"kyllä olet selvästi X:n poikia, vie terveiset äidilles..:jahas:
Vastaavia tulee viikottain..
Vastaavia tulee viikottain..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkilö #1: "Oletko huomannut, että El Niñolla on aika iso perse!?"
Henkilö #2: "No mut oletko koskaan kuullut, että mitä isompi naula, sitä suurempi vasara!?"
Minä: "......"
Ehkä ärsyttävintä tästä tekee se, että henkilöt olivat miespuolisia. No, antaa poikain vittuilla....
:lol2:
Häh? Mitä tuo oikein meinaa perseen koosta puhuttaessa? Että mitä isompi naula, sitä suurempi vasara?
Mitä suurempi "keskijalka" (eli se naula), sitä suurempi perse (eli se vasara).Häh? Mitä tuo oikein meinaa perseen koosta puhuttaessa? Että mitä isompi naula, sitä suurempi vasara?
Öö... miksi hammaslääkäri tahtoi röntgenkuvata sun hartiat?Hammaslääkärissä röngteniin mennessä täti totesi et on niin hurjan harteikas (lol) et mahtuuko laitteeseen. Oli sitten varmaan joku lasten hammasklinikka kun piti hartioita roikuttaa alas että laite mahtu kuvaamaan joka puolelta.
Öö... miksi hammaslääkäri tahtoi röntgenkuvata sun hartiat?
Jos lätkänpelaaja oli 3 kertaa isompi ni miks yläasteelainen sit kysy sulta?Muutama päivä sitten eräs ylä-asteen oppilas tuli ihan vakavissaan minun luokse ja kysyi olenko bodari. Hymyilin ja lähdin sitten hymyillen kävelemään tunnille. Ihmeen hyvältä tuntui, varsinkin kun vieressä oli kolme kertaa isompi lätkän pelaaja. :jahas:
Tätä itse asiassa itsekin ihmettelen. :DJos lätkänpelaaja oli 3 kertaa isompi ni miks yläasteelainen sit kysy sulta?
Eikun mä vaan ihmettelin, kun en oo tommosessa kuvauksessa ikinä ollut. Eli ilmeisesti niitten hampaitten kuvaamista varten pitää änkeä koko äijä sinne laitteeseen? Rauhaa :kippis1:Kun kerta kysyit niin hampaat se kuvasi :jahas:
Olet hulvaton.
Miks sun hartiat piti sit mahtua myös siihen laitteeseen jos se kuvas vaan sun hampaita? En itsekään oikeen ymmärtänyt tota juttua...
Eikun mä vaan ihmettelin, kun en oo tommosessa kuvauksessa ikinä ollut. Eli ilmeisesti niitten hampaitten kuvaamista varten pitää änkeä koko äijä sinne laitteeseen? Rauhaa :kippis1:
Kuin joskus aloitin intiimin suhteen rautoihin ja hyvän laatuiseen ruokaan, painoin noin 73 kiloa (pituutta 180). Vetäydyin hieman salin puolelle ja pysyttelin ahkerasti siellä.
Tässä puoi vuotta sitten kävin sattumalta jokunen kerta tiiviimmin baarissa, ja voi jeesus mitä palautetta tutuilta jota ei oo näkyny pitkään aikaan!
Mammat ku jätkätkin meinas paskoa päälleen kun näkivät 103 kiloisen kummajaiset minun kropassani. Kyl on pakko sanoa et palautetta tuli paljon, ja pelkkää positiivista. Jätkillä tottakai suu kävi ja kysymyksiä sateli, mammat taas oli enemmän kiinni ja katsoi sillä silmällä...
Espanjassa käytiin tos 3-4 viikkoa sitten. Siellä meikää kutsuttiin mm. El Monstro:ksi..
On pakko sanoa et paljon se palaute antaa, sekä kasvattaa omatuntoa tulevia treenejä varten. Tällöin vasta huomaa et kaikki se vaiva ja kaikki ne tunnit eivät olleetkaan niin turhia.. :thumbs:
Tänä vuonna 110 kiloo tavoitteena. Pistetään tuttujen paskat uudestaan housuihin! :lol2: