Parhaat huomautukset

Nostelen painoja enimmäkseen kotosalla ja keskustelu vaimon kanssa äskettäin päättyneen treenin jälkeen meni jotakuinkin näin:

Pexi80: Kultsiii.. Saisinkohan mä joululahjaksi lisää levypainoja ku nää loppuu kesken..?

Vaimo: Taas?! :wtf: Vedätkö sä jotain mömmöjä ku ne koko ajan kesken loppuu?

Pexi80: No en! :rock:

Roinaepäily vaimolta.. :eek:

Tänään poijjat vittuilivat vähä liikkatunnin jälkeen pukkarissa:
-Mitä vittua?! Käytätkö sä jtn rintaliivejä, kun sulla on tommoset painaumat tossa rintakehässä?

Repesin kans tännään, kun mun vieressä istuva tyttö sano ihan vaan kesken tunnin:
-Sulla on isot tissit
:wtf:

Onkohan ne rintalihat alkanu vihdoin kasvaa? Njääh:(

Tänään poijjat vittuilivat vähä liikkatunnin jälkeen pukkarissa:
-Mitä vittua?! Käytätkö sä jtn rintaliivejä, kun sulla on tommoset painaumat tossa rintakehässä?

Repesin kans tännään, kun mun vieressä istuva tyttö sano ihan vaan kesken tunnin:
-Sulla on isot tissit
:wtf:

Onkohan ne rintalihat alkanu vihdoin kasvaa? Njääh:(

Dietti;)

Kaveri oli samaan aikaan puntilla ja heitti sitten yhtäkkiä että: "On sulla ainakin isot kädet. Jätkähän näyttää ihan gorillalta!"
Mä otin ton ihan kohteliaisuutena :D
Hyvä jos jossain näkyy että on jotain tehnykkin..

edit. Tosin eipä ne nyt niin isot oo että pääsis kehumaan :nolo:

Opetin pari päivää sitten lihastuntumusta pienille lapsille. Käytiin kroppa läpi lihas lihakselta. "Vahingossa" sitten esittelin omaa hauistani sen tullessa ajankohtaiseksi ja sain kommentiksi:
Kauhee! :eek:

(Tosin ei se mikään kauhea todellakaan ole oikeasti! :D Nauratti vaan kommentti. Taisi olla liioittelun makua muutamalla.)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Täytyy kyllä sanoa, etten ole tähän mennessä vielä 100 kiloiseen kilpatanssijaan törmänny, mutta ehkä susta tulee ensimmäinen laatuaan:dance::kuvia:

Vanha juttu, mutta viime vuonna tuska-festareilla istuskeltiin nurtsilla kavereiden kanssa kunnes eräs heppu tuli kuittaamaan mulle että "ooksä nyrkkeilijä?" - en kyllä muista mitä tuohon vastasin mutta kummalliselta tuntu tuossa vaihees. Olin tuolloin vielä kalju ja päässä oli sopivasti muutama arpi, enkä usko että ruumiinrakenteen kans tuolla oli tuskin mitään tekemistä, kynäniska olin silloin eikä tämä ole vieläkään muuttunut. :)

Äitimuori soitti ja kysyi kuulumisia. Ilahtui kuullessaan, että harrastan taas pitkästä aikaa liikuntaa ja käyn salilla.

"kiva juttu. ethän sää käytä mömmöjä?"
"möm-... TÄH?"
"mömmöjä. käytäksää mömmöjä?"
"mitä... EN, mitä? öö... siis häh?!"
"no niitä ravintomömmöjä mitä ne myy saleilla niitä proteiinia ja mömmöjä."
"öö.. no kyl mä heraproteiinia syön..."
"EI SAA KÄYTTÄÄ MÖMMÖJÄ! USKO SUN ÄITIÄ, ÄLÄ KÄYTÄ MÖMMÖJÄ eikö se tyttöystäväkään sano sulle että ÄLÄ KÄYTÄ MÖMMÖJÄ?!"
"öh. täh? siis... tota... ei?"
"MIKSEISESANO?!"
"no... mut se on ihan fiksu tyttö!"
"NO OON MÄÄKI!"
...

...niin, äiti... :itku:

Mulla taitaa sitten olla varsin avaramieliset vanhemmat, kun välillä tuntuu, että äiti ja isä vetää nykyään enemmän näitä "mömmöjä" kuin minä ja veljeni. Me kun aikanaan alettiin käyttämään proteiinijauhoja yms. niin porukat kysy mitä ne on, miksi me niitä imetään ja mielestään järkevän selityksen saatuaan kokeilivat itsekin vaikka lähinnä aerobista tekevätkin.

"Nyt minä ostin tätä Ion92:sta, miten meidän isän kanssa pitäis tätä annostella?" :D

Toissapäivänä tyttöystävä pyysi näyttämään hauberia (mitäs muutakaan) ja tietenkin ensin pakkistyyliin "Emmä nyt viitti, kattoo sit vuoden päästä". Nojuu sai kummiskin taivuteltua näyttämään ja komentti oli iloinen yllätys "Oho, aika iso" tjsp. Kyllä lämmitti, ei mitään kiertelyvittuilua vaan suora kommentti:piis:
Mulle sanotaan kyl ihan samalla tavalla mut pyydetään näyttään vähän eri kehonosaa :hyper:

edit: nallenigga, ;)

Mulle sanotaan kyl ihan samalla tavalla mut pyydetään näyttään vähän eri kehonosaa :hyper:
Täällä kohtalotoveri.. munkin perseelle aina nauravat :(

Kerran kuulin kassajonosta takaani kun pariskunta kuiskutteli toisilleen "onpas iso manne". En ole manne.

Viikonloppuna oltiin pömppäämässä kavereiden kanssa ja siellä oli myös kaveri, jota en ole nähnyt noin vuoteen. Käytiin joku 5 vuotta sitten yhdessä treenaamassa ja paino oli molemmilla n.70kg.

Kaveri kysyi mitä mä painan ja sanoin, että 90kg. Seuraava kommentti oli "ei helvetti, miten vitussa sä niin paljon painat?". Toinen kaveri tokasi: "ne on kato ne lihakset ku painaa..." ;)

Se sälli painoi 75kg ja oli ok kunnossa, mutta sali-touhut oli valitettavasti jääny.

kui pitkä oot?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom