Parhaat huomautukset

Äiti sanoi että onpa sulla selkä leventyny. Niin ja tyttökaverin äiti sanoi että onpa sulla iso hauis, voisitko esitellä sitä mulle joskus kahdestaan. Sitte tyttökaverin sisko sanoi että sulla on tuo perse kasvanu aika hyvännäköiseksi. Parempi kuulemma kuin sen omalla poikakaverilla.

Oon vaan syöny Fastin heraa ja treenanannu kolmijakoisella ja oon silti aika kynäniska. Pitäsikö mun ottaa tosissaan nuo jutut?
Treenaa miten haluut, mutta mee takasi suomi24:ään. Siellä sun juttujas saatettais arvostaa.

Mulla taitaa sitten olla varsin avaramieliset vanhemmat, kun välillä tuntuu, että äiti ja isä vetää nykyään enemmän näitä "mömmöjä" kuin minä ja veljeni. Me kun aikanaan alettiin käyttämään proteiinijauhoja yms. niin porukat kysy mitä ne on, miksi me niitä imetään ja mielestään järkevän selityksen saatuaan kokeilivat itsekin vaikka lähinnä aerobista tekevätkin.

"Nyt minä ostin tätä Ion92:sta, miten meidän isän kanssa pitäis tätä annostella?" :D

Todella kiitettävällä asenteella ovat sun kaverit sitte liikkeellä :rock:

... Jätkän reaktio oli valehtelematta spontaani :eek: ja lausahdus "ei jumaLAUTA!"

No joo. Oikeesti oon kyllä tosi pieni ja ne jätkät eivät ole koskaan salilla käyneet.

Tolle kyl hajos :D

Tuli kyllä hyviä kommentteja jokin aika sitten. Pidettiin saunailtaa ja yhtäaikaa saunassa oli sitten eräs sm tason nyrkkeilijä. Mentiin sitten jäähdyttelemään terassin puolelle kun tämä toteaa "Voit olla lihaskimppu mutta tuolta hangesta löytäsit ihtes jos tosissaan otettas" :D :D, siis ihan vitsillä heitti.

Mujja totes pari viikoa sitten että "oke:wtf:..ollaan sita vahvoja" kun pienessä maistissa nostin sen perseesta nappaamalla syliin.

Luokka kaveri joka on ollut tuttu katto käsiäni kun oltiin kahvilla "Herrajumala! sun kädet on isot" ja rupes tutkimaan tarkemmin (huom nais puolinen kaveri)

Onhan noita aina kiva kuulla.

Mujja totes pari viikoa sitten että "oke:wtf:..ollaan sita vahvoja" kun pienessä maistissa nostin sen perseesta nappaamalla syliin.

Pitäsköhän mun treenata enemmän vai naisen laihduttaa. Olis prameaa tollainen.:rock:

Kaljatuopon äärellä tuli ääneen pohdittua bulkin myötä kasvanutta mahaani. Kaverin tyttöystävä sitte "mitä väliä sillä mahankasvulla on, sä sentään treenaat toisin ku tuo mun ukko" :D

En tiedä että miksi mutta mieli ainakin parani.

Pitäsköhän mun treenata enemmän vai naisen laihduttaa. Olis prameaa tollainen.:rock:
Naisen laihduttaa, ja muista pitää huoli että se kuulee tämän sinulta! :D

;)

e: Mikä siinä kehujen ottamisessa vastaan on niin vaikeaaa? Ite kans saan noita peruskehuja tosi useesti ja aina pitää alka selitteleen jtn tyyliin "enhän mä nyt niin iso..etc". Ehkä se on siitäkin kiinni et jos yhtyis kehun antaneeseen(jossei joku tuttu), niin sais varmaan aika urpon/omahyväisen maineen?

Seuraavalla kerralla ku joku tulee tulee kehuun nii vastaan tyyliin "Jep se on aivan helvetin iso, katos se on vielä isompi ku vähän jännittää!" Tosin tuo vois mennä huumorinki piikkiin, ku viskaa takaisin jotain ton tyylistä. :)

Joo kai siihen kehuihin voi vastata ihan vaan nyökkäyksellä tai hymähdyksellä eikä jollain vitun "No oonhan mä vielä melkonen tikkuniska.." "no ethän oo" "no oonpas.."

haha lueskelin tyttöystävän kalenteria ku se sattu jäämään luokseni. ihan normaalisti oli jotain opiskelu merkintojä ja sitten jossakin välissä "Kopteri mave 200kg" :D:D ei kyl pystyny muuta ku nauraa.

haha lueskelin tyttöystävän kalenteria ku se sattu jäämään luokseni. ihan normaalisti oli jotain opiskelu merkintojä ja sitten jossakin välissä "Kopteri mave 200kg" :D:D ei kyl pystyny muuta ku nauraa.
hienoa :D:D:D :david:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive (6 kg)

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Toi on kyllä niin söpöä että :D

Yleensähän ihmiset kuvittelee, että iso=vihainen ja pelottava, mikä on sääli kun sehän on useimmiten aivan päinvaston.

Faija heitti tuossa pari viikkoa sitten sen perus "sullahan on käsivarret isommat kuin mun jalat" -kommentin.. Taisi olla kumminkin kuittailua. Hänellä kun on entisenä futarina jumalattomat pohkeet/reidet millaisista tällä hetkellä vielä haaveilen. Eipähän nouse kusi päähän..;)

Tossa menneen kesän aluilla ku alko kelit lämpeneen ja tätä kautta tytöillä tuo asustus taas kevenemän, otti tää vasta täyteen ikään tullu sohvaperuna itteä niskasta kii. Kesän aikana karis kilot 85kg:sta parhaimmillaan 70kg:oon. Sittemmin on lihastakin tarttunu mukavaan tahtiin. Kummasti vaan antaa motivaatiota reenaukseen kun kaverit huomaa että jotain on miehessä tapahtunu. :)

Eniten itsetuntoa kohottava "huomautus" on kyllä se "Öö en mä sulle puhunu" mikä nykyään tulee aina siinä tilanteessa missä ennen olisi tullut nyrkkiä naamaan. :thumbs:

(Ja jos minua nyt sanotaan barbaariksi koska "paras huomautukseni" liittyy tappeluun niin sanottakoon että en ole koskaan lyönyt toista aikomuksenani satuttaa, mutta minua on lyöty ihan tarpeeksi:()

Tein askelkyykkykävelyä 15kg käsipainot käsissä. Vähän matkan päässä keski-ikäinen nainen katseli ja juuri kun olin ähisten ja irvistellen menossa ohi hän sanoi haltioituneella äänensävyllä: "Sulla on mahtavat painot."

Meinas jäädä sarja kesken. :lol2:

Tein askelkyykkykävelyä 15kg käsipainot käsissä. Vähän matkan päässä keski-ikäinen nainen katseli ja juuri kun olin ähisten ja irvistellen menossa ohi hän sanoi haltioituneella äänensävyllä: "Sulla on mahtavat painot."

Meinas jäädä sarja kesken. :lol2:
:D tais olla vittuilua. ;):lol2:

Vaimokokelaan ystävätär kehaisi raamikkaaksi. Humalassa. Mutta kuitenkin..... :david:

EDIT: muita kehuja ei oo sitten tullukkaan...

Niin joo! Olenhan mä joskus kunnollisen kohteliaisuudenkin saanut kuulla..

Oltiin yhden muijan kans treffeillä viime kesänä ja siinä oli semmonen kiusallinen pieni hiljainen hetki kunnes se heitti kommentin tyyliin: "Muistaks kun me ekan kerran tavattiin siellä rannalla? Ku sä otit paidan pois mä ja mun kaveri mentiin aivan hiljasiks. Mä en saanu mun silmiä irti susta.Tsihihii!"

WOAH! Voiko näin käydä mulle??:rock: (tyttö oli perkeleen hyvän näköinen, vaikka osoittautuikin pettymykseksi) rakastuin saman tien...:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom