Parhaat huomautukset

Ette voi kuitenkaan väittää vastaan, että näyttää aina yhtä huvittavalta katsoa salin ainoata käsipainoaluetta, jossa parisenkymmentä miestä vääntää hauista mitä erilaisemmilla tekniikoilla ;)
Huvittavaa tai ei, mun mielestä se on hyvä asia. Kyykkytelineet jää vapaiksi ja niitä käsipainojakin riittää, kun ne "ärhoopeet" ei yleensä kovin isoilla painoilla veivaa. :thumbs:

Nonni!

Olin punttisalin pukuhuoneessa just menos puntille ni joku pikkupoika sano isällee mun vieres et: "kato miten iso poika" mut aika nopeesti heräsin maantasalt ku se kysy viel et "onks se mies?" :jahas:

Fysioterapeutti sano että "sulla pullottaa aikalailla toi jalka" enkä usko että puhuttiin keskijalasta. :)

Pukukopeilla tuli kerran kehua että oon aika iso ikäisekseni ja että jatka samaan malliin... Oon itse asiassa aika kynis :D :D

Kaveri tuli sillai puoli-vitsillä että: "jännitäppäs haba!" Eka vähä jännitin ja se oli jo sillai että "Hmm... joo... onhan ne..." Sit vedin käden koukkuun ja sen naama oikeesti venähti ja tuli ihan aidosti "Oho on ne aika lailla kasvanu kyl!"

Toi oli mukava huomautus :D

Nonni!

Olin punttisalin pukuhuoneessa just menos puntille ni joku pikkupoika sano isällee mun vieres et: "kato miten iso poika" mut aika nopeesti heräsin maantasalt ku se kysy viel et "onks se mies?" :jahas:

Veti kyl se isä pohjat! :hyvä:

Paljos kyykky? ;) Eli siis, kai treenaat jalkojakin?

Olen voimanostaja(eli treenaan jalkoja) mut kyykkyy en oo tehny 2 kk kun vasen jalka paskana, prässäilly vaan kevyillä painoilla ja kuntouttanu. 110kg meni kyykkyssä, kun olin 1 kk reenannu.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Nää jätkät on parhaita! Kunnon 17-v kolli testosteronihuumassa! Kaiholla muistelen noita aikoja... Mutta anna ihmeessä toisten reenata sitä pelkkää penkkiä&haukkaa jos mieli tekee. Ei se väärin ole niitä tehdä, eikä se mave mikään autuaaksi tekevä liike ole. Kaveri kysyi kohteliaisuuttaan salin isoimmalta jätkältä että paljon penkki ja toinen keuhkoo että RHP!kröhöm.. RHP!kröhöm..
:arvi:

Siis en oo vielä 4kk ees reenannu, niin en tiiä oonko salin isoin jätkä:D
Mutta tämä ent. luokkakaverini:david: on käyny 2 vuotta salilla ja punnertaa penkissä runkku tyylillä 95kg ja minä vaan 90kg (sisältäen pysäytyksen ja perseen penkissä yms.) Kerran kk tekee prässissä jalkoja, eikä ikinä ole edes mavea kokeillu! Niin ihan piruuttani aina vastaan, että paljo veät maasta, kun sille ois turha ruveta selittää mikä on oikean penkkipunnerruksen ja runkkupenkin ero. Eikä se minua haittaa, enkä ole estänyt treenaamasta yms.

Ja sen takia aina totean hänet RHP:ksi, koska kylillä uhoaa olevansa bodari, siis jos joku kysyy, että mitä harrastat niin tämä vastaa : Kehonrakennusta:rolleyes: En kyllä tunne/tiiä yhtäkään oikeeta bodaria, joka treenaa pelkkää penkkiä ja hauista!;) Ja edelleenkään ei ole mitään heitä vastaan, jotka treenaavat pelkkää penkkiä ja hauberia, jos tekevät sitä pelkästään ulkonäön takia niin ei siinä mitään. Eriasia jos joku väittää(kuten kyseinen henkilö) olevansa kehonrakentaja, niin sitten on mielestäni truu :david:

Ja sen takia aina totean hänet RHP:ksi, koska kylillä uhoaa olevansa bodari, siis jos joku kysyy, että mitä harrastat niin tämä vastaa : Kehonrakennusta:rolleyes: En kyllä tunne/tiiä yhtäkään oikeeta bodaria, joka treenaa pelkkää penkkiä ja hauista!;) Ja edelleenkään ei ole mitään heitä vastaan, jotka treenaavat pelkkää penkkiä ja hauberia, jos tekevät sitä pelkästään ulkonäön takia niin ei siinä mitään. Eriasia jos joku väittää(kuten kyseinen henkilö) olevansa kehonrakentaja, niin sitten on mielestäni truu :david:

Minkä takia sitä kehonrakennusta sitten harrastetaan, jos ei ulkonäön?

No eihän kehonrakennuksen harrastus tee sinusta kehonrakentajaa? Vai väitätkö että jos lenkkeilet = harrastat juoksua = olet juoksija tai käyn uimassa = harrastan uintia = olen uimari? Ei kai siinä mitään pahaa ole että sanoo harrastavansa bodailua, se että ei osaa treenata oikein on sitten eri asia. Onhan kaikissa lajeissa niitä jotka treenaa paremmin ja huonommin :)

Sori OT...

Olin lomailemassa tossa viikon lämpimässä. Aika moni sano että leveet hartiat ja kyseli oonko kauan puntannu. Sitten yks tyyppi tarttu takaapäin olkapäälle ja huusi jotakin: "Rambo!" Tarjos sitten cuba libren ja hävis jonnekkin... Sitten kun ilta-aurinkossa kävelin ilman paitaa, shortsit jalassa, joku vähän humalassa oleva nainen tuli vastaan ja huusi "VAU!" ja jotakin tällästä...

Ei jessus :D :D :D RAMBO! :)

Eli olin tuossa noin 1kk sitten illalla itekseni salilla ja hauis/ojentaja treeni menossa.
Sitten oli viimeset hammer käännöt menossa ja pumppi oli mukava, sitten tein ihan loppuun asti ja jotenkin teki mieli irvistellä ja murista siinä tehdessä :evil:.. sitten ovesta paukkaa sisään joku 14 v. nörtin näköinen poika yhtäkkiä.. joka oli sitten ihan kauhuissaan ja meni sitten soutulaitteeseen ja siinä souteli kokoajan naama vakavana, sillon nauratti aikalailla.

Ei jessus, voin ajatella tilanteen :D

Olin erään luokkalaisen kanssa salilla tänään koululiikunnan puitteissa. Muistelin kun olin käynyt tämän kotona ja näin hänen isoveljeä ja sillä ei ollut paitaa juuri päällä.

Juttu tuli salilla mieleen ja kysyin sen pikkuveljeltä, kenen aattelin punttaavan, että harrastaako se semmosta lajia ja hän vastasi "kyllä se välillä" ja kysyi "miten niin?".

Ite vastasin, että "näkihän sen, kun sillä ei ollut paitaa sillon päällä." Ja tämän sanoin kyllä niin 100% kohteliaisuutena, että vieläkin on hyvä mieli ja kattohan se kaveri miuta sillain ovelalla ilmeellä ja toivon, että pistää terveisiä isoveljelleen ja tuplaterveiset jos se isoveli lukee tätä foorumia.

Tuo hyvä mieli tulee siitä, että hauskaa on jos joltain itse joskus ehtisi saada kunnosta kehut :D .

Hammaslääkärissä (hammasta revittiin irti): "Oho, onpas sulla vahvat luut... Taidat harrastaa kehonrakennusta tai jotain."

Hah, rupes hieman naurattamaan.

Näin yhen tutun likan tossa muutama päivä sitte ja jäin juttelee siihe vähäse niin se tokas näin: "on kyllä pakko sanoo et sä oot kyllä kasvanu!" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom