Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi kiva kuulla kaikki osaavalta ja tietävältä änkkäriltä vähän tietoja. Esim: käsivarren,reiden,rinnanympäryksen mittoja, sarjapainoja jaNyt ei huomautettu kyllä kunnosta, mutta jostain sellaisesta joka oikeasti lämmitti sydäntä. Mies sanoi, että on todella mielenkiintoista seurata sun treenejä ja sitten tulevaisuudessan sun lava debyyttiäs. En ole aikoihin nähnyt tuon ikäistä junnua joka treenaisi yhtä intensiivisesti ja panostaa yhtä paljon pitkään aikaan saleilla. Tää oikeasti lämmitti sydäntä, ei mitää mambo jampo paskaa, että olet kehittynyt vaan kehuu sitä asiaa johon itse voi eniten vaikuttaa eli asenteeseen.
Nyt ei huomautettu kyllä kunnosta, mutta jostain sellaisesta joka oikeasti lämmitti sydäntä. Mies sanoi, että on todella mielenkiintoista seurata sun treenejä ja sitten tulevaisuudessan sun lava debyyttiäs. En ole aikoihin nähnyt tuon ikäistä junnua joka treenaisi yhtä intensiivisesti ja panostaa yhtä paljon pitkään aikaan saleilla. Tää oikeasti lämmitti sydäntä, ei mitää mambo jampo paskaa, että olet kehittynyt vaan kehuu sitä asiaa johon itse voi eniten vaikuttaa eli asenteeseen.
Ensinnäkin mitoilla ei tee hevon kakkaakaan. Sad but true. Toiseksi jos kuvia haluat nähdä niin ostat vipit.Tuppi The Man sanoi:Olisi kiva kuulla kaikki osaavalta ja tietävältä änkkäriltä vähän tietoja. Esim: käsivarren,reiden,rinnanympäryksen mittoja, sarjapainoja ja
Noh siis voiko muka 17v junnulla olla lihasta? Vastaus on helppo, ei KEKKOSESSA! En tiedä olenko ikinä mitään uhonnut, lähinnä se on sellaista hypetys kakkaa jota muut tekevät puolestani.Näin yhden kuvan toiselta foorumilta, missä herra oli päässyt kuvaan Expon bacstagella Teemun kanssa alkoi mietityttämään, onko jätkässä yhtään lihasta? Onko kaikki vain uhon mukana tuomaa harhakuvitelmaa?
Ei mulle enempää tarvii kuittailla. :lol2:Ärrä sanoi::thumbs: Oikeesti.
Oma paino vissiin toi 35kg?Dippi: 2x6x35kg
:
Olisi kiva kuulla kaikki osaavalta ja tietävältä änkkäriltä vähän tietoja. Esim: käsivarren,reiden,rinnanympäryksen mittoja, sarjapainoja ja. Näin yhden kuvan toiselta foorumilta, missä herra oli päässyt kuvaan Expon bacstagella Teemun kanssa alkoi mietityttämään, onko jätkässä yhtään lihasta? Onko kaikki vain uhon mukana tuomaa harhakuvitelmaa?