Parhaat huomautukset

Aika hauskaa luettavaa täältä löytyy. Varsinkin tuo Conaanin tapaus, :D Itse olin tänään siedätyshoidossa. (ei, en ole narkkari) Kyse on allergiahoidosta. Jokatapauksessa juuri kun lääkäri oli ottanut rokotepiikin esiin sanoin että; "Johan on julmetun kokoinen ruisku." Lääkäri vastas sitten; "Piikki miehen mukaan". :D

"Juu, enää ei kyllä saa tulla yhtään jalkoihin lisää tai niistä tulee sellaset muodottomat."

Tää oli uutta. Samalla logiikalla tissitön nainen on niin pirun muodokas. Ja vastaavasti E-kupin tissit on muodottomat. :jahas:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Henkilö #1: "Oletko huomannut, että El Niñolla on aika iso perse!?"
Henkilö #2: "No mut oletko koskaan kuullut, että mitä isompi naula, sitä suurempi vasara!?"
Minä: "......"

Ehkä ärsyttävintä tästä tekee se, että henkilöt olivat miespuolisia. No, antaa poikain vittuilla....

Täti: työkaverin pojasta on tullut ihan mahdoton körmy, se painaakin jo yli 80 kiloa
Äiti: kyllähän tää meidän Petterikin painaa 100 kiloa
Täti: nyt kyllä juksaat!
Mummo: EIKÄ PAINA!

Kävin vanhemmilla:

Mutsi: "Otatko ruokaa?"
Minä: "Ei oo kyl yhtään nälkä mut periaatteessa pitäis syödä joten laita vaan.."
Mutsi: "Ei kai susta anorektinen oo tulossa, oot laihtunu."
Minä: "..."

Nyt se siis luulee ettei ruoka maistu ollenkaan vaikka pointti(ni) oli siinä että pitäis syödä _vielä_ enemmän.

Sama reissu:

Faija: "No miksi pitäis? (siis syödä enemmän) Näytät kohta jo _liian_ bodarilta."
Minä: "..."

tein maanantaina hauiksia salilla

kommentti: oot vieraillu liika siellä pehkosen nettisivuilla :D:lol2:

kyseessä on siis legendarinen "penkkipehkonen" jonka eräässä ohjelmassa reenataan penkki 5kertaa viikossa aina maksimeihin ja apuliikkeenä mm hauista:hyvä:

terveisiä vaan jos luet:)

Hahha tänään tuli kommenttia mikä vähän lämmitti mieltä. Tapahtui liikuntatunnin jälkeen pukukopissa.

Kaveri "Verrataanpas meijän reisiä"
Minä "no jos välttämättä haluat"
Kaveri "Jaahas.. Omat on ku riisi tikut ku verrataan ison (??? :wtf:) ihmisen jalkaan"

Kommentoijana jalkapallo poika 60kg :D Mutta siltikin.. :rolleyes:

Kaverille lainasin Maken Supermass: The returnin tuossa maanantaina ja kaveri sen tänään palautti. Yksi kommentti pisti vähän naurattamaan: "On se Hulkki kova treenaamaan... aikamoinen kuikelo kyllä."

:D

menin iskän luona käymään pitkästä aikaa ja istahdin pöydän ääreen, iskä katto hetken ja sanoi "oot tainnu lihoa, kun posket on pyöristyny" tai jotain sellasta :D :evil:

Tää o aika perus kanssa muijilta :D
Sul o isommat tissit ku mulla
Kivat tissit sulla

Kavereiden kommentteja :
Vittu mitkä bassot noi sun kädet !
Mutsi

Kyllä poika on tikissä kunnossa ! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom