Parhaat huomautukset

Janpa sanoi:
Tänään oli oikeestaan ensimmäistä kertaa tiukka paita koulussa päällä, kyllä tyttöjen päät käänty kun yksinään käytävällä käveli :rock:
Millanen mörkö sä oikeen oot? Kuvia vaaditaan ja vähän äkkiä jotta meikäläinen saa enemmän agrea omiin treeneihin.

Todellakin, ite ainakin vastaavassa tilanteessa ajattelisin että mitä vittua katotaan, valuuko nenästä räkää vai olenko muuten ruma?

Muutenkin kaikki 'kehut' mitä joskus heitetään on mahdottomia ottaa tosissaan, vittuilua ne on.
Heh, en ole ainut joka noin ajattelee. :D
Meitä löytyy näköjään enemmänkin.

Millanen mörkö sä oikeen oot? Kuvia vaaditaan ja vähän äkkiä jotta meikäläinen saa enemmän agrea omiin treeneihin.

Heh, en ole ainut joka noin ajattelee. :D
Meitä löytyy näköjään enemmänkin.

Ei sitä tiedä jos on koulunsa ainoa joka käy salilla ja tästä syystä naispuoliset on ihmeissään lihaksista...
Tai sitten tosiaan myötähäpeää aiheuttava yhdistelmä päällä eli tiukka paita ja läski tyyppi...

Asun pienellä paikkakunnalla, täällä kiertää tietenkin kaikki jutut heti jos joku tekee/sanoo jotain.
joten sitten kerran naapuri joka on sellanen puolituttu kerran kysy " käytätkö sä hormoneita? kuulin sellasta meidän luokan tytöiltä, ne oli nähny sut salilla." vähän repesin sillon :D

tämä juttu ei kuulu näihin huomautuksiin, mutta kerron sen silti kun tämä tapaus oli melko huvittava/nolo.
Eli olin tuossa noin 1kk sitten illalla itekseni salilla ja hauis/ojentaja treeni menossa.
Sitten oli viimeset hammer käännöt menossa ja pumppi oli mukava, sitten tein ihan loppuun asti ja jotenkin teki mieli irvistellä ja murista siinä tehdessä :evil:.. sitten ovesta paukkaa sisään joku 14 v. nörtin näköinen poika yhtäkkiä.. joka oli sitten ihan kauhuissaan ja meni sitten soutulaitteeseen ja siinä souteli kokoajan naama vakavana, sillon nauratti aikalailla.

Tänään olin kaverin kans reenailemas ja tein pakkotoistoja. Kolme poikaa tuijotti vieres silmät pyöreinä, ihmetteli varmaan että mikähän hullu tuokin on. :hyper:

Tänää Tapiolan uimahallin salilla oli joku +70 päivä ja itse olin eksynyt sinne... Pumppailin siinä vähän hauista ja siinä vieressä oleva mummo tokaisee mulle, että ompa sulla turvonneet lihakset; onkos siinä toisessa kädessä samanlainen turvotus???

Just tossa vartti sitten, kun faija haki salilta ja puhu puhelimessa samaan aikaan: "Hain tän perheen kehonrakentajan salilta ja ei meinata mahtua vierekkäin kun sillä on hartiat niin leveet".

Uskossa on hyvä elää.

Eilen isä kävi lainaamassa työpaikaltani autoni avaimia, koska tuli suoraan ajosta pihaan ja tarvi henkilöautoa jotta pääsee käymään mestoilla.

No olin sitten taukohuoneessa syömässä rahkaa kun isä oli tullut palauttamaan avaimia. Jätti ne sitten työ kaverilleni. Työkaveri kerto että keskustelu oli mennyt näin:

"missä se poika nyt piileskelee"
"meni syömään rahkaa... On aika kova poika syömään"
"Perkele joo! On se semmonen...."

Hehe, pikkusen ukolla jäänyt vissiin traumoja kun porukoilla käydessä aina syön kaapit tyhjäks :D

Sit työkavereilta on tullut kaikkea vittuilua "Toisilla on näytesalkku mukana, niin sulla on sit evässalkku" yms..

Viime viikon baari reissun huomautuksia/kommentteja

J.Stallion: En viitti vetää kunnon lärvejä koska aattelin mennä huomenna treenaamaan jalkoja.

Kaveri: Mihin vittuu sä enään tarviit lisää massaa? Sullahan on sitä ihan tarpeeksi.

(Aikaisemmin illalla pohjia ottaessa oli punnitus ja silmämääräinen rasva % mittaus jossa todettiin että olin painavin ja vähiten rasvaa kantava otus :) )

Baarissa joku random kaveri ihan kohtuulisessa tuiskeessa:

Oli uuden yö klubin avajaiset tämän takia porukka sai ilmaisia drinkki lippuja sisään tullessa. Itsellä tottakai elämää kireämpi t-paita päällä :lol2: Menimme kahden muun kaverin kanssa istumaan erääseen nurkaan missä oli vapaita paikkoja. Ei siinä mitään istuimme siinä sitten perseidemme päälle tyytyväisinä. Mutta heti kun pääsin istumaan niin viereinen tuntematon sälli tokaisi:

Random juoppo: Meinasin sanoa että ne paikat on varattu mutta en taida uskaltaa.

J.Stallion: Kyllä me tästä lähdetään kun kaverisi palaavat.

Random juoppo: Saat tän drinkki lipun jos lähdette. (antoi drinkki lipun käteeni)

J.Stallion: (Ihmettelin että :wtf: tää nyt on) Kyllä me tästä lähdetään kun kaverisi tulevat ja annoin drinkki lipun takaisin tälle sällille.

Kyllä pisti hymyilyttämään tuo tilanne. Se on mukava kun sitä on jo sen kokoinen että sitä oikein pelottaa jo toisia kanssa ihmisiä :lol2: Toisekseen on se huono homma kun sitä "bodaa" niin ei voi käyttää drinkki lippuja :lol2:

Tänään tuli takana kävelevältä vanhalta ruovalta että "Sä olet sitten hyvä tienraivaaja kun sulla noita raameja riittää." :)
Sinäänsä olin yllättynyt kun on ollut nyt kova rasvanpolttovaihe takana ja olen aika kevyessä kunnossa, sellainen köyhän miehen Bruce Lee, joten ei omasta mielestä raameja löydy. Piristi kuitenkin päivää että joku ajattelee sentään eri lailla.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Hyvää palautetta on sadellut nykyään. Ehkä se auttaa ettei ole +15% läskikerrosta päällä. En missään kireässä kunnossakaan ole, mutta sellaisessa sopivassa "talvikunnossa" kuitenkin. Et jos näillä rasvoilla pysys niin ois kerrankin saumaa vetää itteensä keväällä edes vähän kireeksi.

Pari vuotta takaperin kesällä olin Imatralla mummon luona visiitillä faijan kanssa, jolloin käytiin samalla myös mummon siskon luona. Mummelit sitten istuskelivat omakotitalon pihalla hörppimässä marjamehua, faija puuhasteli samaan aikaan jotain siinä pihalla, ja meikäläinen seisoi siinä mummeleiden vieressä kuuntelemassa jotain "mielenkiintoista keskustelua puutarhakalusteista. Yks kaks mummon sisko kysäisee hetken tuijottamisen jälkeen yllättävän kysymyksen...

Mummon sisko:
- "Onkos sulla Weiland voimaa kuin pienessä kylässä"?
Minä:
- "Ööö...Joo"
Mummon sisko:
- "No pystyisit sie sitten siinä tapauksessa kantamaan tuon pienen puunrungon pois tuosta saunan takaa"
Minä:
- "Ööö...Joo"

Sitten kannoin sen rungon pois...Ilmeisesti näkyi, että olen jonkun verran massaa saanut edellisestä kerrasta. Varsinkin, kun minulle hoettiin, että "oletsie nyt kasvanut melkoisesti viime kerrasta". :D

Mutta oikeasti oon kynis...

Pari vuotta takaperin kesällä olin Imatralla mummon luona visiitillä faijan kanssa, jolloin käytiin samalla myös mummon siskon luona. Mummelit sitten istuskelivat omakotitalon pihalla hörppimässä marjamehua, faija puuhasteli samaan aikaan jotain siinä pihalla, ja meikäläinen seisoi siinä mummeleiden vieressä kuuntelemassa jotain "mielenkiintoista keskustelua puutarhakalusteista. Yks kaks mummon sisko kysäisee hetken tuijottamisen jälkeen yllättävän kysymyksen...

Mummon sisko:
- "Onkos sulla Weiland voimaa kuin pienessä kylässä"?
Minä:
- "Ööö...Joo"
Mummon sisko:
- "No pystyisit sie sitten siinä tapauksessa kantamaan tuon pienen puunrungon pois tuosta saunan takaa"
Minä:
- "Ööö...Joo"

Sitten kannoin sen rungon pois...Ilmeisesti näkyi, että olen jonkun verran massaa saanut edellisestä kerrasta. Varsinkin, kun minulle hoettiin, että "oletsie nyt kasvanut melkoisesti viime kerrasta". :D

Mutta oikeasti oon kynis...

Apinaa koijataan!

:D

Edit: Ja Weiland ei ollut vieläkään tajunnut sitä.

En olis mielellään siinä kesähelteellä ruvennut rehkimään Bossin paita päällä. Mutta joo, nestehukka vaikutti merkittävästi ajattelukykyyni.
conf (9).gif

Oli muuten lähellä etten saanut roinaragea.
vio (31).gif

Ei pitäisi kynärinä tänne kirjoitella, mutta kirjoittelenpa kuitenkin. Kummityttö (2 v.) sattui näkemään minut ilman paitaa saunan jälkeen.
- Onko sulla yhtään tissejä?
- Ei nyt kauheesti...
- Sulla ON tissit!

Jos tuo nyt oli positiivista, kiitän siitä viime kuukausina vaivannutta ruoansulatushäiriötä ja sen aiheuttamaa laihtumista. Mitään kehitystä ei ole tapahtunut ainakaan vuoteen.

- Pitäis olla viiden kympin hanskat...
- "Noilla safkoilla viiden kympin penkki on lähempänä realistista"
- :jahas:

Heitin jotakin läppää koulussa että meen naistenjumppaan (oli salikamat mukana), niin tarvisin kuulema vaan peruukin kun tissitkin on valmiina omasta takaa...:jahas:

Sunnuntaina joku äitin työkaveri sano että olen iso poika:hyvä:

:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom