiskö ottaa vittuiluna vai ei :david:

Eilen kaverin synttäreillä heti ovesta sisään tullessa sain kuulla kehoituksen "nyt ne sämpylät pois kainaloista"... Ja sama heitto toistui illan aikana n. 5 kertaa.
Tämän lisäksi yksi kaveri vihjaili että "Ehetyz nappaa vähän punasta pilleriä naamaan"
Ja parilla tyypillä oli hirveä hinku puristella mun tissilihaksia.
Miespuolisilla tyypeillä. :itku:

No kannattaiskohan sit ottaa ne sämpylät pois sieltä kainaloista :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom