- Ikä
- 34
Mahtaa olla sulla mukavan rikas velipuoli:DVelipuoli treenauttanu jenkeissä noita julkkiksia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtaa olla sulla mukavan rikas velipuoli:DVelipuoli treenauttanu jenkeissä noita julkkiksia
Mahtaa olla sulla mukavan rikas velipuoli:D
Huvittavaa tai ei, mun mielestä se on hyvä asia. Kyykkytelineet jää vapaiksi ja niitä käsipainojakin riittää, kun ne "ärhoopeet" ei yleensä kovin isoilla painoilla veivaa. :thumbs:Ette voi kuitenkaan väittää vastaan, että näyttää aina yhtä huvittavalta katsoa salin ainoata käsipainoaluetta, jossa parisenkymmentä miestä vääntää hauista mitä erilaisemmilla tekniikoilla ;)
Nonni!
Olin punttisalin pukuhuoneessa just menos puntille ni joku pikkupoika sano isällee mun vieres et: "kato miten iso poika" mut aika nopeesti heräsin maantasalt ku se kysy viel et "onks se mies?" :jahas:
Veti kyl se isä pohjat! :hyvä:
Paljos kyykky? ;) Eli siis, kai treenaat jalkojakin?
Nää jätkät on parhaita! Kunnon 17-v kolli testosteronihuumassa! Kaiholla muistelen noita aikoja... Mutta anna ihmeessä toisten reenata sitä pelkkää penkkiä&haukkaa jos mieli tekee. Ei se väärin ole niitä tehdä, eikä se mave mikään autuaaksi tekevä liike ole. Kaveri kysyi kohteliaisuuttaan salin isoimmalta jätkältä että paljon penkki ja toinen keuhkoo että RHP!kröhöm.. RHP!kröhöm..
:arvi:
Ja sen takia aina totean hänet RHP:ksi, koska kylillä uhoaa olevansa bodari, siis jos joku kysyy, että mitä harrastat niin tämä vastaa : KehonrakennustaEn kyllä tunne/tiiä yhtäkään oikeeta bodaria, joka treenaa pelkkää penkkiä ja hauista!;) Ja edelleenkään ei ole mitään heitä vastaan, jotka treenaavat pelkkää penkkiä ja hauberia, jos tekevät sitä pelkästään ulkonäön takia niin ei siinä mitään. Eriasia jos joku väittää(kuten kyseinen henkilö) olevansa kehonrakentaja, niin sitten on mielestäni truu
![]()
Ja sen takia aina totean hänet RHP:ksi, koska kylillä uhoaa olevansa bodari, siis jos joku kysyy, että mitä harrastat niin tämä vastaa : KehonrakennustaEn kyllä tunne/tiiä yhtäkään oikeeta bodaria, joka treenaa pelkkää penkkiä ja hauista!;) Ja edelleenkään ei ole mitään heitä vastaan, jotka treenaavat pelkkää penkkiä ja hauberia, jos tekevät sitä pelkästään ulkonäön takia niin ei siinä mitään. Eriasia jos joku väittää(kuten kyseinen henkilö) olevansa kehonrakentaja, niin sitten on mielestäni truu
![]()
Olin lomailemassa tossa viikon lämpimässä. Aika moni sano että leveet hartiat ja kyseli oonko kauan puntannu. Sitten yks tyyppi tarttu takaapäin olkapäälle ja huusi jotakin: "Rambo!" Tarjos sitten cuba libren ja hävis jonnekkin... Sitten kun ilta-aurinkossa kävelin ilman paitaa, shortsit jalassa, joku vähän humalassa oleva nainen tuli vastaan ja huusi "VAU!" ja jotakin tällästä...
Eli olin tuossa noin 1kk sitten illalla itekseni salilla ja hauis/ojentaja treeni menossa.
Sitten oli viimeset hammer käännöt menossa ja pumppi oli mukava, sitten tein ihan loppuun asti ja jotenkin teki mieli irvistellä ja murista siinä tehdessä :evil:.. sitten ovesta paukkaa sisään joku 14 v. nörtin näköinen poika yhtäkkiä.. joka oli sitten ihan kauhuissaan ja meni sitten soutulaitteeseen ja siinä souteli kokoajan naama vakavana, sillon nauratti aikalailla.