Parhaat huomautukset

Pisti vähän naurattamaan kun kesäloman jälkeen joku tuli koulussa kysymään että koska susta on tullu tollanen kaappi. Tässä vaiheessa meikä oli vielä kohtalaisen mielissään mutta seuraava kommentti oliki:
"sun leukaki on tollanen leveä nykyään!"
WTF? Ei passaa vissii jauhaa purkkaa enää ku menee lihakset minne sattuu...

Tuli mieleen yksi nolohko "huomautus" jos tätä nyt sellaiseksi voi sanoa. Kaverillani on tapana esitellä mut omille tutuilleen sanomalla: "Tässä on Rowena ja se harrastaa kehonrakennusta!" (Just viimeviikonloppuna muuten teki tuon tempun!) Siinä on sitten kiva kiemurrella katseiden skannatessa päästä varpaisiin ja oikein kuulee kuinka ihmisten päässä raksuttaa... Ehkä niillä on hieman toisenlainen kuva kehonrakentajasta kuitenkin! Jos vielä kerran joudun tuohon tilanteeseen, voisin ehkä vaivihkaa valottaa kaveriani siitä, että hän käyttää hieman "vahvaa" termiä.

"Taas noi on kasvanu."
"Uuhhh, saaks mä koskee sun habaa/vatsaa? Ihanan kova...;):whip:"
"Sul on enemmän habaa ku mun jätkäfrendil:wtf:." Lol, no mahtaa se jätkä olla aika kynis...
"Mä en ainakaan haluu tapella sun kans, älä lyö!:eek:."
"Sil on peukalossaki lihaksia!"

Tällasta settiä tulee kavereilta, varsinkin sillon kun ollaan:kippis1:.

Mitä oot niin lihaksikas:D

"Sul on enemmän habaa ku mun jätkäfrendil:wtf:."
Vai tällasta, nyt on pakko nokittaa.;)

Miespuoliset tutut keskustelivat mun seistessä vieressä. "Kato vähän ton käsiä, se hakkais meidät molemmat." Johon mä vaatimattomasti: "No enhämmääny sentään sellasta..." "Eiku joojoo oikeesti, mä oon vähän kuullu juttua et sulla puntti nousee." Sitten en tiedä mikä muhun meni, ehkä vaivaantuneisuus piti purkaa toiminnalla (ja hävetti jo samalla hetkellä), mutta pullistin siinä sitten vähän habaa. Jätkän reaktio oli valehtelematta spontaani :eek: ja lausahdus "ei jumaLAUTA!"

No joo. Oikeesti oon kyllä tosi pieni ja ne jätkät eivät ole koskaan salilla käyneet.

"Toi sun kunto alkaa olee niin älytön et pitää iteki vissii alkaa tekee jotain"

Ja viimekesänä joku mies vaati saada ottaa valokuvan mun hauiksesta...:jahas:

Kavereiden kanssa baarissa juodessa kaljaa tuntematon parikymppinen eukko tulee viereen ja rupee huutaa "vittuako säki oot siinä niinku päärynät kainalossa". Täysin normaalisti olin.. Vittu mitä ryhmää..

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive (6 kg)

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
No jos olit oikeasti vain rennosti siinä, etkä mitään pullistellut niin olisit jännittänyt habaa ja sanonut perkele oon vaan oikeasti tällänen köntti :D:D

Viime vkl tuli baaris nähtyä yks kaveri joka ei oo nähny mua ~vuoteen ja sen ensimmäinen kommentti oli "vittu ooks vetäny jotain hormooneja!?" :D

Työkaveri (mies) aamulla: " Onko tuo muka aamupala? "
Minä: Jep
Työkaveri: "Hirviät eväät!" (meinas siis määrää vaikkei ollu ku 250g rahkaa+mehukeittoa ja lisäksi tuhti leipä)

Toinen työkaveri (nainen) tänään: "On sulla jo hirviän leveet hartiat".

Työkaveri (eri mies) iltapäivä kahvilla: " Mitä tuo mössö on jota vedät joka päivä ja koko ajan? "
Minä: Rahkaa beibi Rahkaa
Työkaveri: " Oot kai nää laittanu jotain horpaa tuohon "

Kaverin tupareissa juttelin yhden kundin kanssa:
Kundi: "Juuh, mäpä nostan oman painon penkissä.. Hehhehhee, se ei oo kyllä paljoo, 58 kiloo."
Mie: "Heh, miepä nostan enemmän ;) "
Kundi: "Oho, paljo?"
Mie: "No jotain 60 ja rapiat. Mie harrastelen voimanostoo"
Kundi: "Oho! Et sinä kyllä yhtään näytä sellaiselta! Ihan normaalilta näytät!"

Mie kyllä haluisin nähdä :kuvia: näistä mimmeistä jotka jatkuvasti saa kommenttia hurjista lihaksistaan, mää oon treenannu aika pitkään ja oon melkein vahvakin, niin saan vaan tuollaista kommenttia kuin yllä.

;)

Faijan suusta kuultua: "Sähän olet kuin kaljapullo, tolllaset suipot hartiat ja kaikkee" (faija siis vittuilee aina).

Yks Jätkä heitti kesällä kun oli hihaton paita päällä: Miks sulla on olkapäissä tommosia kuippia ja joissain kohdissa iho taas nousee. :david:

Kyse tais olla lihaserottuvuudesta tai sit mulla oli paiseita :dance:

Isä sano eilen, että alkaa itekkin syömää niitä "hormooneja" kun pikkuusen väännettiin kännissä ja pistin sen solmuun :D Mieltä kyllä lämmitti.. yleensä se vaan vittuilee että turhaa käyt siellä salilla ku et sä kummiskaan laiheliinistä mikskään muutu :rock:

Mie kyllä haluisin nähdä :kuvia: näistä mimmeistä jotka jatkuvasti saa kommenttia hurjista lihaksistaan, mää oon treenannu aika pitkään ja oon melkein vahvakin, niin saan vaan tuollaista kommenttia kuin yllä.
;)
Jos tarkoitit mua, niin lukemattomat ovat ne kerrat kun on tullut kommenttia "ai käytkö sä jossain salilla vai?". Eipä edes pysy laskuissa noista... Mutta niitä varten tämä threadi ei kai ollut tarkoitettu? Mun mielestä on ihan kiva tänne laittaa ne muutamat kerrat, kun niistä (pienistä) lihaksista on positiivista palautetta saanut.

Kyllähän muakin ihan taviksen näköisenä pidetään ja tätä tosiasiaa mä tolla "kehonrakennus"-esimerkillä yritinkin tuoda esille. (Ihmiset miettimässä "ai TOI vai?" ja mä vajoamassa maan alle siinä edessä.) Ja viime viikolla töissä yks mies kuvaili mua "pieneksi ja hennoksi"...

Että kyllähän mä ihan rääpäle olen ja niin edes päin ja ihan heikko paskakin eikä kukaan edes usko että mä käyn salilla, mutta toi habajuttu piristi mua tällä yksinäisellä tiellä niin anna mun nyt iloita siitä vähän prkle! :) ;) :piis:

Äiti sanoi että onpa sulla selkä leventyny. Niin ja tyttökaverin äiti sanoi että onpa sulla iso hauis, voisitko esitellä sitä mulle joskus kahdestaan. Sitte tyttökaverin sisko sanoi että sulla on tuo perse kasvanu aika hyvännäköiseksi. Parempi kuulemma kuin sen omalla poikakaverilla.

Oon vaan syöny Fastin heraa ja treenanannu kolmijakoisella ja oon silti aika kynäniska. Pitäsikö mun ottaa tosissaan nuo jutut?

Äiti sanoi että onpa sulla selkä leventyny. Niin ja tyttökaverin äiti sanoi että onpa sulla iso hauis, voisitko esitellä sitä mulle joskus kahdestaan. Sitte tyttökaverin sisko sanoi että sulla on tuo perse kasvanu aika hyvännäköiseksi. Parempi kuulemma kuin sen omalla poikakaverilla.

Oon vaan syöny Fastin heraa ja treenanannu kolmijakoisella ja oon silti aika kynäniska. Pitäsikö mun ottaa tosissaan nuo jutut?

nii kenen kanssa sä noista seurustelitkaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom