Parhaat huomautukset

Kaveri baarissa: "Columbu, oot tosi hyvä jätkä ja mä rakastan sua.. Lupaa mulle, ettet sä obsessoidu sun jumalaisesta vartalosta. Lupaa, ettet ylitreenaa ittees. Tiedätkö: ei naiset tykkää lihaksista."
Minä: "En mä naisten takia treenaakaan."
Kaveri: "Mutt älä silti ylitreenaa ittees. Columbu, nyt, lupaa mulle."
Minä (huumorilla): "En mä aatellut ylitreenata. Kunhan oon joskus 100-kilonen ilman ylimääräistä rasvaa."
Kaveri (nauraa): "Sä oot ihan hirvee. Mä vihaan sua."

Terkut kaverille, jos satut tätä foorumia lukemaan ;)

Keskiviikkona:

"Täsä on EatFetus, se on keskipohojammaan kovin jätkä:hyper:"
Tiiä sitten mitä se tuolla tarkotti, mutta pari kertaa se sitä toisteli.

Koulussa erään tytön kans oli keskustelua tv-lupatarkastajista ja siitä miten niitä ei tartte päästää sisälle vaikka avaiski oven (itelleni näin kävi) ja tyttö totes "no hyvähän sun on ku sää oot tuommonen (osottaa sormella) ja mää oon tämmönen rääpäle niin yritäpä siinä sitte estellä sitä tarkastajaa":D

EDIT: LOL@Ex71, tuo oli aika hyvä:hyvä:

Työkaveri: "Noniin, ei enää mitään hätää pojat. Tänne tuli jo töihin Toni Halmeen pikkuveli.":D

Ps. Columbu; oliko tuo mies vai naispuolinen?

Oon sotilasammatissa ja kerran duunikaveri kommentoi "Mitä tuollasella lihas voimalla tekee,ihminen selviää päivän askareista vakio lihasvoimallakin?" tohon kaverin kommenttiin pomo heitti aika hyvän vastauksen "Sotilaana sinun tulisi ymmärtää mikä merkitys on reservillä!" :kippis1:

Oon sotilasammatissa ja kerran duunikaveri kommentoi "Mitä tuollasella lihas voimalla tekee,ihminen selviää päivän askareista vakio lihasvoimallakin?" tohon kaverin kommenttiin pomo heitti aika hyvän vastauksen "Sotilaana sinun tulisi ymmärtää mikä merkitys on reservillä!" :kippis1:

Mahtuuhan tänne näköjään helmiäkin sekaan :D Vähän vaihtelua näihin "äiti kehui leveetä V-selkää ja massareiskoja" -"parhaisiin huomautuksiin" ;)

puol tuntematon sanoi päissään: tyypil on kauheet hartiat.. mennään painimaan
isukin työ kaveri : tainnu poika käydä isukin pilleri purkilla

Eräs Italialainen töissä:

Makaroni: Are you (tähän firman nimi) security? *tähän makaronin heittämä most muscular*
Minä: :lol2:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Katottiin eilen emännän kanssa sattumalta Urheilukanavan reportaasshia Lahden Exposta. Oli joku line-uppi käynnissä ja tokaisin jotain puolihuolimattomasti jostain eriävästä pohje/jalkakehityksestä kilpailijoiden välillä, tyyliin "on noissa jaloissa hirveitä eroja, toisella armottomat pohkeet, toisella ei mitään".

Nainen tähän nauraen, että "säähän sen tiedät" ja samalla osoitti sormella mun langanohuita naisellisia pohkeita. :thumbs:

paras aikoihin :kippis1::kippis1:

Töissä sanoivat että nyt tarvitaan 60 sentin mittaa...siihen toinen notta heh, käytetään tuota Bloodin hanskaa, sehän on 60 senttinen pyssy!

Naurahdimme siinä kaikki ja sitten mitattiin minun hanskalla. On nääs kertynyt tuota lihaa hauberiin ja ojennuspyssyyn.

Aika harvoin tulee mitään kommenttia, mutta viime sukulaiskäynnillä oli kiva kun täti ihmitteli et "siis onko noitten sun hartioitten TARKOTUS jatkuvasti levetä vaan?" :thumbs:

Isän ikuinen: "ethän sä mitään miestä saa kun ne pelkää saavansa turpaan", ja edellinen kommentti "lopeta se salilla ravaaminen ku revit auton ovetki irti" (eli siis vain palikka auton ovessa joka löysähkö).

Ja asiakkaalta tuli ihku kommentti, ku juteltiin miespuolisesta häiriköstä liikkeessä jossa teen vuoroja "jos sä olisit ollu vuorossa sillon niin oisit kyllä heittäny sen pihalle liikkeestä ku oot niin vahvan näkönen":haart:

Lisää näitä niin ehkä joku päivä on oikeesti antikynis:dance:

Harmi vaan etten tajunnu :wall:

:nolo:

"Sotilaana sinun tulisi ymmärtää mikä merkitys on reservillä!"

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/sanatr.html#reservi

reservi varalla olevat voimavarat; varajoukko, etenkin sotilaallinen ¶ Erityisesti reserviksi kutsutaan niitä asevelvollisia, jotka ovat suorittaneet varsinaisen asevelvollisuuden mutta ovat ensisijaisesti palvelukseen kutsuttavia tarvittaessa.

Äippä tuossa sanoi kun raskausarpi(a) oli ilmestynyt habaan että "Sulla on liian nopeesti kasvanu nuo lihakset!, ei ne noin saa kasvaa"... :rolleyes:

Tuli tuosta ripatuksen lääkärinlausunnosta mieleen oma lausuntoni viime sairaalakeikan jälkeen: "Kyseessä hyväkuntoinen rouva..."

Jumaliste ei oo ennen näin loukattu! Ehkä mun tissit hämäs sitä, mutta olis silti luullu huomaavan edes sen julmetun sängen leuasta...

Edit: Tai rintakarvat? Mutta ei. Nyyh.

MWHAHAAHAHAA!!!! xD

MWHAHAAHAHAA!!!! xD

Kääntäkää ny veistä haavassa, tana!

Kaiken huipuks siinä julkkislärvivertailussa mulle tuli ykkösenä Kathy Bates... Mun elämä on pilalla!

Noh, Syltty sentään kakkosena, mutta en tiedä onko se meriitti vai ei? (Olen siis nainen, jolla on osa kasvoista halvaantunut? Mitenkähän tän kertois muijalle...? "Kuule vaimo, sä oot lepso.")

Ah, ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin: Voinhan kenties anoa Bulgarian naisten kuulantyöntöjengiin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom