Parhaat huomautukset

Ei itseään tarvi mihinkään tunkea, istutaan persiilleen penkkiin ja semmoinen laite kiertää ja kuvaa pään ympäriltä ;)

Laite siis kolisee epäkkäisiin ja hartioihin kiertäessään päätä ympäri...
Noniin, johan mäkin rupesin tajuamaan :D. Onnea standardit ylittävistä epäkkäistä :rock: :D

Kovat on geenit. Kolmekymmentä kiloa lihaa (?:wtf:) parin vuodn treenillä...

No tyhmäkin tajuaa ettei se 30 kiloa ole pelkkää lihaa. :lol2:
Mutku jätkä paisuu tasaisesti (etenkin neste), lihaakin on tullut hyvin, paikat näyttää muutenkin räjähtäneeltä, niin siinä yli kahden vuoden lopputulos. Kokonaismassa (liha, nesteet ja vähän rasva) yhteensä +30 kiloa.
Toki itse lihasmassan kokonaiskasvu tämän aikana on paljon väheisempi kuin se 30 kiloa...toivottavasti kaikki nyt tajuavat sen!?? :lol2:

Muistakaa lukea kirjoitukset järkeä käyttäen ettei tarvitse vastata jokaiseen tyhmään kommenttiin (en tarkoittanut tätä henkilökohtaisesti, vaan yleisesti ottaen). :D

Itselleni ei ole tullut kohdalle mitään ultrahauskoja kommentteja, mutta itsetuntoa kohottavia/kuin myös laskevia sitäkin enemmän.

Erään naisen suusta: "Toi (Ehetyz) on kyllä nykyään aika haluttavan näköinen" :hyper:

Dieettikauden jälkeen kaverilta: "Vittu sun kädet on kun kaks siimaa!" ....:jahas:

Toinen kaveri, myös diettauksen jälkeen: "Jos vielä laihdut niin susta tulee kaksulotteinen"

Jotkut teinitytöt salilla: "Kamala toi tekee isoilla painoilla" :hyvä:JES!
Samalla salikerralla joku pikkuskidi eksyi salille, huomasi mut (paikalla oli vain mä ja nää teinitytöt), juoksi karkuun ja huusi "täällä on joku lihaskimppu!" :D Sitten isompi lauma näitä pikkuskidejä kävi kurkkimasta ovenraosta.
Läski ruipelo mä oikeesti oon...

Itselleni ei ole tullut kohdalle mitään ultrahauskoja kommentteja, mutta itsetuntoa kohottavia/kuin myös laskevia sitäkin enemmän.

Erään naisen suusta: "Toi (Ehetyz) on kyllä nykyään aika haluttavan näköinen" :hyper:

Dieettikauden jälkeen kaverilta: "Vittu sun kädet on kun kaks siimaa!" ....:jahas:

Toinen kaveri, myös diettauksen jälkeen: "Jos vielä laihdut niin susta tulee kaksulotteinen"

Jotkut teinitytöt salilla: "Kamala toi tekee isoilla painoilla" :hyvä:JES!
Samalla salikerralla joku pikkuskidi eksyi salille, huomasi mut (paikalla oli vain mä ja nää teinitytöt), juoksi karkuun ja huusi "täällä on joku lihaskimppu!" :D Sitten isompi lauma näitä pikkuskidejä kävi kurkkimasta ovenraosta.
Läski ruipelo mä oikeesti oon...

:lol2:

Tässä varmaa viikko sitte kävi juttu mitä en tiiä että onko niin hyvä kommentti vai oliko vaan ivaa..

Olin salilla tekemässä jalkoja kaverin kanssa. Siellä oli myös joku tyttö joka oli vissiin seurannu näitä treenejä sivusta ihan kohtuu tarkasti...
Tein siinä sitte normaalit kyykky sarjat ja vähän sjmv:tä.

Seuraavana päivänä oli sitten aivan helvetin kipeänä polvi, ja onnuin sitten koulun käytävillä menemään minkä pystyin.

No ei tämä tyttö näkee että jalka on paskana ja tulee puoliks vittuileen:

-Kannattiko tehä nii raskaat sarjat??
-Siis ne oli normit, mutta mulla on ihan vaa polvi hajalla
-Ei ollu kyllä normit, sulla oli xxx kiloa siinä, pitikö laittaa koko salin eniten painoa??

Tässä vaiheessa revetään kaverin kanssa ihan totaalisesti :D Ei vittu se oli kattonu painotkin niinku justiin tarkasti, ja me ei oltu ees huomattu että se olis vilkassu:lol2:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
paras tähän saakka "hagenhammer taitaa olla kehä kolmosen sisäpuolelta"

ihan vitun kone:arvi:

Jaa en sitten tiedä, miten tuo huomautus liittyy kehoiluharrastukseen... Tai sit oon vaan tali. :david:

Istuin mökillä tänään pakastimen päällä, kun äitee yhtäkkiä heitti isoveikalle: "Kato nyt miten tuolla Häiskällä nuo paiat nykyään laskeutuu." Näytti paidan ryppyjä, jotka muodostuu tuohon linjalle epäkkäistä kainaloihin. Ottaa paita vissiin ekana tuolta epäkkäistä kiinni, niin ei oikeen istu. :D

Niin miten tuo liittyy kehoiluun :lol2:

Kaikki kovimmat nostelijat on stadista ;)

Minuakin kiinnostaisi tietää, miten tähän aikaan vuodesta päätyy tilanteeseen, että pyörittelee käsiään anopin edessä ilman pataa :rolleyes:

Hmm.. Voisikko vähän valaista sitä tilannetta missä tää tapahtui?

Ihan mielenkiinnosta :D

Voin.

Muutettiin juuri uuteen kämppään emännän kanssa ja siinä anoppi vähän tiskaili jotain meillä jne.

Kattelin telkkari siinä ja pyörittelin käsiä (lämmittelin siis ennenkun hiukan venyttelen säälittävää yläkroppaani).

Sitten tämä kommentti tapahtui.

e: paita oli poissa, koska olin juuri tullut salilta ja heitin hikisen paidan pois.

Kaveri nauro ku failasin @ 70kg penkistä.

Nosti kivasti motivaatiota :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom