Parhaat huomautukset

ei tässä nyt mitään huomautusta, mutta aika koomista oli viimeyönä ku yritin saada kyytiä kotia keskustasta. 2 auton luokse kävelin niin kummastaki lyötiin ovet lukkoon+ikkunat kiinni ja autoissa vaan päät pyöri kieltävään tyyliin vaikka 20e seteliä heiluttelin. 3auto lähtikin sitten kaasutteleen pois ennen ku edes sen kohdalle pääsin :confused:

pitäs varmaan laihuttaa ja laittaa joku perukki päähän niin vois saada kyydin helpommin. taksit nyt sentään ottaa vielä kyytiin jos sellasen sattuu saamaan/löytämään.

Kollega joka näki mut eilen ekaa kertaa neljään vuoteen (ja siis 20 kg painavampana):

"You look... how would I put this nicely... fulfilled!"

Otin sen kohteliaisuutena, mutta totuus taitaa olla se että olen läski...?
Eilen kans yläastetuttuja tuli nähtyä..40kg aika tarkkaan tullu painoa sen jälkeen. Yks kaveri selitti puol tuntia dopingvalistusta ja varmisti vähän väliä etten oo "käyttänyt synteettisiä aineita".

Yks tyyppi ei tunnistanu ollenkaan ja sitku tunnisti ni sano vaan et vähän oot lihonnu.

Lihavana on lepposaa.:D

Olihan se pakko heittää uudenvuodenaattona baariin kauluspaita, josta hanskat tulivat hieman totuttua paremmin esille. Eikös siinä tohinassa sitten muuan tummaverikkö ja aasialaistyttö tullut puristelemaan hanskoja ja sekös savolaispojalle oli uusinta uutta.

ei tässä nyt mitään huomautusta, mutta aika koomista oli viimeyönä ku yritin saada kyytiä kotia keskustasta. 2 auton luokse kävelin niin kummastaki lyötiin ovet lukkoon+ikkunat kiinni ja autoissa vaan päät pyöri kieltävään tyyliin vaikka 20e seteliä heiluttelin. 3auto lähtikin sitten kaasutteleen pois ennen ku edes sen kohdalle pääsin :confused:

pitäs varmaan laihuttaa ja laittaa joku perukki päähän niin vois saada kyydin helpommin. taksit nyt sentään ottaa vielä kyytiin jos sellasen sattuu saamaan/löytämään.

No lähtisin varmaa itekki tommosta mörköö pakoo ku autoa kohti kävelis :)

mörkö on vasta sitte ku on karun näköinen naama ja +190cm ja +130kg. 180cm pallinaama on kaukana möröstä....

kaippa sitä kuitenki joidenki mielestä on niin ahistavan näköinen tapaus ettei voi kyytiin suosiolla ottaa:)

Mummo aina valittelee että kun en syö. (En kyllä ymmärrä mitä se oottaa multa.. syön sen luona suurinpiirtein 2x sen mitä kotona) :D

Sit tässä kerran kun olin taas siellä käymässä iskän kanssa niin se kuulu iskälle selittävän: "Kyllä sen (nimi) pitäis vähän enemmän syyä, että sais lihaa luittensa päälle... vaikka onhan sille tota "kovaa lihaa" vähä tullu... :hyper:

Mummo aina valittelee että kun en syö. (En kyllä ymmärrä mitä se oottaa multa.. syön sen luona suurinpiirtein 2x sen mitä kotona) :D

Sit tässä kerran kun olin taas siellä käymässä iskän kanssa niin se kuulu iskälle selittävän: "Kyllä sen (nimi) pitäis vähän enemmän syyä, että sais lihaa luittensa päälle... vaikka onhan sille tota "kovaa lihaa" vähä tullu... :hyper:

Joo-o, meidänkin mummo aina sanoo että ompas se ja se niin hyvässä kunnossa nykyään = lihava :D Tosin kyllähän sen hyvin ymmärtää mistä moinen ajattelutapa johtuukin.

Mutta niihin huomautuksiin:
Eilen etsiskelin kaupungilta ruokaa puolen yön jälkeen, ja ainut vaihtoehto oli mennä sitten iha rehelliselle snägärille. (Taisi olla muuten ensimmäinen kerta selvinpäin grillillä :D) Nooo, paikalle pamahtaa suomea ja saksaa sekaisin puhuva vanhempi mies, alkaa tuijottaa minua hetken ja sitten lausuu ilmoille "ACHTUNG ACHTUNG, ..*random saksaa*.. mikäs bodari se siellä jonossa oikein pönöttää?" Siihen sitten jotain vastailin perussuomalaiseen lähes häpeilevään tyyliin että noooo enhäään miee ny, niin sama kaveri alkaa toitottaa grillillä oleville nuorille että kyllä hän tunnistaa kun vastaan tulee iso ja vanha jantteri. Kiitin kohteliaisuuksista ja poistuin ruokieni kanssa.:lol2:

Olin tyttöystävän kanssa salilla ja hän sitten tokas mun kyykkysarjan jälkeen:" Sä näytät seksikkäältä kun kyykkäät".:rolleyes:

Olin tyttöystävän kanssa salilla ja kommentti kyykkysarjan jälkeen oli: "Hei pullukka, sun maha roikkuu vyön päällä"

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Ei sille norsulle uskalla mitään sanoa. Vetää vielä kotona turpaan.

Terveisiä jos lue tätä.:haart:

Olin lomailemassa tossa viikon lämpimässä. Aika moni sano että leveet hartiat ja kyseli oonko kauan puntannu. Sitten yks tyyppi tarttu takaapäin olkapäälle ja huusi jotakin: "Rambo!" Tarjos sitten cuba libren ja hävis jonnekkin... Sitten kun ilta-aurinkossa kävelin ilman paitaa, shortsit jalassa, joku vähän humalassa oleva nainen tuli vastaan ja huusi "VAU!" ja jotakin tällästä...

Mä vaan osaan käyttää toppauksia ja paksuja paitoja;) On osa varmasti vittuiluakin noista kommenteista... Mene ja tiedä:rolleyes: Mulla on luonnostaan jo aika leveärakenteiset hartiat ja kapeat nivelet (ainakin ranteissa, yhtä paksu ranne mitä siskolla:nolo:) Nytten jos sais sen 10kg dietattua poissa läskiä ja treenailtua jonkin aikaa, niin sitten varmaan uskaltaisin pistää kuviakin jo... Pahimpana ongelmana kehityksen kannalta on varmaan meikäläisellä se tykkää ottaa välillä alkomahoolia (ehkä 2krt. kuukaudessa), tuota vois vähentää ja keskittyä välillä puhtaasti punttiin:evil:

Janpa sanoi:
Pahimpana ongelmana kehityksen kannalta on varmaan meikäläisellä se tykkää ottaa välillä alkomahoolia (ehkä 2krt. kuukaudessa), tuota vois vähentää ja keskittyä välillä puhtaasti punttiin:evil:
Heh heh, täällä vaan geenihirviöt antaa muille vähän tasotusta dokaamalla, mikäs siinä.:D

Lol, mä en todellakaan ole mikään geenihiriviö:D Jonkin sortin punttia on veivattu jo 6-luokasta lähtien, tosin sillon se homma oli, mitä oli:rolleyes:

Ja raaka :offtopic: Millon NGV nähdään lavalla?

Suositut

Back
Ylös Bottom