Parhaat huomautukset

aika pieni tissisiä tytsejä tuntuu olevan, jos miehellä on isommat daisarit. meinaa täällä suht moni näin osannu kertoa kommenteista päätellen. oifoi

Henkilö #1: "Oletko huomannut, että El Niñolla on aika iso perse!?"
Henkilö #2: "No mut oletko koskaan kuullut, että mitä isompi naula, sitä suurempi vasara!?"
Minä: "......"

Ehkä ärsyttävintä tästä tekee se, että henkilöt olivat miespuolisia. No, antaa poikain vittuilla....

Häh? Mitä tuo oikein meinaa perseen koosta puhuttaessa? Että mitä isompi naula, sitä suurempi vasara?

Ai niin, muistinpas yhden: 21-vuotiaana makasin selälläni letku perseessä paksusuolentähystyksessä, ja hoitaja sanoi, että pelaatko jalkapalloa.
vastasin että en, miksi niin.
Kun sun jalat näyttää reenatuilta.
Oudossa paikkaa vaan innostui kehumaan.

Tänää koulussa yks jätkä tokas että "vois tehä taas pitkästä aikaa jalkareenin.." Kysyin siltä sitten et sää tee sitä säännöllisesti.. Tämä vastas että "en mä, kun muutenkin lenkkeilen pari kertaa viikkoon.." No eihän tässä vielä mitään mut sitten tää letkauttaa että "Jos alkaa reenaa salilla ni ei oo mitään järkee reenata jalkoja alkuaikoina.." Kysyin siltä että ai ei siis mitään järkeä? No, tähän tää jätkä alko selittää että ku jalkalihakset on jo valmiiksi isommat ku kehon muut lihakset. katokkaa ku niissä on jo valmiiksi enemmän voimaa ku vaikkapa habassa ni sitä voimaeroa pitää yrittää tasottaa :hyvä:

Hammaslääkärissä röngteniin mennessä täti totesi et on niin hurjan harteikas (lol) et mahtuuko laitteeseen. Oli sitten varmaan joku lasten hammasklinikka kun piti hartioita roikuttaa alas että laite mahtu kuvaamaan joka puolelta.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Hammaslääkärissä röngteniin mennessä täti totesi et on niin hurjan harteikas (lol) et mahtuuko laitteeseen. Oli sitten varmaan joku lasten hammasklinikka kun piti hartioita roikuttaa alas että laite mahtu kuvaamaan joka puolelta.
Öö... miksi hammaslääkäri tahtoi röntgenkuvata sun hartiat?

Muutama päivä sitten eräs ylä-asteen oppilas tuli ihan vakavissaan minun luokse ja kysyi olenko bodari. Hymyilin ja lähdin sitten hymyillen kävelemään tunnille. Ihmeen hyvältä tuntui, varsinkin kun vieressä oli kolme kertaa isompi lätkän pelaaja. :jahas:

Muutama päivä sitten eräs ylä-asteen oppilas tuli ihan vakavissaan minun luokse ja kysyi olenko bodari. Hymyilin ja lähdin sitten hymyillen kävelemään tunnille. Ihmeen hyvältä tuntui, varsinkin kun vieressä oli kolme kertaa isompi lätkän pelaaja. :jahas:
Jos lätkänpelaaja oli 3 kertaa isompi ni miks yläasteelainen sit kysy sulta?

Jos lätkänpelaaja oli 3 kertaa isompi ni miks yläasteelainen sit kysy sulta?
Tätä itse asiassa itsekin ihmettelen. :D
Tosin se oli vain minun mielipiteeni, että kyseinen lätkänpelaaja oli 3x isompi, mutta ylä-asteelaisen mielestä, ei. Tiiä sitte..

Kun kerta kysyit niin hampaat se kuvasi :jahas:

Olet hulvaton.
Eikun mä vaan ihmettelin, kun en oo tommosessa kuvauksessa ikinä ollut. Eli ilmeisesti niitten hampaitten kuvaamista varten pitää änkeä koko äijä sinne laitteeseen? Rauhaa :kippis1:

Miks sun hartiat piti sit mahtua myös siihen laitteeseen jos se kuvas vaan sun hampaita? En itsekään oikeen ymmärtänyt tota juttua...

Eikun mä vaan ihmettelin, kun en oo tommosessa kuvauksessa ikinä ollut. Eli ilmeisesti niitten hampaitten kuvaamista varten pitää änkeä koko äijä sinne laitteeseen? Rauhaa :kippis1:

Ei itseään tarvi mihinkään tunkea, istutaan persiilleen penkkiin ja semmoinen laite kiertää ja kuvaa pään ympäriltä ;)

Laite siis kolisee epäkkäisiin ja hartioihin kiertäessään päätä ympäri...

Kuin joskus aloitin intiimin suhteen rautoihin ja hyvän laatuiseen ruokaan, painoin noin 73 kiloa (pituutta 180). Vetäydyin hieman salin puolelle ja pysyttelin ahkerasti siellä. :rock:

Tässä puoi vuotta sitten kävin sattumalta jokunen kerta tiiviimmin baarissa, ja voi jeesus mitä palautetta tutuilta jota ei oo näkyny pitkään aikaan!
Mammat ku jätkätkin meinas paskoa päälleen kun näkivät 103 kiloisen kummajaiset minun kropassani. Kyl on pakko sanoa et palautetta tuli paljon, ja pelkkää positiivista. Jätkillä tottakai suu kävi ja kysymyksiä sateli, mammat taas oli enemmän kiinni ja katsoi sillä silmällä... :kuola:
Espanjassa käytiin tos 3-4 viikkoa sitten. Siellä meikää kutsuttiin mm. El Monstro:ksi.. :worship:

On pakko sanoa et paljon se palaute antaa, sekä kasvattaa omatuntoa tulevia treenejä varten. Tällöin vasta huomaa et kaikki se vaiva ja kaikki ne tunnit eivät olleetkaan niin turhia.. :thumbs:

Tänä vuonna 110 kiloo tavoitteena. Pistetään tuttujen paskat uudestaan housuihin! :lol2:

Kuin joskus aloitin intiimin suhteen rautoihin ja hyvän laatuiseen ruokaan, painoin noin 73 kiloa (pituutta 180). Vetäydyin hieman salin puolelle ja pysyttelin ahkerasti siellä. :rock:

Tässä puoi vuotta sitten kävin sattumalta jokunen kerta tiiviimmin baarissa, ja voi jeesus mitä palautetta tutuilta jota ei oo näkyny pitkään aikaan!
Mammat ku jätkätkin meinas paskoa päälleen kun näkivät 103 kiloisen kummajaiset minun kropassani. Kyl on pakko sanoa et palautetta tuli paljon, ja pelkkää positiivista. Jätkillä tottakai suu kävi ja kysymyksiä sateli, mammat taas oli enemmän kiinni ja katsoi sillä silmällä... :kuola:
Espanjassa käytiin tos 3-4 viikkoa sitten. Siellä meikää kutsuttiin mm. El Monstro:ksi.. :worship:

On pakko sanoa et paljon se palaute antaa, sekä kasvattaa omatuntoa tulevia treenejä varten. Tällöin vasta huomaa et kaikki se vaiva ja kaikki ne tunnit eivät olleetkaan niin turhia.. :thumbs:

Tänä vuonna 110 kiloo tavoitteena. Pistetään tuttujen paskat uudestaan housuihin! :lol2:

kauanko tuosta on ku vetäydyit salin puolelle? :kuvia:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom