Parhaat huomautukset

Mä vaan osaan käyttää toppauksia ja paksuja paitoja;) On osa varmasti vittuiluakin noista kommenteista... Mene ja tiedä:rolleyes: Mulla on luonnostaan jo aika leveärakenteiset hartiat ja kapeat nivelet (ainakin ranteissa, yhtä paksu ranne mitä siskolla:nolo:) Nytten jos sais sen 10kg dietattua poissa läskiä ja treenailtua jonkin aikaa, niin sitten varmaan uskaltaisin pistää kuviakin jo... Pahimpana ongelmana kehityksen kannalta on varmaan meikäläisellä se tykkää ottaa välillä alkomahoolia (ehkä 2krt. kuukaudessa), tuota vois vähentää ja keskittyä välillä puhtaasti punttiin:evil:

:kuvia: or it didn't happen

Mä vaan osaan käyttää toppauksia ja paksuja paitoja;) On osa varmasti vittuiluakin noista kommenteista... Mene ja tiedä:rolleyes: Mulla on luonnostaan jo aika leveärakenteiset hartiat ja kapeat nivelet (ainakin ranteissa, yhtä paksu ranne mitä siskolla:nolo:) Nytten jos sais sen 10kg dietattua poissa läskiä ja treenailtua jonkin aikaa, niin sitten varmaan uskaltaisin pistää kuviakin jo... Pahimpana ongelmana kehityksen kannalta on varmaan meikäläisellä se tykkää ottaa välillä alkomahoolia (ehkä 2krt. kuukaudessa), tuota vois vähentää ja keskittyä välillä puhtaasti punttiin:evil:

2krt kuukaudessa ko ois paha?

No vittu sen takii nyt on vähän kehitys hidastunut kun synttäreistä lähtien on ollut kännissä sen 2-4 kertaa viikossa:).. No onneks duunit alko nytten niin se rajottaa paljon, esim vaan kerran ollu kännis tässä viikossa:david:

Entinen ylä-aste luokkakaveri tuli viime viikolla salille niin tuumas vaan, että kato(minunsukunimi) perkele ja seuraavaksi, että (sukunimelläni) vaan ne hartiat kasvaa. Lämmitti mieltä:D
Menee kyllä :offtopic:, mutta meijän kylän pahin RHP:david:, kun tulee salille kysyy aina paljo penkki. Johon vastaan, että paljo Mave?
Sen jälkeen mutisee ettei oo kokeollu niin nauran vaan ja tuuman, että truu rhp. Niin tämä kysyy jokakerta mikä se on. Sen jälkeen nauran vain itsekseni ja jatkan treeniä. :rolleyes::hyvä:

Ei siinä muuten mitään, ei se minua häiritse jos joku jyystää penkkiä vain. Sittenkun nämä tyypit kokevat valaistumisen ja alkavat treenata jalkoja niin ensin tehdään penassa satkulla sarjaa ja sitten pudotetaan painot puoleen ja mennään kyykkäämään, noloa imo.

Entinen ylä-aste luokkakaveri tuli viime viikolla salille niin tuumas vaan, että kato(minunsukunimi) perkele ja seuraavaksi, että (sukunimelläni) vaan ne hartiat kasvaa. Lämmitti mieltä:D
Menee kyllä :offtopic:, mutta meijän kylän pahin RHP:david:, kun tulee salille kysyy aina paljo penkki. Johon vastaan, että paljo Mave?
Sen jälkeen mutisee ettei oo kokeollu niin nauran vaan ja tuuman, että truu rhp. Niin tämä kysyy jokakerta mikä se on. Sen jälkeen nauran vain itsekseni ja jatkan treeniä. :rolleyes::hyvä:
Paljos kyykky? ;) Eli siis, kai treenaat jalkojakin?

Nää jätkät on parhaita! Kunnon 17-v kolli testosteronihuumassa! Kaiholla muistelen noita aikoja... Mutta anna ihmeessä toisten reenata sitä pelkkää penkkiä&haukkaa jos mieli tekee. Ei se väärin ole niitä tehdä, eikä se mave mikään autuaaksi tekevä liike ole. Kaveri kysyi kohteliaisuuttaan salin isoimmalta jätkältä että paljon penkki ja toinen keuhkoo että RHP!kröhöm.. RHP!kröhöm..
:arvi:

Mä kans täs mietin et mikä niissä rinta-hauispelleissä on niin pahaa? Kaikille se jalkojen treeni ei merkkaa mitää, halutaan vaan kohentaa ulonäköä treenaamalla rintaa ja hauista jne jne. Ja saa sitä melko paljon treenata, ennen ku alkaia näyttää koomiselta ylä-alakropan suhteen. Tai ainakaan oulussa pyrinnön salilla ei 90% näyttäis koomiselta, vaikka niitä jalkoja ois treenattu ollenkaaan..

tai pistetaa 97 prosenttia.....

Niin mutta hauskinta tuossa RHP -toiminnassa onkin se, että kaverit jyystää rintaa ja habaa toivoen näyttävänsä isoilta ja voimakkailta ja hyväkroppaisilta, vaikka todellisuudessa rinta ja hauislihakset ei todellakaan ole dominoivassa osassa vartalon muodon muodostuksessa:rolleyes: Selkä, hartiat, reidet, perse - siinä mielestäni näkyvimmät lihasryhmät.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
kateellisten panettelua. itse näytetään pystyyn paskotulta lapamadolta niin pakko jotain keksiä toisten mollaamiseksi. tuo rhp sanontana jo niin naurettava ku olla ja voi. kuka vitsiniekka tuonkin on kehittäny. jos joku tykkää tehä rintaa eli penkkiä ja hauista niin antakaa tehdä ja keskittykää omiin tekemisiinne. ei se teiltä ole pois. joka tredissä samaa märinää.

kateellisten panettelua. itse näytetään pystyyn paskotulta lapamadolta niin pakko jotain keksiä toisten mollaamiseksi. tuo rhp sanontana jo niin naurettava ku olla ja voi. kuka vitsiniekka tuonkin on kehittäny. jos joku tykkää tehä rintaa eli penkkiä ja hauista niin antakaa tehdä ja keskittykää omiin tekemisiinne. ei se teiltä ole pois. joka tredissä samaa märinää.
Näin on. Porukkaa vaan vituttaa kun joku rhp-kynäniska nostaa penkistä enemmän kuin itse.

edit. Sisko sano että oon laihtunu. Todellisuudessa oli tullu n. 5kg lisää viime näkemästä.

Näin on. Porukkaa vaan vituttaa kun joku rhp-kynäniska nostaa penkistä enemmän kuin itse.

edit. Sisko sano että oon laihtunu. Todellisuudessa oli tullu n. 5kg lisää viime näkemästä.

Porukka vakavalla päällä:D

Ette voi kuitenkaan väittää vastaan, että näyttää aina yhtä huvittavalta katsoa salin ainoata käsipainoaluetta, jossa parisenkymmentä miestä vääntää hauista mitä erilaisemmilla tekniikoilla ;)

Jossain bodauslehdessä oli juttua, että suurin osa jenkkinäyttelijöistä treenaa vain rintaa ja hauistä, eli showlihaksia :)

Velipuoli treenauttanu jenkeissä noita julkkiksia, ja yleensä se jää siihen yläkroppaan, keskittyen hauiksiin ja ojentajiin. Kuulemma yllättävän kovaa ne treenaa.

Ite oon käyny Tom Cruisen "pienellä" huvimajalla treenaan, ja aika hyvä varustus sellaseen mökkiin, missä ei käy ku pari kertaa vuodes. Tomppa treenas samaan aikaa ja muutama muu vieras. Oli muutes aika pieni mies, mutta läppä lensi melko sutjakkaasti. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom