Parhaat huomautukset

Tuli mieleen kun kattelin youtubessa nosteluvideoita ja niiden kommentteja. Niissähän on aina ensiksikin samat hormooniväittelyt mutta sitten on myös näitä juttuja että kun mikäkin tyyppi löisi sua niin kuolisit siihen paikkaan.

Mul 05 kesän oli yks nigga kyläs ja katottiin Colemanin ym. treenipätkiä niin tää heppu (reenaamaton) selitti aivan samaa läppää miten Cole ottaisi turpaan,"too slow man" ja vastaavaa koko pätkän ajan. Silloin mä hölmönä viel vastailin sille, vasta nyt tajusin tuon komiikan koko komeudessaan.
Mikähän pakko näillä reenaamattomilla on alkaa näihin väittelyihin aina?:lol2:

Tuli mieleen kun kattelin youtubessa nosteluvideoita ja niiden kommentteja. Niissähän on aina ensiksikin samat hormooniväittelyt mutta sitten on myös näitä juttuja että kun mikäkin tyyppi löisi sua niin kuolisit siihen paikkaan.

Mul 05 kesän oli yks nigga kyläs ja katottiin Colemanin ym. treenipätkiä niin tää heppu (reenaamaton) selitti aivan samaa läppää miten Cole ottaisi turpaan,"too slow man" ja vastaavaa koko pätkän ajan. Silloin mä hölmönä viel vastailin sille, vasta nyt tajusin tuon komiikan koko komeudessaan.
Mikähän pakko näillä reenaamattomilla on alkaa näihin väittelyihin aina?:lol2:

Eikä siinä vielä kaikki. Parhainta antia ovat tubessa, kun ihmiset alkavat kommentoimaan tekniikoita ja miten olisi parempi joku asia. Ensin tulee horkkajutut. Toisena tulee, että miten niin isot miehet käyttävät välillä niin pieniä painoja (heikkoja?). Sekä viimeinen tosiasiahan on myös se että Ronnie Coleman ei osaa treenata sitten yhtään, ei osaa tehdä penkkiäkää oikein, eikä osaa kyllä tekniikoitakaan, eikä osaa lopulta rakentaa kehoakaan. (vitsi)

Sekä taannoin tässä Cutlerin videoita pakkiksen oman raadin kanssa tuomaroidessa, pääsi pari kertaa hymy, kun monet kommentoivat, miten esim. puhdas oikeaoppinen tekniikka alataljassa 4 sekunnin positiivisella ja negatiivisella vaiheella tuottaisi Kotletille parhaat tulokset. Mutta kun hän ei niin tee, niin onpa paska jätkä. Selkäkin aivan onneton. Sekä hirveätä repimistä oli koko tekniikka myöskin.:D

Oon sotilasammatissa ja kerran duunikaveri kommentoi "Mitä tuollasella lihas voimalla tekee,ihminen selviää päivän askareista vakio lihasvoimallakin?" tohon kaverin kommenttiin pomo heitti aika hyvän vastauksen "Sotilaana sinun tulisi ymmärtää mikä merkitys on reservillä!" :kippis1:

Tän threadin parhaita kommentteja, sun pomollas on repliikit hallussa ;)

kaippas jotain tulosta on alkanut tulemaan, kun nyt jo "useita" kertoja kuullut kommentteja; taidat käydä paljonkin salilla ja muuta vastaavaa,
nyt varmaan pitäs nousta kusen päähän...;)
ei vaiskaan,olipas :anssi:

äshh ei kannata alkaa elvistelemään, kiva että vuosien duuni alkaa vihdoinkin näkymään, itsehän kehitystä ei huomaa helpolla,
allekirj. on ainakin kohtuullisen itsekriittinen...

Kai tää nyt on pakko laittaa tänne, kerta täällä tällanen egoiluthreadi kerta on.

Matikantunnilla maikka ilmotti olevansa tunnin poissa jonkun kokouksen takia ja sanoi, että Häiskä pitää sitten tän tunnin. Eräs vääräleuka kysyi, että entäs jos porukka lähtee vetään. Ope vastas: " En suosittele. Sen verran kevyesti tuo rauta Häiskällä liikkuu." (Ja niin kuin muka liikkuiskin! :D)

Seuraavalla tunnillakin tuli jotain juttua vielä, mutta en nyt prkl enää muista, kun tuosta on jo muutama viikko aikaa. :david:

Tänään oli oikeestaan ensimmäistä kertaa tiukka paita koulussa päällä, kyllä tyttöjen päät käänty kun yksinään käytävällä käveli:rock:

Helvetin hyvä oli tänään kun sain kuulla että olen "huomion keskipiste", "päät vaan aina kääntyy kun käytävällä kävelen"... Ja sitten mun kuulema pitäs ruveta pitämään myös päivänavauksia/kuulutuksia, kun on niin miellyttävän kuulonen matala basso-ääni...:)

Tällästä tällä kertaa:D

Tänään oli oikeestaan ensimmäistä kertaa tiukka paita koulussa päällä, kyllä tyttöjen päät käänty kun yksinään käytävällä käveli:rock:

Helvetin hyvä oli tänään kun sain kuulla että olen "huomion keskipiste", "päät vaan aina kääntyy kun käytävällä kävelen"... Ja sitten mun kuulema pitäs ruveta pitämään myös päivänavauksia/kuulutuksia, kun on niin miellyttävän kuulonen matala basso-ääni...:)

:kuvia: janpan kondiksesta. :whip:

Ukko sanoi tänään että saatan vaikka parin vuoden päästä omistaa yhtä ison hauiksen kun hän.

Olikos ne lihakset päitten kääntymisen syynä? :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Olikos ne lihakset päitten kääntymisen syynä? :D

pullonpohjalasit ja armottoman kokoinen kaljatynnyri :D

tai sit kuola/räkä joka valui naamasta :D:D

hah tai sit appelsiinit kainaloissa ja armoton teiniego. Oikeesti mistä näitä sikiää.

sinäänsä ihan ymmärrettävää. 17v ja alkaa testosteroonit virtaamaan veressä ihan luonnostaan... yleensä aika äkkiä joku (onneks) palauttaa maan pinnalle.

Mun ego on niin iso että mä en mahdu sen kanssa edes samaan huoneeseen;)

:appelsiinit kainalossa:

Joillaki sitä on hyvä itseluottamus :lol2:

Joillaki sitä on hyvä itseluottamus :lol2:

Todellakin, ite ainakin vastaavassa tilanteessa ajattelisin että mitä vittua katotaan, valuuko nenästä räkää vai olenko muuten ruma?

Muutenkin kaikki 'kehut' mitä joskus heitetään on mahdottomia ottaa tosissaan, vittuilua ne on.

Toissapäivänä tyttöystävä pyysi näyttämään hauberia (mitäs muutakaan) ja tietenkin ensin pakkistyyliin "Emmä nyt viitti, kattoo sit vuoden päästä". Nojuu sai kummiskin taivuteltua näyttämään ja komentti oli iloinen yllätys "Oho, aika iso" tjsp. Kyllä lämmitti, ei mitään kiertelyvittuilua vaan suora kommentti:piis:

Töissä yksi tyyppi kysy että mitä sulla lukee siinä paidassa, vastasin että "noh se nyt on vaan yhden bändin nimi"

Siihen toinen työkaveri tokasi "niin, niin mutta jos jännität noita tissejäs, niin sitten siinä on vaan semmonen aakkospino"

Teksti oli niin lyhyt, että näin todella kävi (pakkohan se oli kotona peilin edessä sitten kokeilla)...siis kun töistä tulin.
:curs::lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom