Parhaat huomautukset

Hammaslääkärissä (hammasta revittiin irti): "Oho, onpas sulla vahvat luut... Taidat harrastaa kehonrakennusta tai jotain."

Hah, rupes hieman naurattamaan.
Matti-Esko Hytönen on varmasti kuullut saman kommentin hammaslääkärissä. Sillä on euroopan lihaksikkain naama. :lol2:

Itteäni ei oikee enää oo napannu huomautukset pitkää aikaan kun niin yleisiä.
"Käytätsä testosteronia?" "Paljon penkki?" "Joo jätkält tulee lihakset t-paidan läpi"(liikkatunneil)
"Ei vittu mikä haba..." "Ehkä mä sit kuuen vuoden päästä vedän sua pataa jos sä lopetat treenaamisen nyt kokonaa".

Pitäsköhän tässä alkaa taas todenteolla treenaamaan :D

No tuli tossa sitten aamulla tempastua vanha paita kiireessä kaapista ja on näköjään jäänyt hiukka pieneksi. Huomasin vasta kun olin ihmisten ilmoilla. Sitä sitten koko päivän sai kuunnella ihan ihmeellistä vittuilua ja selän takana supatusta (siis yleensä en tykkää kulkea missään kireissä vaatteissa tai hihattomissa yms esittelemässä mahaani...). Mutta parhaan kullä pisti sellainen 16v tyttö joka selän takana sanoi poikakaverilleen (ilmeisesti luuli etten kuullut): " Kato nyt noita käsiä.." juttu jatkui mutta sitä osaa en enää onneksi kuullut. Pitää varmaan polttaa tämä paita ja ostaa joku kaapu...

Tänään kaveri näki pitkästä aikaa t-paita päällä: "ootpas sää kasvanu leveyttä, ihan helvetisti. Varsinkin tosta hartioiden seudulta. Ja kädetkin on kasvanu! :o" En tiiä pitäiskö ottaa vittuiluna vai kehuna :arvi:

Tänään kaveri näki pitkästä aikaa t-paita päällä: "ootpas sää kasvanu leveyttä, ihan helvetisti. Varsinkin tosta hartioiden seudulta. Ja kädetkin on kasvanu! :o" En tiiä pitäiskö ottaa vittuiluna vai kehuna :arvi:

Ota ihmeessä vittuiluna. Sää mitää oo kasvanu muutenku siitä mahan kohalta. :D

No maha on ainakin kasvanu, puolessa vuodessa tullu painoa +10kg :D Mut eiköhän ton mukana oo tullu muutaki ku mahaa. Toivottavasti.. :arvi:

Isä sano näin tossa yks päivä kun olin syömässä:

"Ootko sää jollain massakuurilla vai miks sä syöt koko ajan noin perkeleesti" :D

Käskin äiteen käydä ostamassa niitä Espritin mustia ja valkoisia t-paitoja, kun isoveli pölli jokusen kotona käydessään. Mietin, että eiköhän se sama vanha koko käy vieläkin, mutta äitee meinas, ettei nuo hartiat kuule dieetillä pienene.

Kehuja äitiltä... Säälittävää...? :rolleyes:

Paras tähän saakka tuli Arbian ostoskeskuksen edessä kun oltiin kaverin kanssa tupakalla.
Pari kaverini tuttua "denaa" tuli siihen pummimaan rahaa ja heittämään läppää, kun toinen katsoi minua hän totesi seuraavaa
"ei saatana jätkän pää on yhtä niskaa! sulle en vittuilis heittäisit mut kaivoon!":D:D

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
anopilla eilen:
istuttiin just ruokapöytään ja se sanoi "laitoin sit sulle isomman lautasen kun kuitenkin syöt enemmän kun kaikki ne miehet yhteensä". pöydässä oli mieheni lisäksi myös sen veli (n 120kg) ja sen isä (ihan timmissa kunnossa ikäisikseen)... nauratti kyllä, mutta totta se on.

Sisko: Sä oot kasvanu
Minä: Mihinkä suuntaan, pituus-vai leveys-suuntaan?
Sisko: Leveys.

Kieltämättä, tuo vyötärö vähän on levinny.:rock:

Sedän avokki: Hei Mikasa, tehäänkö vaihtokauppa?
Minä: No?
Sedän avokki: Anna sä noita sun lihaksias mulle, niin mä annan tätä vyötäröllä olevaa...

Satuin olemaan hetken ilman paitaa...

Pikkuveli: Kyllä sun pitää olla aika vahva, kun sulla on tommoset vatsassa.

Joskus tuli kaverin kans keskusteltuu salista ja kaveri sano "Kyl mie oon siu reisiis kattonu salin pukukopis ni kyl niis iha hyvi lihat näkyy"
Ja toine oli ku käveltii koulus rappuja ja kävelin sit ensimmäisenä, ni takaa kuulu ku luokkakaveri sano "Vittu siul on Ile leveet hartiat" :D
Lämmittää mielt et jotkut ees huomaa edistyksen

Jokunen viikko sitten kuultua:
X: Vai että pakkotoisto...
Minä: Joo
X: Eihän sulla oo ees habaa
Minä: :(

Jos kyseessä olisi ollut miespuolinen henkilö, ei välttämättä olisi satuttanut niin paljoa.:(

Jokunen viikko sitten kuultua:
X: Vai että pakkotoisto...
Minä: Joo
X: Eihän sulla oo ees habaa
Minä: :(

Jos kyseessä olisi ollut miespuolinen henkilö, ei välttämättä olisi satuttanut niin paljoa.:(

autch. Jos ton sano ruma muija, niin silloin tollanen ei tunnu missää, mut jos hyvän näkönen niin sattuu aika pahast :(

Haha:D

Joo, mikään ei kyllä nosta motivaatiota enempää kuin kaverien ja muiden tuttujen positiiviset kommentit.

Viime kesänä tuli useammastakin suusta sarjaa 'on tainnu kaveri vähän käydä salilla'... :D

Ja siskon (asuu ulkomailla, ei olla nähty pariin vuoteen) kommentit kun näki etelän lomakuvia oli 'ei herranjumala et sulle on tullut lihasmassaa'... :D

Sitten täs vähän aikaa sitten kun yks kaveri oli vähän ajautunut hankaluuksiin raha-asioissa niin pyys mua mukaan. Kysyin et miks ihmeessä mut niin se vastas 'no kun oot noin iso"... :D

Nää kaikki on tuntunut erikoisen hyviltä erityisesti sen takia, että mulle on tullut vuoden aikana about 10 kiloa lisää ja oikeestaan ihan puhdasta lihasta kun rasvaprosentti on noussut vaan yhdellä prosenttiyksiköllä. Kun aika on noin lyhyt niin oma käsitys kropasta ei ole ihan ajan tasalla ja pidän itseäni vieläkin alitajuisesti ihan kukkakeppinä.

baarissa n. puoli vuotta sitten joku tyyppi (aika kännissä) pyys mut pöytäänsä ja kysy voinko hakata jonkun rahasta:hyvä:

Joskus on sanottu leveiksi hartioita. Mutta mulla on aina ollut vähän leveämmät kuin ikäisilläni tuntuu olevan. En kuitenkaan väitä että olisin voimakas tai mitään, näin vain on... Ehkä olen perinyt isältäni hartiat :F

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom