Parhaat huomautukset

Nyt tuli taas oikein mieltä ylentävä kommentti... "Sähän oot ihan kuihtunu! Ei susta ole kohta mitään jäljellä."

Että näin... noin 193cm ja 100kiloa... kuihtunut!?

No, tuli sentään jotain kommenttia. Pitää olla siitäkin kiitollinen. :D

no onhan sitä melko riutuneen näköinen noilla mittasuhteilla jos on normaali punttaileva tyyppi eli ei missään 1% rasvoissa.

Kauluspaitani ilmoitti selkäni levenneen. Siipien kohdilla oli saumat sinkunu puoli senttiä molemmin puolin. :)

Hieroja heitti päivän pelastavan kommentin "sulla on onneks tätä bodia, yleensä hieron semmosia lihaksettomia. tää tuntuu mukavammalta" :dance:

Kaveri on ollut mukana nyt vajaa 2 kuukautta treenailemassa (aloitti siis täysin nollista) ja hänen suusta kuultua:

- Tohon sun kondikseen ei taida olla oikotietä? :dance:

Hieroja heitti päivän pelastavan kommentin "sulla on onneks tätä bodia, yleensä hieron semmosia lihaksettomia. tää tuntuu mukavammalta" :dance:

1135231648479.gif

no onhan sitä melko riutuneen näköinen noilla mittasuhteilla jos on normaali punttaileva tyyppi eli ei missään 1% rasvoissa.
No en nyt pitäisi itseäni mitenkään riutuneena... Ja ottaen vielä huomioon, että nykyään ehdin käymään ehkä 1-2 kertaa viikossa (joskus ei kertaakaan) ja silloinkin pitää luistaa muista reeneistä (tosin en haekaan mitään kehonrakennus tai voimanostaja lookkia). Joskus painoin mukavat 125kg. :rolleyes: ... Nykyään saanut hyvin noita rasvoja pois, mutta ei nyt ihan 1% olla päästy.

Ja taisi tuo 100kg olla liian vähän.... taidan olla ainakin 102kg. :D

Haha:D

Eräs tuttu nainen pani käsivartensa omani viereen ja totesi: "Sullahan on yhtä ohuet ranteet kuin mulla!" Harmi kyllä hän oli myös koko kyynärvarren osalta täysin oikeassa.

Muita kommentteja kolossaalisista, lähes epäinhimillisen lihaksikkaista käsistäni ei ole kukaan onneksi tohtinut esittää.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Kaveri tokas muutama viikko takaperin "Ooksää dieetillä?!" kun toinen punttaava kaveri kyseli dieettini edistymisestäni ihan ohimennen. Olin siinä vaiheessa ollut dieetillä joku 7vkoa ja tiputtanut reilut 5kiloa. Eihän tuo tosiaan vaatteiden läpi juurikaan näy mutta naamasta oli mehuja kyllä lähtenyt huomattavasti. Hauska tuo kommentti oli koska äänensävy oli kauhunsekainen ja kommentti tuli todella spontaanisti.

Kai sitä voisi tännekin välillä kirjotella vaikka noita pieniä kommentteja nyt tulee aina välillä, mutta ei kaikesta jaksa hehkuttaa. Tossa pari viikkoa sitten tuli kuitenkin duunikaverilta yks aika selkee kommentti fyysisestä olemuksesta. Seisoin siinä tän kaverin kanssa ja juttelin jotain kunnes yks kolmas kaveri tulee siihen ihan mun viereen ja sit tää eka kaveri tokasee, että "ei helvetti, en tiennykään et oot noin lyhyt, nyt sen vasta huomaa ku toi kukkakeppi tuli tohon sun viereen seisomaan." Tää kolmas kaveri siis on sellanen langan laiha ja ainakin 2 päätä mua pidempi. :D Noh sanon sitten, että joo enhän mä mikään pitkä mies ole ja tää eka kaveri sitten jatkaa siihen vielä: "niin no susta on vähän vaikee arvioida tota pituutta ku oot tollanen raamikas. Melkeen yhtä levee ku oot pitkäkin." Olin sitten vaan, että "ok". :D nojoo.. eipä tääkään mitään parhaita huomautuksia ollut, mutta pääsinpä avautumaan tännekin välillä. :haart:

"Oho! Sä oot kyl vetäny kunnolla massaa.

Vittu tää ei oo kyl reilua! Meikäläinenki treenannu tosissaan viis vuotta, ja tommosen alkkiksen ei tarvi ku vähän kattoa niitä puntteja niin heti turpoaa!"

vittu mua ainakin vaan hävettää (vaikkakin myös hymyilyttää) kun koulussa tyttöpuoliset kaverit on heti mölisemässä mun käsistä jos käytän t-paitaa. :D ei mitään ihmeellistä, ihan vaan että "sulla on isot kädet" ja sellasta perussettiä, en vaan jotenkin oo sinut sen kaa jos noi kommentit kuuluu laitoksen toiseen päähän. :D

Mieltä lämmitti kuulla hierojan suusta, joka on hieronut mm. Janne Seliniä seuraava heitto "sulla on isoimmat olkapäät, mitä olen koskaan hieronut" samoin jaksaa aina jostain syystä kummastella käsien paksuutta.

Huvittavaa muistella, pari vuotta sitten ku olin sairaalloisen laihassa kunnossa (siis todella luiseva, lihakseton) ja alottelin punttaamista, salilla tuli miekkosta ihailemaan "Kylläpä tekee tyttö kovaa treeniä, ja ei oo yhtään rasvaa, pelkkää lihasta" (???). Muutenkin vastaavaa kommenttia kuuli. Nykyisin, kun sitä lihastakin on, eikä enää pelkkää luuta, ei niin vain kukaan tuu mitn sanomaan :D (ei ehkä enää niin houkuttele, ja osaa jo puhistakin pahemmin :D)

eilen salilla eräs vanhempi, aika tiukassa ja kovassa kunnossa oleva mies sanoi: "Sinä kyllä treenaat kovaa, nyt pitäs olla ählämien näkemässä miten sitä papua saa."
Siis salilla käy paljon maahanmuuttajanuoria jotka treenaavat penkkiä ja hauista ja päätarkotus on näyttää hyvältä..:rolleyes:
Sama mies kerran ihmetteli miten pystyn soittamaan kitaraa kun kyseli niitä näitä.. "basson voisin vielä ymmärtää, mutta kitara!?, sinähän säret sen käsiis!"

Kollega joka näki mut eilen ekaa kertaa neljään vuoteen (ja siis 20 kg painavampana):

"You look... how would I put this nicely... fulfilled!"

Otin sen kohteliaisuutena, mutta totuus taitaa olla se että olen läski...?

Suositut

Back
Ylös Bottom