Parhaat huomautukset

Aina välillä sitä positiivista palautetta salilla kuulee. Kai sitä yläkropan osalta on ehkä jotain tapahtunutkin. Tai sittten kukaan ei kehtaa sanoa totuutta. :lol2:

Tyypillistähän se on, että pakkiksella pitäisi jatkuvasti vähätellä itseään. Jos ois kirjottanu "Nyyh olen oikeasti säälittävä kynis, olen kyniksempi kuin 4v pikkusiskoni!" se olisi ollut täysin hyväksyttävää. Heti kun erehtyy itseään kehumaan, pitää olla alkaa mittailemaan ja kuvailemaan itseään.

Ei täällä muuten uskota. Jos sanoo tuloksia tai muita mittoja jotka ovat muita enemmän jossain suhteessa,
niin pitää olla vähintään salikortti, videopätkä suorituksesta ja kuvia joka ilmansuunnasta.
Kymmenen todistajaa jos vielä löytyy ja allekirjoitukset paperilla niin se on vielä plussaa.;)

neutris veivaa tuolla pakalla vaikka koko päivän.

eräs mies heitti pojalle joka on vasta alkanut salilla käymään. tuli hyvä mieli:D:lol2:

Hyvä tuo kun pistää youtubeen hakusanaksi että ylätalja niin tulee Neutraalin ylätalja -videopätkä ensimmäisenä.
Oletko lukenut noita kommentteja tuosta pätkästä sieltä?:D

nyt luin ekaa kertaa ku sanoit. en oo tienny että tonnekki voi kommentoida. porukka valittaa ettei vedä rintaan asti. kyllä se rintaan asti tulee jos haluaa tuollakin hilu painolla, ei se siitä ole kiinni. vaan reenaan selkää en hauiksia, rintaan kun vetää niin se menee myös paljon hauiksille mulla. oon sen tuolla omassa kuva osiossakin jo kyllä selittänyt jo ennen kuin klippiä edes laitoin. oon vetänyt samalla painoilla myös leukoja joten se siitä(yhteis painolla). saan varmaan selitellä tätä asiaa vielä 10vuoden päästäkin. kyllähän tuosta nyt pitäis jo sokeankin nähdä etten edes yritä tankoa vetää rintaan asti vaan aivan selkeästi vedän tangon leualle ja stoppaan siihen.

edit: kävin nyt kommentoimassa sinnekki ;)

niin ja tuo pakka juttu ei nyt tohon ylätaljaan liittynyt millään tavala eli takas aiheeseen>>>>

Nyt ei huomautettu kyllä kunnosta, mutta jostain sellaisesta joka oikeasti lämmitti sydäntä. Mies sanoi, että on todella mielenkiintoista seurata sun treenejä ja sitten tulevaisuudessan sun lava debyyttiäs. En ole aikoihin nähnyt tuon ikäistä junnua joka treenaisi yhtä intensiivisesti ja panostaa yhtä paljon pitkään aikaan saleilla. Tää oikeasti lämmitti sydäntä, ei mitää mambo jampo paskaa, että olet kehittynyt vaan kehuu sitä asiaa johon itse voi eniten vaikuttaa eli asenteeseen.

Nyt ei huomautettu kyllä kunnosta, mutta jostain sellaisesta joka oikeasti lämmitti sydäntä. Mies sanoi, että on todella mielenkiintoista seurata sun treenejä ja sitten tulevaisuudessan sun lava debyyttiäs. En ole aikoihin nähnyt tuon ikäistä junnua joka treenaisi yhtä intensiivisesti ja panostaa yhtä paljon pitkään aikaan saleilla. Tää oikeasti lämmitti sydäntä, ei mitää mambo jampo paskaa, että olet kehittynyt vaan kehuu sitä asiaa johon itse voi eniten vaikuttaa eli asenteeseen.
Olisi kiva kuulla kaikki osaavalta ja tietävältä änkkäriltä vähän tietoja. Esim: käsivarren,reiden,rinnanympäryksen mittoja, sarjapainoja ja :kuvia:. Näin yhden kuvan toiselta foorumilta, missä herra oli päässyt kuvaan Expon bacstagella Teemun kanssa alkoi mietityttämään, onko jätkässä yhtään lihasta? Onko kaikki vain uhon mukana tuomaa harhakuvitelmaa?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Liikkamaikalle letkautin et olin ottanu penkin euroopanennätyksen omassa sarjassa johon ope et "Tais olla naisten sarjassa", ja äiti näki ku tuplat takaa heitin saunan jälkeen johon hän "Kauhia ku siula nuo lapaluut on noin leveellä, pitäsköhän siun mennä tarkastuttaa ryhti?" :david:

:thumbs: Oikeesti.

Tuppi The Man sanoi:
Olisi kiva kuulla kaikki osaavalta ja tietävältä änkkäriltä vähän tietoja. Esim: käsivarren,reiden,rinnanympäryksen mittoja, sarjapainoja ja
Ensinnäkin mitoilla ei tee hevon kakkaakaan. Sad but true. Toiseksi jos kuvia haluat nähdä niin ostat vipit.
Jos jotain sarjapainoja välttämättä haluat niin sitten:
Penkki: 2x6x92,5kg
Dippi: 2x6x35kg
Etukyykky: 2x6x105
Mave (myötäotteella): 2x6x152,5kg
Pystypunnerus kp: 2x6x35kg

Näin yhden kuvan toiselta foorumilta, missä herra oli päässyt kuvaan Expon bacstagella Teemun kanssa alkoi mietityttämään, onko jätkässä yhtään lihasta? Onko kaikki vain uhon mukana tuomaa harhakuvitelmaa?
Noh siis voiko muka 17v junnulla olla lihasta? Vastaus on helppo, ei KEKKOSESSA! En tiedä olenko ikinä mitään uhonnut, lähinnä se on sellaista hypetys kakkaa jota muut tekevät puolestani.

Ärrä sanoi:
:thumbs: Oikeesti.
Ei mulle enempää tarvii kuittailla. :lol2:

Kävin tässä ortopedillä polvea näyttämässä. Lääkäri katseli hetken aikaa olemustani ja töksäytti sitten: "Oletkos hormooneita piikittänyt?". Vastattuani kieltävästi, lääkäri tosin perusteli kysymystä hiukan sillä, että tuon tyyppiset vammat syntyvät usein hormoonien käyttäjille, kun voimat ovat niin valtavat, että jänteet eivät kestä.

No, eipä siinä mitään, mutta eilen tuli lääkärin kirjoitettu lausunto mulle postissa kotiin. Kohdassa status kaksi ensimmäistä sanaa olivat "Massiiviset reisilihakset". :hyper:

Aiheutti kotona aika kohtuullisen repeämisen, mutta ainakin voin nyt todeta, että mulla on ihan lääketieteellisesti todistetusti massiiviset reidet.

Edit: Täytyis varmaan mennä tonne massiiviset jalat ketjuun jakamaan treenivinkkejä! :hyper:

Olisi kiva kuulla kaikki osaavalta ja tietävältä änkkäriltä vähän tietoja. Esim: käsivarren,reiden,rinnanympäryksen mittoja, sarjapainoja ja :kuvia:. Näin yhden kuvan toiselta foorumilta, missä herra oli päässyt kuvaan Expon bacstagella Teemun kanssa alkoi mietityttämään, onko jätkässä yhtään lihasta? Onko kaikki vain uhon mukana tuomaa harhakuvitelmaa?

Anna änkkärin kehittyä rauhassa. Näät sitten jonain päivänä kisakuvista.

Tuli tuosta ripatuksen lääkärinlausunnosta mieleen oma lausuntoni viime sairaalakeikan jälkeen: "Kyseessä hyväkuntoinen rouva..."

Jumaliste ei oo ennen näin loukattu! Ehkä mun tissit hämäs sitä, mutta olis silti luullu huomaavan edes sen julmetun sängen leuasta...

Edit: Tai rintakarvat? Mutta ei. Nyyh.

^^ Hahaaha :D tuli tuosta päivän naurut

Paras kommentti on ollut ehkä kun vaihto-oppilas vuoteni jälkeen olin sitten ekalla liikuntatunnilla ja hihattomalla paidalla. Liikanope tokaisi, että "Niin hoikkana poikana se sinne lähti ja nyt on käsien paikalla tuollaset 20 kilon puntit!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom